بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
17:57
سه شنبه 30 فروردين 1401

 شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا استفاده از کرم پودری که از ترکیبات گیاهی تهیه می شود اهمیت دارد یا وقتی می توانم نمونه مشابهی از این تونر را با قیمتی بسیار کمتر خریداری کنم؟ به نمایندگی می رود و محصول گران تر است. خریدن؟ اینها سوالاتی است که هر لحظه برای هر یک از ما پیش خواهد آمد. برای پاسخ به این گونه سوالات باید گفت که لوازم آرایشی در تماس مستقیم با نواحی حساس بدن مانند پوست، چشم ها، لب ها و غیره است که مراقبت و نگهداری از این اندام ها در عین سادگی بسیار حائز اهمیت است که اگر این کار را نکنید. یک نکته کوچک را دنبال کنید، ممکن است با مشکلی روبرو شوید که جبران آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن است. بنابراین کیفیت این محصولات بسیار مهم است. آرایشی و بهداشتی میس اند مستر با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و با ضمانت بازگشت شما را در مسیر مراقبت از پوست یاری خواهد کرد.

 

همانطور که قبلا ذکر شد توجه به کیفیت لوازم آرایشی به دلیل ارتباط مستقیم آنها با نواحی حساس مانند پوست ضروری است. بنابراین برای خرید انواع لوازم آرایشی باید به چند نکته توجه کنیم. اولین نکته تاریخ انقضای محصول است. با توجه به اینکه این محصولات از ترکیب چند ماده گیاهی و شیمیایی تولید می شوند و اثربخشی آنها به دلیل واکنش شیمیایی این مواد می باشد. پس از اتمام دوره انقضا، واکنش های شیمیایی ممکن است تغییر کند و اثر معکوس داشته باشد که می تواند باعث انواع آلرژی ها و بیماری های پوستی شود. بنابراین توجه به تاریخ انقضا بسیار مهم است.

نکته دوم اطمینان از اصالت کالا است. همانطور که مستحضر هستید در بازار امروز تولید اجناس تقلبی رواج زیادی پیدا کرده است. در موارد دیگر، می توان از این امر اجتناب کرد، اما در مورد محصولات پوستی، کوچکترین ناهماهنگی در ترکیب محصول می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.
نکته سوم این است که محصولاتی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. به طور کلی پشت هر محصول اطلاعات کلی، ترکیبات و موارد منع مصرف و ... نوشته شده است. قبل از خرید حتما این موارد را مطالعه کرده و سپس اقدام کنید.
نکته 4: نمونه های مشابه را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حتما نمونه برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید و تفاوت هر کدام را مطالعه کنید. به این ترتیب می توانید بهترین محصول را متناسب با نوع پوست و بودجه خود انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند تا نمونه‌های گران‌تری را بخرید، مثلاً محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات ارگانیک و گیاهی هستند و پوست شما را تغذیه می‌کنند.
نکته 5: مواد تشکیل دهنده محصول را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناک نیست. به عنوان مثال پارابن یک نگهدارنده شیمیایی بسیار قوی است که می تواند از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و عمر محصول را افزایش دهد. در لوازم آرایشی این ماده می تواند از طریق پوست از طریق پوست جذب شود و باعث بیماری ها یا حساسیت های مختلف شود. بنابراین، حتما توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما حاوی این ماده شیمیایی نیست. این اطلاعات را تنها می توان با مطالعه ترکیبات محصول که به طور معمول در پست بسته بندی قرار می گیرد به دست آورد.


سخت به نظر می رسد، درست است؟ برای رعایت تمامی اصول بالا باید یک روز کامل را به خرید ضد آفتاب اختصاص دهید. به بازار بروید و تمام فروشگاه هایی که ضد آفتاب دارند را ببینید، نمونه های مشابه از برندهای مختلف را بخوانید، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت خرید کنید. منطقی نیست که در زندگی پرمشغله امروزی این همه وقت و انرژی صرف خرید فقط یک کرم ضد آفتاب کنید! ما راه حل بهتری برای شما داریم، خرید اینترنتی. فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master مانند یک فروشگاه بسیار بزرگ است که تمامی برندها و مدل های مختلف یک محصول خاص را در خود جای داده و اطلاعات کاملی در مورد هر محصول در اختیار شما قرار می دهد. در این فروشگاه اینترنتی می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود از اطلاعات محصول گرفته تا اطلاعات انواع پوست را به دست آورید. ضمناً با توجه به اینکه تمامی برندهای یک محصول (مثلا ضدآفتاب) را در خود دارد و می توانید با مقایسه کامل بهترین گزینه را انتخاب کنید و حتما کالای اصلی را دریافت کنید در غیر این صورت کالا را مرجوع کنید و وجه خود را کامل دریافت کنید. . همه این‌ها می‌توانند زمانی اتفاق بیفتند که در خانه روی تخت دراز کشیده‌اید و به صفحه گوشی خود نگاه می‌کنید یا در محل کار، پشت رایانه در حال وبگردی هستید.

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/

تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
میلاد نعمتی
17:18
دو شنبه 29 فروردين 1401

شاید بپرسید مزایا و ویژگی های استخدام رسمی چیست؟ در مقاله پیش رو به ذکر این مزایا و ویژگی ها می پردازیم.

الف) موقعیت شغلی انعطاف پذیر

در استخدام رسمی، موقعیت شغلی کارمند بسیار انعطاف پذیر است. وقتی رسماً در یک سازمان دولتی استخدام می شوید کارمند آن اداره محسوب می شوید و موظف هستید در بخشی از آن اداره خدمت کنید و برای آن اداره خدمت شما مهم است نه سمت. شغلی. بنابراین می توانید به راحتی برای موقعیت شغلی دیگری در آن دفتر اقدام کنید و همچنین ساعات کاری شما در دفتر مشخص است و این امر باعث نظم و هماهنگی بین فعالیت های روزانه و کار شما می شود.

ب) داشتن امنیت شغلی

یکی از ویژگی هایی که دغدغه بسیاری از افراد به ویژه زنان جویای کار برای کار گروهی است، امنیت شغلی است. در استخدام رسمی مانند حقوق، حقوق افراد از بودجه عمومی کل کشور پرداخت می شود و بودجه شخصی و سود مدیرعامل شامل نمی شود. معمولاً هیچ تهدیدی برای کاهش حقوق مدیران عامل برای کارکنان وجود ندارد. اما در شرکت های خصوصی اغلب دیده می شود که اگر مدیر عامل با کارمند مشکلی داشته باشد، اولین هشداری که به کارمند داده می شود در مورد کسری حقوق است که می تواند بار روانی منفی بر دوش کارمند وارد کند. با توجه به امنیت شغلی بالا در شرایط استخدام رسمی، کارمندان حدود سی سال است که در یک موقعیت شغلی خوب کار می کنند و ترجیحی برای ترک گروه ندارند. اما در شرکت های خصوصی به ندرت پیش می آید که یک کارمند سی سال در یک موقعیت شغلی باشد.

ج) زمان های خاص کار و ایجاد نظم روانی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از زمانی که بیدار می شوند برای تمام فعالیت های شخصی و حرفه ای خود زمان مشخصی را تعیین کنند، بنابراین استخدام رسمی این مزیت را دارد که دقیقاً می دانید ساعت چند است. چقدر تلاش خواهید کرد و این باعث نظم و آرامش روحی شما می شود. زیرا می دانید که بعد از ساعت اداری به راحتی می توانید در کنار خانواده به تفریح ​​و استراحت بپردازید.

استخدام

معایب استخدام رسمی

اگر چه استخدام رسمی فواید بسیاری دارد که در بالا به برخی از مهمترین آنها اشاره کردیم. اما برای تصمیم گیری در مورد آینده شغلی خود، باید واقع بین باشید و از مزایا و معایب استخدام رسمی آگاه باشید.

الف) محدود کردن آزادی افراد

با این حال، داشتن ساعات کاری خاص منجر به نظم و انضباط بیشتر می شود. اما معمولاً مشاغلی که در قالب استخدام رسمی هستند به گونه ای هستند که محدودیت هایی مانند; رفتن به مسافرت در هر زمان در کنار کار دائمی یک تجارت ایجاد می کند و برای یافتن وقت آزاد باید مرخصی بگیرید.

ب) حقوق کم

معمولا مشاغلی که به صورت رسمی استخدام می شوند، زیرا منبع تامین مالی حقوق آنها بودجه عمومی کل کشور است. حقوق به برخی از کارکنان بسیار کمتر از برخی شرکت های خصوصی پرداخت می شود و افزایش حقوق در ابتدای هر سال محدود می شود. ممکن است یک بازنشسته دولتی در اطراف خود داشته باشید تا با شما درباره حقوق کم شما صحبت کند.

استخدام

استخدام قراردادی

برای درک بهتر استخدام پیمانی می توانید به قانون وزارت کار مراجعه کنید که مشاغل را مشاغل خدماتی معرفی می کند تا افراد به صورت قراردادی در این مشاغل مشغول به کار شوند. این مشاغل عبارتند از: نظافت، آشپزی، آرایشگری و … البته لازم به ذکر است که در ادارات و ارگان های دولتی نیز مشاغلی وجود دارد که افراد می توانند به صورت قراردادی در آنها کار کنند. این افراد از نظر برخورداری از مزایای بیمه و از نظر روابط کار از نظر روابط کار مشمول قانون تامین اجتماعی هستند.

استخدام قراردادی در ادارات دولتی

میزان استخدام پیمانکاران در دستگاه های دولتی در بند (ه) قانون برنامه پنجم توسعه و شرایط دقیق تر آن در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده است. طبق این قانون، هیچ یک از شرکت ها و ادارات دولتی نمی توانند بیش از 10 درصد از کل پست های سازمانی خود را استخدام کنند.

انواع استخدام پیمانی

کارگران قراردادی از نظر مزایای شغلی مشمول قانون کار هستند. طبق ماده 7 قانون کار، قرارداد کار قراردادی است کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت مزد برای مدت موقت یا غیر موقت برای کارفرما کار انجام می دهد. طبق این ماده قانونی استخدام پیمانی به دو صورت موقت و غیر موقت تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

1. قرارداد موقت

در قراردادهای کار موقت همانطور که از نام آن پیداست ابتدا و انتهای قرارداد و میزان دستمزد توافقی و ساعات کار کارگر به وضوح مشخص می شود. این قراردادها به گونه ای است که پس از پایان مدت قرارداد، وظیفه و فعالیت کارگر خاتمه یافته و برای ادامه کار، تمدید و تمدید قرارداد ضروری است.

 

https://asanestekhdam.com/company/

تعداد بازدید از این مطلب: 102
بازدید : 102
میلاد نعمتی
10:47
جمعه 12 فروردين 1401

فیلرها موادی هستند که برای پرکردن و حجم دهی استفاده می شوند. اسیدهای هیالورونیک که ساختاری ژل مانند دارند. در بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران مهمترین کاربرد آنها; از بین بردن خطوط صورت یا پر کردن چین و چروک؛ همچنین برای حجیم و زیباسازی گونه ها و لب ها بسیار مفید است. زیرا تزریق ژل توسط بهترین انژکتورهای ژل لب در تهران در مقایسه با جراحی بسیار ارزان تر و ایمن تر است. از طرفی خبری از درد و خونریزی نیست و در مدت زمان کوتاهی در مطب انجام می شود، نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیست؛ باعث کاربرد بیشتر در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران برای ایجاد تقارن لب و حجم دهی آن برای زیباسازی شده است.

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران در سایت

برای جوانسازی پوست نیز توجه داشته باشید که ایجاد رطوبت در داخل و بالای تزریق ژل و بوتاکس و شکل دادن به ناحیه مورد نظر باعث پایین آمدن کیفیت نیز می شود. ژل هایی که توسط پزشک زیبایی زیر پوست تزریق می شوند مورد تایید آمریکا هستند و روی پوست اعمال می شوند.

چه مقدار ژل لب نیاز داریم؟
چند سی سی ژل برای تزریق به لب لازم است؟ بسیاری از مردم می پرسند چند سی سی ژل برای رسیدن به میزان رشد لب هایم لازم است. برای مشاوره رایگان با پزشک تزریق ژل خود در تهران صحبت کنید. تو کمک کنی


اگر نمی خواهید صنعتی به نظر برسید و لب هایی مانند اردک داشته باشید، حتما از تزریق زیاد ژل خودداری کنید. در مورد ژل لب تصمیم بگیرید
برای داشتن ظاهری بهتر، معمولا هر چه ژل تهران کمتر تزریق شود، زیباتر است. همیشه می توانید به عقب برگردید و ژل بیشتری به لب های خود اضافه کنید. اما اگر با مقدار زیادی شروع کنید، ممکن است مجبور شوید آن را تخلیه کنید (اگر اسید هیالورونیک باشد). در غیر این صورت باید منتظر ناپدید شدن این محصول باشید که بسته به نوع آن از چند ماه تا حتی یک سال طول می کشد.

تزریق ژل در تهران چگونه انجام می شود؟
پزشک پس از یافتن بهترین پزشک تزریق فیلر در تهران و یک جلسه مشاوره، بسته به نوع و محل تزریق ژل، ابتدا محل را با استفاده از پماد بی حس کننده، لیدوکائین یا تزریقی بی حس کرده و ژل را زیر پوست تزریق می کند. برای شما انجام می دهد.


تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

انواع تزریق ژل در تهران
بسته به اینکه در چه ناحیه ای از صورت خود ژل را در تهران تزریق می کنید، متفاوت است، اما انواع مختلفی از ژل فیلر-هیالورونیک اسید، ژل ژئودرم، ژل ریستیلن، فیلر کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی ال لاکتیک اسید و پلی متیل متاکریلات در بازار است. پس از مشاوره با دکتر فیلر تزریقی در تهران می توانید از هر یک از این موارد استفاده کنید


معرفی برندهای معتبر ژل تزریقی
در بازار فعلی تهران ژل های متنوعی از تقلبی گرفته تا اصل وجود دارد. معرفی این برندها و خرید آنها مستلزم اصل بودن آنهاست. با بررسی جودرم یا رستیلین، ریولاکس هیالورونیک اسید، برند مونالیزا یکی از بهترین هاست. حتما از پزشک تزریق ژل خود بپرسید که مارک ژل استفاده شده چیست.

 

http://darichesalamat.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 102
بازدید : 102
میلاد نعمتی
16:56
پنج شنبه 4 فروردين 1401

پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی وب سایت شامل Active Star Active Star Active Star Passive Star می باشد


پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین یک سرویس پشتیبانی است که به صورت آنلاین از طریق اینترنت ارائه می شود. اما پشتیبانی سایت برای حفظ و اطمینان از عملکرد صحیح یک وب سایت است.

کسب و کارها روز به روز بیشتر به صورت آنلاین و آنلاین می شوند. وب سایت شرکتی است که مشتریان و کاربران انتظار دارند در هر زمانی از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های ثابتی که دارای صفحات ثابت هستند نسبت به وب سایت های پویا مانند فروشگاه های آنلاین نیاز به پشتیبانی و نگهداری کمتری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری مانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد، یک سایت ممکن است ویژگی های محدودی داشته باشد، در طول زمان بیشتر روی آن انجام دهید، ترافیک و تعداد کاربران را افزایش دهید. در طول مسیر، سایت به عنوان یک تجارت تبلیغ می شود، مشتریان دائمی ایجاد می شوند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و کارکرد صحیح وب سایت شرط اول است. این است.

متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، غرق شویم. هنگام سفارش وب سایت به دلیل تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ عنصری برای سفارش و ارزیابی محصول نهایی که یک سایت است ندارند. از این رو، بسیاری از مردم به دنبال یک محصول ارزان هستند. محصولاتی که اغلب توسط افراد غیرحرفه ای و بدون پشتیبانی مناسب و طولانی مدت ارائه می شوند. یک محصول ارزان و بدون پشتیبانی حتی می تواند مانعی برای توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده از تکنیک هایی برای ارائه محصول ضعیف و حداقلی به کارفرما استفاده می کند که در آینده مشکلات زیادی برای توسعه و بهبود آن وجود خواهد داشت.

یک توسعه دهنده وب را تصور کنید که از یک قالب آماده و رمزگذاری شده استفاده می کند. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم می گیرد بدون آسیب رساندن به لینک ها و محتوای سایت فعلی و کارهای انجام شده برای سئوی آن، طراحی آن سایت را تغییر دهد. اما این قفل یا رمزگذاری می تواند یک محدودیت جدی برای صاحب وب سایت برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این صورت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و در صورتی که طراح به رمزگذاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. طراحی باید بر روی یک الگوی جدید انجام شود که از ابتدا دوباره توسعه یافته است.

یا متاسفانه اغلب اتفاق می افتد که مشتریانی که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند با ما تماس می گیرند. اما سازنده وب سایت مقاومتی غیراخلاقی می کند و رمزهای عبور مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و در این انتقال مشکل ایجاد نمی کند.

همه اینها به این دلیل است که ما باید اولین قدم را در توسعه وب سایت برداریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که سابقه روشنی در این زمینه داشته باشد، در صورت بروز مشکل پاسخگوی قانون باشد و ضامن حضور مستمر شرکت توسعه وب سایت در پشتیبانی طولانی مدت وب سایت باشد.

 

اهمیت حمایت
ما در دارکوب مانند سایر همکارانمان معتقدیم که یک محصول بدون پشتیبانی ارزشی ندارد. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

مهمتر از همه در زمینه نرم افزار و وب سایت، یک وب سایت از هزاران یا حتی میلیون ها خط و ساعت تجزیه و تحلیل دقیق تشکیل شده است، هر متخصص نرم افزار حرفه ای نیاز به حل مشکل سایتی دارد که کدها و ساختار آن قادر به حل مشکل است. مشکل سایت بنابراین درک کد یک وب سایت برای پشتیبانی زمان بر است، در غیر این صورت سرعت عمل و زمان پاسخگویی و رفع مشکل سایت افزایش می یابد.

نگهداری وب سایت نیاز به دانش و تجربه تخصصی دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود. از طرفی نیاز به واکنش سریع دارد. افرادی که مسئولیت نگهداری وب سایت را بر عهده دارند می توانند با کمک ابزارها به سرعت به مشکل پی ببرند و حتی قبل از وقوع از آن جلوگیری کنند تا سایت کمتر غیرفعال شود و زمان کمتری برای رفع مشکلات صرف شود.

امروزه عملکرد صحیح و سریع یک وب سایت عامل بسیار مهمی برای سئو (رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو) و تجربه کاربری و محبوبیت یک سایت است. بنابراین عملکرد ضعیف وب سایت شما تصویری منفی از یک کسب و کار برای کاربران ایجاد می کند. بنابراین وب سایت شما باید همیشه سالم باشد و در صورت بروز مشکل سریعاً رفع شود در غیر این صورت هزینه هایی برای کسب و کار و سئو سایت ایجاد می کند.

 

چه چیزی شامل پشتیبانی می شود؟
پس از توسعه وب سایت توسط طراحان و تحویل به مشتری، مرحله پشتیبانی سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی از سایت شامل طراحی و تغییرات سایت نمی شود. در عوض، پشتیبانی به معنای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت است. البته پشتیبانی سایت را می توان به شکل دیگری نیز تعریف کرد، یعنی کارهای دیگری مانند درج و ویرایش c به وظایف شرکت پشتیبانی سایت اضافه شود.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 163
بازدید : 163
میلاد نعمتی
17:29
چهار شنبه 3 فروردين 1401

برای افزایش تراکم ابروها چه روشی را انتخاب کنیم؟ یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مراجعه کنندگان را به خود مشغول می کند تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو است، اما بهتر است بدانید برای افزایش تراکم ابرو، کاشت ابرو روی تاتو نیز گزینه مناسبی است.

برخلاف آنچه در گذشته دیده ایم، دنیای امروز طرفدار سادگی و چهره های طبیعی است; این بدان معناست که هرچه ابروهای شما پهن تر و پرپشت تر باشد، زیباتر خواهید بود. اما عوامل مختلفی می توانند باعث ریزش و نازک شدن ابروها شوند. به عنوان مثال، افزایش سن، بیماری و عوامل ارثی تاثیر زیادی بر حجم ابروها دارند.

اگر می خواهید ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید با کلینیک کاخ سفید همراه باشید. ما اطلاعات جامعی در مورد امکان کاشت و ترمیم ابرو روی تاتو ارائه می دهیم.

کاشت ابرو روی تاتو؛ بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ
با افزایش سن، ابروهای ما شروع به ریزش و نازک شدن می کنند و این ممکن است باعث شود که ما پیرتر به نظر برسیم. در مقابل، ابروهای پرپشت تر، ما را جوان تر، شاداب تر و زیباتر نشان می دهند. راه های زیادی برای دستیابی به ابروهایی حجیم و زیبا وجود دارد. اما کدام روش مناسب است؟

انتخاب از بین روش های موجود بستگی به این دارد که آیا شما به دنبال نتایج بلند مدت هستید یا نتایج کوتاه مدت. انتخاب هر یک از روش های زیر باید پس از انجام آزمایشات لازم و مشورت با متخصص انجام شود.

به یاد داشته باشید که در دنیای امروز داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت بسیار محبوب است و کاشت ابرو روی تاتو یک گزینه ایده آل است. اما برای درک اینکه تفاوت های اصلی بین کاشت ابرو، تاتو و میکروبلیدینگ چیست، به توضیح مختصری در مورد هر یک می پردازیم.

کاشت ابرو چیست؟
یکی از روش های مناسب که نتایج دائمی دارد و دوره نقاهت کوتاهی دارد، کاشت و کاشت ابرو طبیعی است. با کمک کاشت ابرو می توانید تراکم و حجم ابروهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهید.

برای انجام کاشت ابرو به جراحی مجرب و ماهر نیاز دارید. در ترمیم ابرو به 250 تا 400 تار مو نیاز خواهید داشت که اغلب از بانک موهای پشت یا پشت گوش برداشته می شود. پس از برداشتن گرافت ها، موها یکی یکی در ناحیه ابرو قرار می گیرند. این فرآیند بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

توجه داشته باشید که کاشت ابرو از بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی حین جراحی استفاده می کند. با این حال، پس از جراحی و از دست دادن بیهوشی، بیماران ممکن است کمی قرمزی، تورم، درد و پوسته پوسته شدن در محل جراحی را تجربه کنند. به طور کلی برای رسیدن به نتیجه نهایی باید بین 6 ماه تا 1 سال صبر کنید. در این دوره شاهد ریزش و رشد مجدد مو خواهید بود.

تاتو ابرو چیست؟
تاتو ابرو یکی از قدیمی ترین روش ها برای نشان دادن تراکم ابروها است. در این روش که نوعی تاتو است، رنگدانه ها به زیر پوست تزریق می شود. این باعث می شود که ابروها پررنگ نشان داده شوند. به همین دلیل دیگر فضاهای خالی مو دیده نمی شود و ابروهای پهن تری خواهید داشت.

ناگفته نماند که به دلیل تیرگی و یکنواختی که در ابروها به دلیل تاتو ایجاد می شود، کاشت ابرو تاثیر فوق العاده ای در تاتو دارد. زیرا در صورت ریزش برخی از فولیکول های مو، دیگر فضای خالی آنها قابل مشاهده نخواهد بود.

میکروبلیدینگ چیست؟
یکی از انواع روش های تاتو که از رنگدانه های بهتری استفاده می کند میکروبلیدینگ است. در این روش به جای استفاده از دستگاه تاتو، تاتو با دست انجام می شود. برای این منظور به کمک سوزن های مخصوص خطوط ظریفی شبیه موهای طبیعی بین ابروهای فرد کشیده می شود. در این روش از بی حسی موضعی نیز استفاده خواهد شد.

میکروبلیدینگ یک تکنیک تخصصی نیست و اغلب در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش کمی تورم و قرمزی در ابروها و بالای چشم ها دیده می شود که این علائم در عرض یک هفته کاهش می یابد. میکروبلیدینگ نسبت به کاشت ابرو زمان کمتر و هزینه کمتری دارد، اما به اندازه تاتوهای سنتی دوام ندارد و بیش از 40 درصد رنگدانه ها به مرور زمان محو می شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 126
بازدید : 126
میلاد نعمتی
17:52
سه شنبه 2 فروردين 1401

آرملات یا ملات سخت لایه ای از کف بتنی با مقاومت بالا به ضخامت ۱ تا ۲ سانتی متر است. کفپوش آرملات در برابر سایش بسیار مقاوم است. آرملات نیز مانند بتن رنگی باید روی بتن تازه اعمال شود. اگر می خواهید در محلی که بتن کمی قدیمی است، آرملات انجام دهید، ابتدا باید 8 تا 10 سانتی متر بتن تازه را روی آن سطح بریزید و سپس کف سازی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر 12 ساعت از بتن ریزی گذشته باشد، دیگر نمی توان کفپوش آرملات را اجرا کرد.

این کفپوش را می توان در چندین رنگ خاکستری، قرمز، قهوه ای، دودی، شیری، زرد، نارنجی، سبز، آبی و عاجی اجرا کرد.

کف در نظر گرفته شده برای آرملات باید عاری از هرگونه گرد و غبار، روغن، روغن و مواد مشابه باشد، به همین دلیل نمی توان آرملات را روی آسفالت و موزاییک اجرا کرد. کفپوش آرملات نیاز به مکانی دارد که عاری از هرگونه آلودگی باشد زیرا پس از مدتی کفپوش آرملات حالت اولیه خود را از دست داده و عمر کوتاهی خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از اجرای کفپوش آرملات محل اجرا را کاملا تمیز کنید. این کفپوش نیز مانند سایر کفپوش ها نیاز به نگهداری مناسب پس از اجرا دارد. کفپوش آرملات هر چقدر هم محکم باشد به مرور زمان آسیب می بیند پس باید توجه داشت که این کفپوش نیز نیاز به مراقبت دارد.

آرملات بیشتر در انبارها، کارخانه ها، تعمیرگاه ها و مکان های مشابه استفاده می شود. دلیل آن این است که کفپوش آرملات نوعی بتن با مقاومت مکانیکی، فشاری و سایش زیاد است که دلیل استفاده از آرملات در این مکان ها می باشد. و از آنجایی که کفپوش مورد استفاده از مصالح پایه سیمانی می باشد، سازگاری کامل با کف بتنی دارد و حداقل عمر کفپوش 20 سال می باشد و این حداقل عمر کفپوش آرملات برای تمامی مکان ها حتی مکان های دارای ترافیک سنگین و ماشین آلات سنگین ثابت می باشد. . سفر می کنند.

 

ملات مسلح یا بتن سخت

شرایط اجرا و نگهداری آرملات
کف در نظر گرفته شده برای آرملات باید عاری از هرگونه گرد و غبار، روغن، روغن و مواد مشابه باشد، به همین دلیل نمی توان آرملات را روی آسفالت و موزاییک اجرا کرد. کفپوش آرملات نیاز به مکانی دارد که عاری از هرگونه آلودگی باشد زیرا پس از مدتی کفپوش آرملات حالت اولیه خود را از دست داده و عمر کوتاهی خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از اجرای کفپوش آرملات محل اجرا را کاملا تمیز کنید. این کفپوش نیز مانند سایر کفپوش ها نیاز به نگهداری مناسب پس از اجرا دارد. کفپوش آرملات هر چقدر هم محکم باشد به مرور زمان آسیب می بیند پس باید توجه داشت که این کفپوش نیز نیاز به مراقبت دارد.

از کفپوش آرملات با استفاده از اشکال هندسی و رنگ های مختلف می توان به عنوان کفپوش تزئینی نیز استفاده کرد. در نظر داشته باشید که کفپوش آرملات همانند کفپوش اپوکسی نیست، بلکه به دلیل درزهای انبساط و انقباض است که یکی از الزامات کفپوش آرملات است. گاهی اوقات درزهای اجرایی که مودار هستند اجتناب ناپذیر است. این درزهای انبساط و انقباض که توسط کاتر انجام می شود فاصله این درزها بستگی به فاصله دال بتنی دارد و بین 24 تا 35 برابر ضخامت بتن است و حداکثر فاصله بین درزهای انبساط کف 5 متر است. .

دمای کفپوش آرملات باید بین 5 تا 35 درجه باشد که تا 2 روز پس از اجرای آرملات باید ثابت باشد. استفاده از ضد یخ در زمستان برای کفپوش توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش استحکام کفپوش آرملات می شود.

این کفپوش باید هر 6 ماه یکبار شسته شود و سالی یکبار توسط مهندسان مجرب بازرسی شود. استفاده از افزودنی های ضد انقباض بتن در آرملات از ترک خوردن بتن جلوگیری می کند و در نتیجه باعث کاهش ترک خوردگی کفپوش آرملات می شود. علت بیشتر ترک خوردگی کف این است که به دلیل محدودیت های داخلی، تنش های موجود در یک نقطه از تنش های مجاز فراتر رفته و در نتیجه کف ترک می خورد و بیشتر درزهای انبساط در کف مربع قرار می گیرد.

اتصالات انقباض باید 5 سانتی متر کمتر از سطح تمام شده آرملات باشد و همچنین عمق درزها 5 سانتی متر و عرض آن 1 تا 1.5 سانتی متر باشد. قبل از اجرای آرملات، بهتر است 10 سانتی متر بتن تازه اجرا شود و سپس کف پوش شود. . شما نمی توانید این کفپوش را جایگزین بتن سازه ای کنید، اما می توانید به اندازه ای که ضخامت بتن سازه ای را کاهش می دهد از آرملات استفاده کنید و همچنین با افزایش نسبت آب به سیمان، جمع شدگی افزایش می یابد و به صورت یک تکه و در همزمان بتن کف به عنوان پوشش نهایی با ضخامت 1 تا 2 سانتی متر اجرا می شود.

 

http://polishbeton.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 122
بازدید : 122


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر