درب اتوماتیک شیشه ای منحنی / درب اتوماتیک شیشه ای گردان

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
19:40
جمعه 22 بهمن 1400

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی 
درب های شیشه ای منحنی برای ساختمان هایی که حالت قوسی دارند مناسب است. در این نماها مناسب ترین درب می تواند درهای شیشه ای قوسی باشد که جذابیت ساختمان ها را چند برابر می کند. درهای منحنی همان درهای کشویی هستند با این تفاوت که ریل درهای کشویی منحنی هستند و لت های شیشه ای داخل این ریل های منحنی حرکت می کنند.

درب های شیشه ای خدمه مانند درهای کشویی را می توان با قاب و بدون فریم طراحی کرد. البته نوع فریم لس آن زیباتر از نوع قابدار است. اما می توانید از قاب رنگی متناسب با نمای ساختمان برای هماهنگی درب با نمای ساختمان استفاده کنید.

 

 


درب اتوماتیک شیشه ای گردان
این نوع درب برقی که به درب اتوماتیک احیا کننده و گردان نیز معروف است یکی از گران ترین درب های برقی می باشد. درب اتوماتیک گردان لوکس تر است و در مکان هایی مانند هتل ها و مراکز تجاری مهم نصب می شود. طراحی درب اتوماتیک گردان به گونه ای است که همزمان باز و بسته می شود و به همین دلیل کمترین اتلاف انرژی را در بین درب های برقی دارد.

درب های گردان اتوماتیک دارای پره های متعددی هستند که با توجه به کاربری درب اتوماتیک می توان از آنها استفاده کرد. درب های گردان دو بال و سه بال دارای عرض ورودی بیشتری هستند و برای فضاهایی مناسب هستند که افراد با وسایل خود در آن تردد می کنند. آنها با چمدان و کیف دستی می آیند.

سرعت حرکت درب اتوماتیک رولینگ مانند سایر درب های برقی قابل تنظیم بوده و با توجه به میزان تردد و نوع کاربری آن می توان سرعت را کنترل کرد. از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که مقاومت کافی در برابر رطوبت دارند



تعداد بازدید از این مطلب: 151
بازدید : 151

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر