بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
19:51
سه شنبه 5 ارديبهشت 1402

این روزها که صدها فیلم، عکس، چندین اپلیکیشن پیام رسان، شبکه های اجتماعی و ده ها برنامه دیگر در گوشی های موبایل ذخیره می شود، مشکل کمبود حافظه چیز تازه و عجیبی نیست؛ اما کاربران را به شدت گیج می کند. یکی از راه های مقابله با این مشکل کمک گرفتن از کارت های حافظه است که خوشبختانه قیمت چندانی ندارند. با انتقال برنامه به کارت حافظه می توانید همه آنها را بدون حذف برنامه ها و اطلاعات مورد نظر خود برای خود نگه دارید. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 67
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
10:32
چهار شنبه 23 فروردين 1402

سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 22 خود رونمایی کرده است و مشخصات فنی قابل توجه آن ها می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اما آیا مدل های جدید تفاوت زیادی با مدل های سری گلکسی اس 21 دارند؟ در این مطلب قصد داریم با مقایسه گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 همراه شما باشیم;  در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 67
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
15:57
یک شنبه 13 فروردين 1402

هنگامی که برنامه ای را روی رایانه خود نصب می کنید، ویندوز 10 آن را در برنامه ها و ویژگی ها در کنترل پنل و برنامه ها و ویژگی ها در تنظیمات نشان می دهد. برخی از کاربران ویندوز دوست ندارند کسی در مورد برنامه هایی که استفاده می کنند بداند. به خصوص اگر قرار باشد سیستم را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. در این مقاله سه راه حل مفید را معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید برنامه های دسکتاپ نصب شده خود را از دید سایر کاربران سیستم مخفی کنید. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 96
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
15:11
یک شنبه 21 اسفند 1401

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شخصی پیام یا محتوایی را در واتس اپ برای شما ارسال کرده و بلافاصله آن را حذف کرده است. معمولا در این مواقع ذهن شما درگیر این می شود که پیام یا محتوا چه بوده است؟ خواندن پیام های پاک شده در واتس اپ سخت نیست! در این مقاله از مجری فا مگ می خواهیم که شما را از انواع این مشکلات رها کند و روش هایی را برای بازگردانی پیام های حذف شده یا خواندن پیام های حذف شده توسط فرستنده واتس اپ معرفی کند، در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 99
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
16:29
یک شنبه 7 اسفند 1401

راه های زیادی برای بستن سریع و آسان ویندوز وجود دارد. می توانید از میانبرهای ماوس و صفحه کلید برای بستن پنجره های باز و فعال در ویندوز استفاده کنید. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
12:58
جمعه 5 اسفند 1401

مرکز مجاز تعمیرات تعمیرگاه نمایندگی ال جی در اصفهان در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی اعم از یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، مایکروفر، سد خورشیدی و دستگاه های تهویه مطبوع، با چندین سال تجربه درخشان. زندگی امروزه بدون استفاده از وسایل برقی و گازی امکان پذیر نیست. اینکه برند دستگاه چه باشد تاثیری در روند کاری تعمیرات دستگاه و تجهیزات ندارد. اما برندهایی مانند ال جی هستند که از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های ساخت استفاده می کنند. برای تعمیر لوازم خانگی ال جی در اصفهان ارزش استفاده از تعمیرکاران مجرب را دارد. تعمیرات لوازم خانگی ال جی را نباید به هیچکس سپرد و یکی از مطمئن ترین مکان هایی که با کادری مجرب تعمیرات را انجام می دهد، تعمیرگاه مجاز ال جی در اصفهان است. این مرکز دارای ویژگی های زیر است. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 274
میلاد نعمتی
17:37
دو شنبه 24 بهمن 1401

انتخاب یک CPU می تواند سخت ترین قسمت هنگام خرید لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی باشد. در این مقاله ابتدا ویژگی CPU به تفصیل توضیح داده می شود و سپس دو مورد از محبوب ترین پردازنده های اینتل و تفاوت آنها بررسی می شود تا مشخص شود که کدام یک برای شما مناسب تر است یعنی CORE i5 یا CORE i7. CORE i5 یا CORE i7 دو پردازنده قدرتمند اینتل با قدرت مشابه و عملکرد متفاوت هستند. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
12:16
جمعه 21 بهمن 1401

یکی از شناخته شده ترین و بهترین نمایندگی های ال جی در اصفهان، خدمات اصفهان است. تخصص و دانش ویژه خدمات اصفهان در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی ال جی مانند یخچال، فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و کولر، این مجموعه را متمایز کرده است. از سایر رقبا امروزه انواع و اقسام ابزارها و وسایلی برای سهولت زندگی مردم ساخته شده است. از طرفی استفاده روزانه و مداوم از این دستگاه ها احتمال خرابی و خرابی آنها را افزایش می دهد. و این شکست می تواند کار روزانه را مختل کند. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 99
میلاد نعمتی
19:6
یک شنبه 16 بهمن 1401

در مقالاتی مانند آپدیت ویندوز 10، کاهش مصرف ویندوز 10، تنظیمات اینترنت در ویندوز 10 و اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 در گروه مشاوره هیواتک در مورد ویندوز 10 صحبت کردیم. در مقاله امروز قصد داریم به دلایل کندی ویندوز 10 و دیر لود شدن ویندوز 10 بپردازیم و راهکارهایی برای افزایش سرعت ویندوز 10 ارائه دهیم.اگر شما نیز با مشکل کندی ویندوز 10 مواجه هستید. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
6:14
جمعه 14 بهمن 1401

شما عزیزان می توانید کار سرویس ، نصب ، تعمیر ، تعویض قطعات و ... را به مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی اهواز سپرده و بهترین ها را دریافت کنید و در کنار کار سرویس خدمات زیر را نیز دریافت کنید در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 105
میلاد نعمتی
14:9
چهار شنبه 21 دی 1401

وام فرزندآوری یکی از حمایت های مالی قانون حمایت از جمعیت و خانواده جوانان است که تاکنون بیش از 15 هزار میلیارد تومان به پدران فرزندان متولد 1400 به بعد کمک کرده است. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 96
میلاد نعمتی
17:2
سه شنبه 20 دی 1401

تیزر جدید شیائومی نشان می دهد که این شرکت در ماه جاری به طور رسمی از گوشی های جدید سری ردمی نوت 12 رونمایی خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
20:9
یک شنبه 4 دی 1401

Windows 10 S Nasıl Kurulur ve Test Edilir.

کامپیوترهای ویندوزی به دلایل مختلف معلق می مانند. اگر خیلی دیر این اتفاق بیفتد جای نگرانی نیست اما وقتی مرتب آن را می بینیم بهتر است علت اصلی این موضوع را پیدا کنیم. در این مقاله به طور مختصر و مفید به مواردی که هنگام هنگ کردن ویندوز باید انجام دهید و اینکه چگونه می توانید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید اشاره می کنیم. در ادامه با وبلاگ همینگونه همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 617
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
14:13
یک شنبه 4 دی 1401

Platos para cocinar en el lavavajillas y ahorrar electricidad Euro, Đồ Đạc,...

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از شستن لباس ها با ماشین لباسشویی بوش متوجه می شوید که لباس ها کاملا تمیز نشده اند و لکه و کثیفی روی آن ها باقی مانده است. یکی از کارهای بسیار مهمی که برای افزایش عمر ماشین لباسشویی خود باید انجام دهید جرمگیری صحیح و اصولی است. عدم برداشتن به موقع رسوب باعث تجمع رسوب و رسوب در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی می شود و در نهایت ممکن است به سایر قطعات سالم نیز آسیب برساند. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش صحیح جرم گیری ماشین لباسشویی بوش را به شما آموزش دهیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 95
میلاد نعمتی
12:50
شنبه 21 آبان 1401

توکن‌های مولد و «NFT» یکی از هیجان‌انگیزترین فناوری‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این دارایی های کمیاب ایجاد شده و بر روی بلاک چین منتقل می شوند. NFT ها شگفتی های زیادی را ایجاد کرده اند، به طوری که مانند یک تصویر دیجیتال ساده به نظر می رسند که برخی حاضرند بیش از 100000 دلار برای خرید بپردازند. آیا در مورد ساخت توکن های محبوب NFT چیزی می دانید؟ ساختن nft بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با استفاده از پلتفرم هایی مانند "Rarible" می توانید توکن خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و آن را با قیمت مناسب بفروشید. با کمک این پلتفرم می توانید آنچه را که در ذهن دارید ایجاد کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به خریداران NFT بفروشید. در این مقاله از والکس قصد داریم نحوه ساخت NFT در راریبل را آموزش دهیم. با ما ادامه دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 133
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
12:33
شنبه 21 آبان 1401

سونی یک برند جدید حسگر دوربین گوشی هوشمند به نام LYTIA را معرفی کرده است که این شرکت ادعا می کند که شامل سنسورهایی با عملکرد فراتر از تصور است.

تعداد بازدید از این مطلب: 110
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
18:50
پنج شنبه 6 مرداد 1401

شارژ سریع یک ویژگی ضروری و ضروری برای گوشی های هوشمند امروزی است. این ویژگی تضمین می کند که ما می توانیم باتری گوشی خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کرده و حتی در معمول ترین شرایط کار خود را شروع کنیم. اما شرکت های مختلف استانداردهای متفاوتی را در این زمینه تدوین کرده اند که سرعت آن برای هر کدام متغیر است و از سوی دیگر به کابل و شارژرها بستگی دارد. همه این موارد در کنار هم کمی گیج کننده هستند، بنابراین در این مقاله به شما خواهیم گفت که شارژ سریع چیست و منطق پشت آن چیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
میلاد نعمتی
20:40
دو شنبه 6 تير 1401

برای خرید بلیط هواپیما مشهد یزد در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما آس چارتر راهی آسان پیش رو دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما از مشهد به یزد را دارید، کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد به یزد در مسیر برگشت را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز مشهد یزد فلش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. درصفحه پروازهای مشهد یزد تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که با اعمال آن‌ها می‌ توانید بلیط لحظه آخری مشهد یزد و بلیط چارتر را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ آس چارتر می‌ توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید.

قیمت بلیط هواپیمای مشهد یزد

قیمت بلیط هواپیمای مشهد یزد در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای آگاهی از قیمت بلیط رفت و برگشت مشهد یزد می ‌توانید به سایت آس چارترمراجعه کنید. آس چارتر با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در انتخاب زمان مناسب بلیط پرواز مشهد یزد و بلیط هواپیما یزد به مشهد یاری می‌ کند.

بلیط لحظه آخری مشهد یزد

اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری مشهد یزد را دارید، کافی است که از سیستم فیلترینگ آس چارتراستفاده کنید تا لیست پروازهای مشهد به یزد برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری مشهد یزد، خرید خود را به راحتی انجام دهید. آس چارتر خرید بلیط ارزان لحظه آخری مشهد یزد را برای شما میسر می‌ سازد.

اطلاعات عمومی پرواز مشهد به یزد

حضور مسافر برای پرواز داخلی 2 ساعت و خارجی 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه به همراه کارت ملی برای پروازهای داخلی و گذرنامه برای پروازهای خارجی الزامیست . کانتر کنترل 30 دقیقه قبل از پرواز داخلی و 90 دقیقه قبل از پرواز خارجی بسته خواهد شد. آوردن تمام اشیاع تیز از قبیل تیغ ، چاقو ، قیچی و ... در کابین هواپیما ممنوع می باشد و می بایستی آن هار در چمدان خود قرار دهید و به قسمت حمل بار تحویل دهید. مسافرینی که مجاز به حمل تجهیزات دفاع شخصی از قبیل اسپری فلفل ، نانچکو ، پنجه بوکس و .... از آوردن این تجهزات در داخل کابین خودداری کنند. آوردن ابزار هایی مانند انبردست ، دم باریک آچارفرانسه و ... که زیر 17 سانتی متر باشند ، در کابین مجاز می باشد اما ابزار های بالای 17 سانت باید ، بسته بندی شده و به قسمت حمل بار تحویل دهید.

حداکثر بار مجاز که مسافر می تواند با خود به سفر ببرد ، در ایرلاین ها متفاوت است اما حدودا بین 30 تا 50 کیلوگرم می باشد و بستگی به کلاس پروازی شخص دارد . ایرلاین های داخلی معمولا جداکثر بار مجازشان 30 تا 25 کیلوگرم می باشد. حداکثر وزن ساک دستی که میتوانید وارد کابین کنید 4 کیلوگرم می باشد و حداکثر مجموع ابعاد آن میباستی 115 سانتی متر باشد.

فروش اینترنتی بلیط هواپیما مشهد یزد

وقتی با رشد روزافزون تکنولوژی مواجه ‌اید، چاره‌ای نخواهید داشت جز سرسپردن و پیروی بی ‌چون‌ وچرا، پیوستن به خیل عظیم گردشگرانی که خدمات مورد نیاز خود را در فضای وب جستجو می ‌کنند، خاصیت این روزهای دنیای گردشگری است. اما فروش اینترنتی بلیط هواپیما علاوه بر وجود زیرساخت مناسب، به شبکه ‌ای امن و بومی ‌شده نیاز دارد. آس چارتر این امکان را برایتان فراهم ساخته است تا با اطمینان کامل، بلیط هواپیما موردنظرتان را جست‌وجو، مقایسه، بررسی و انتخاب کنید. این یعنی وقتی صحبت از فروش اینترنتی بلیط هواپیما به میان می‌آید، صفر تا صد کار را به آس چارتر بسپارید و با اطمینان سفر کنید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 100
بازدید : 100
میلاد نعمتی
23:47
شنبه 28 خرداد 1401

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری شیراز مشهد را دارید کافی است از سایت آس چارتر استفاده کنید تا لیستی از آن ها برای شما نمایش داده شود و قیمت های خود را با بلیط لحظه آخری شیراز مقایسه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. چارتر آس این امکان را برای شما فراهم می کند که بلیط لحظه آخری شیراز مشهد را ارزان خریداری کنید.

حتما می دانید که در ایام شهادت امام رضا (ع) بیشترین تقاضا برای بلیط هواپیما مشهد وجود دارد، بنابراین اگر می خواهید بلیط لحظه آخری شیراز به مشهد را ارزان بخرید، این مدت مناسب نیست و اگر می توانید برای روز بعد سفر خود را برنامه ریزی کنید همین روزها هماهنگ کنید، مطمئنا بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد ارزان قیمت خواهید گرفت. جالب است بدانید هر چه به شهادت امام رضا (ع) نزدیک می شویم، بلیط لحظه آخری مشهد گرانتر می شود. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که بهترین زمان برای سفر ارزان به مشهد ماه رمضان، زمستان و خارج از تعطیلات رسمی است.

خرید بلیط لحظه آخری شیراز به مشهد آس چارتر

رزرو بلیط هواپیما شیراز به مشهد آس چارتر
می توانید بلیط مورد نظر خود را از آس چارتر هم به صورت آنلاین و هم تلفنی رزرو کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز مشهد
فقط مراحل زیر را از بالای صفحه به ترتیب دنبال کنید:

- از گزینه های بالای صفحه، تاریخ حرکت را وارد کرده و روی دکمه «جستجو» کلیک کنید.

- بلیط مورد نظر را از جدول لیست پرواز انتخاب کنید.

- اطلاعات مسافر را به طور دقیق وارد کنید.

- در مرحله آخر پس از تایید اطلاعات مسافر و پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می شود.

خرید بلیط شیراز مشهد به صورت تلفنی
در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان مربوطه آماده پاسخگویی به شما مسافران گرامی جهت خرید بلیط و ارائه سایر خدمات می باشند.

خرید اینترنتی پرواز شیراز به مشهد | منشور آس
محبوب ترین ایرلاین در مسیر شیراز - مشهد
پرطرفدارترین ایرلاین در مسیر شیراز - مشهد، هواپیمایی کاسپین است.

روزهای پرواز شیراز به مشهد
پروازهای شیراز به مشهد در تمام روزهای هفته انجام می شود.

مسیرهای پروازی شیراز مشهد
تمامی پروازهای شیراز - مشهد از فرودگاه شهید دستغیب شیراز (SYZ) به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد (MHD) انجام می شود. از ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما شیراز به مشهد می توان به کاسپین، ایران ایر، ایران ایر تور و سپهران اشاره کرد.

آیا امکان انتقال بلیط برای استفاده دیگران وجود دارد؟

در صورت مغایرت نام مسافر بر روی بلیط با اطلاعات کارت شناسایی، امکان انتقال به دیگری و پذیرش مسافر وجود نخواهد داشت.

آیا در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط (یا وارد کردن نام اشتباه) امکان اصلاح وجود دارد؟

خیر طبق قوانین شرکت های هواپیمایی در این صورت باید پس از پرداخت جریمه بلیط کنسل و مجددا خریداری شود.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما چیست؟

هر شرکت هواپیمایی بسته به کلاس قیمت و زمان باقی مانده تا پرواز، درصد متفاوتی از جریمه های کنسلی را ارائه می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 101
بازدید : 101
میلاد نعمتی
20:55
پنج شنبه 26 خرداد 1401

برای خرید بلیط هواپیما مشهد به اصفهان در سامانه خرید آنلاین بلیط پرواز فلای تودی راهی آسان دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد به اصفهان را دارید کافی است پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ بازگشت، تعداد مسافر، کلاس پروازی خود را جستجو کنید و اگر می خواهید با ایرلاین خاصی پرواز کنید، انتخاب کنید. خط هوایی مورد نظر شما . در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد به اصفهان تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر خواهید دید. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که با اعمال آنها می توانید بلیط لحظه آخری مشهد-اصفهان و بلیط چارتر هواپیما مشهد-اصفهان را با بهترین قیمت پیدا کنید. در سیستم فیلتر Fly Today نیز می توانید تعداد توقف، خطوط هوایی، فرودگاه ها، زمان حرکت، زمان فرود، زمان انتظار و قیمت را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد به اصفهان را دارید، کافیست روی فلش دو طرفه بین مبدا و مقصد در کادر جستجوی پرواز مشهد-اصفهان کلیک کنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 94
بازدید : 94
میلاد نعمتی
11:28
جمعه 6 خرداد 1401

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی که درصد بالایی از مشتریان با ما تماس می گیرند سرریز آب از پنل داخلی کولر گازی است که نشانه مسدود شدن خروجی آب کولر گازی اسپلیت است که با سرویس کولرگازی برطرف می شود. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.

برای استفاده از خدمات کولر گازی با ما تماس بگیرید.

وجود برفک روی لوله ها

هفتمین مشکل رایج کولر گازی آب شدن لوله ها یا کندانسورهای کولر گازی نشانه کاهش شارژ گاز یا کثیف شدن فیلترها است. پس از خاموش شدن، یخ آب می شود و نشت می کند، کولر گازی را ریست نکنید. اگر تمیز کردن فیلترها کمکی نکرد، تا رفع مشکل کولر گازی را روشن نکنید. کاهش گاز شکاف باعث می شود دستگاه نتواند محیط اطراف را به خوبی خنک کند. برای استفاده از خدمات شارژ گاز کولر گازی با ما تماس بگیرید.

صدای غیرمعمول یا لرزش کولر گازی

یکی از ایرادات و عیوب کولر گازی که باعث ایجاد مشکل در راحتی می شود صدای غیر معمول کولر گازی اسپلیت است. این صدای غیرعادی ممکن است از یونیت داخلی (پانل) کولر گازی یا از واحد بیرونی کولر گازی کندانسور باشد. این صداهای نابهنجار و غیرعادی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما به طور کلی و طبق مشاهدات مکرر، این صدا می تواند به دلیل عدم تعادل یونیت اسپلیت فن خارجی یا یونیت فن داخلی کولر گازی یا شل بودن پایه های کمپرسور کولرگازی باشد. یا شل که نیاز به آچار زدن دارند.

سیستم تهویه مرکزی روشن نمی شود

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی روشن نشدن کولر گازی است. اگر سیستم کولر گازی اسپلیت مرکزی روشن نشد، ابتدا سعی کنید ترموستات و کنترل را تنظیم کنید. اگر این کار جواب نداد، برای بازدید از کولر گازی و انجام تعمیرات لازم با تکنسین های ما تماس بگیرید. انجام دادن.

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند

دهمین مشکل رایج کولرگازی ها: ابتدا فیلتر هوا را بررسی کنید. اگر مسدود شده باشد، ممکن است بتوانید خودتان آن را تعمیر کنید. اگر روی کویل خنک کننده و لوله های مبرد یخ وجود دارد، بگذارید یخ ذوب شود، سپس دوباره ببینید که آیا فن کار می کند یا خیر. اگر کار نمی کند شاید رله فن یا خود موتور فن خراب است با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید.

برای نصب، راه اندازی یا تعمیر کولر گازی خود با بیتا سرویس تماس بگیرید. گروه بیتا سرویس با تیمی متخصص در تهران و کرج آماده ارائه هرگونه خدمات فنی می باشد.

عیب یابی کولر گازی اسپلیت و نحوه تعمیر آن
تعمیر اسپلیت و کولر گازی

دلیل خنک نشدن کولر گازی عدم انتشار هوای خنک از کولر است
این مشکل ممکن است برای کولر گازی شما هم پیش بیاید، چرا کولر گازی خنک نمی شود؟!

اگر کولر گازی اسپلیت شما روشن می شود اما هوای خنک نمی دمد، بهتر است ابتدا مطمئن شوید که تمام دریچه های کولر گازی باز هستند و ترموستات به درستی تنظیم شده است. اگر مشکلی نیست، فیلتر هوای کولر گازی خود را بررسی کنید. اگر فیلتر به دلیل گرد و غبار مسدود شده باشد، جریان هوایی دریافت نمی کنید. از آنجا که مسدود کردن آن ممکن است باعث توقف سیم پیچ اواپراتور شود، یخ و سرما باعث مسدود شدن بیشتر آن می شود. در این صورت فیلتر کولر گازی را با برس و صابون تمیز کنید. با تعویض و تمیز کردن به موقع فیلتر کولر گازی می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. مشکل دیگری که ممکن است دلیل خنک نشدن کولر گازی شما باشد مربوط به فن و موتور فن کولر می باشد. اگر فن به خوبی چرخانده نشود، ممکن است منبع تغذیه موتور مشکل داشته باشد یا خط مبرد نشتی داشته باشد که در این صورت حتماً برای بررسی به تعمیرکار متخصص کولر گازی نیاز خواهید داشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 95
بازدید : 95
میلاد نعمتی
18:18
یک شنبه 1 خرداد 1401

1- تحقیق در مورد شرکت اجاره خودرو

فقط کافی است در گوگل عبارت «car rental» یا «car rental» را جستجو کنید. مطمئناً با لیست بلندبالایی از انواع سایت هایی که خدمات کرایه اتومبیل ارائه می دهند مواجه خواهید شد. با این حال، باید بدانید که کدام سایت یک شرکت معتبر است و کدام یک تنها سودجو است.

برای این کار باید اطلاعات اعتباری هر وب سایت را بررسی کنید. به عنوان مثال ناواران در حال حاضر اولین و تنها شرکت اجاره خودرو بدون راننده در ایران است که دارای گواهینامه رسمی است و به عنوان یک شرکت تخصصی اجاره خودرو فعالیت می کند.

 

2- پوشش بیمه ای را فراموش نکنید!

یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای اجاره ای بیمه خودرو است. بسیاری از سایت های خدمات اجاره خودرو به دلیل اینکه شرکت های معتبر و دارای مجوز نیستند، عموماً بیمه نامه های دقیقی ارائه نمی دهند. با این حال شرکت اجاره خودرو ناواران بهترین پوشش بیمه ای را ارائه می دهد.

 

3- نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو را بررسی کنید!

نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو بسیار مهم است. بسیاری از سایت ها هستند که اطلاعات کافی در مورد نحوه محاسبه قیمت کرایه خودرو ارائه نمی کنند، در هنگام برگشت خودرو هزینه های گزافی از مشتری دریافت می کنند. مطمئن باشید با اجاره خودرو از ناواران تمامی شرایط قبل از ارسال درخواست نمایش داده می شود و نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو به طور کامل توضیح داده می شود. ضمناً در زمان دریافت خودرو، قرارداد رسمی ارائه می شود که در آن کلیه شرایط و نکات لازم ذکر شده است.


4- آیا پشتیبانی دارید؟

مهمترین درخواست شما از سایتی که در آن ماشین اجاره می کنید خدمات پشتیبانی است. البته پس از طرح این موضوع در بسیاری از موارد پاسخی که می شنوید این است: ((ما خدمات پشتیبانی نداریم.)) این در حالی است که اجاره خودرو از خدمات پشتیبانی ناواران به صورت 24 ساعته در هر نقطه از ایران همراه شما خواهد بود. در صورت بروز مشکل فنی خاصی برای خودروی شما در هر نقطه از ایران، تیم پشتیبانی ناواران در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در صورت رفع نشدن مشکل، خودروی شما با خودروی مشابه تعویض خواهد شد.

بنابراین علاوه بر قیمت مناسب کرایه خودرو، ارائه تخفیف و... نکات دیگری مانند داشتن مجوزهای لازم، ارائه خودروهای نو و صفر، نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو، ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت؛ هنگام اجاره ماشین بدون راننده، باید به آنها توجه کنید. ناواران با رویکرد جهانی خود بهترین تجربه اجاره خودرو را در اختیار شما قرار می دهد...

تعداد بازدید از این مطلب: 88
بازدید : 88
میلاد نعمتی
15:42
جمعه 30 ارديبهشت 1401

محتوای اصلی مطالب امروز ما عمده فروشان کفش تبریز است.

در کشور ما ایران در شهرهای مختلفی مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان، تولیدکنندگان و عمده فروشان کفش های چرمی بسیار مرغوب و باکیفیت فراوانی وجود دارد که از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است، اما در بین شهرهایی که در بالا ذکر شد، تبریز جایگاه ویژه ای دارد. . چرا؟ این شهر به دلیل عرضه چرم های مرغوب و متنوع در سرتاسر جهان شهرت دارد و از شهرت خاصی برخوردار است. بنابراین هفتاد درصد کفش های چرم با کیفیت در ایران در شهر تبریز توسط خیاطان تبریزی دوخته، تولید و عرضه می شود.

کفش مناسب برای سلامتی خود بخرید:
زمانی که به فروشگاه ها و بازارهای کفش می رویم، علاوه بر گرانی، با مدل های متنوع و زیادی مواجه می شویم که عمدتاً در خرید کفش از عمده فروشان تبریز برای ما اتفاق می افتد.

امروزه یافتن کفشی در بازاری که پای آن احساس راحتی می کند بسیار سخت است و زمانی که پس از ساعت ها خرید کفش مورد علاقه خود را در بازار پیدا می کنیم، آن را به هر قیمتی خریداری می کنیم.

یادداشت مهم
اما نکته عجیب اینجاست که با همه صحبت هایی که در مورد کفش های پاشنه بلند و معایب آن می شود، همچنان شاهد این هستیم که بسیاری از زنان بدون هیچ ناراحتی و سختی در خیابان های شهر قدم می زنند.

آمار جهانی نشان می دهد که چهل و پنج درصد از زنان در ایالات متحده اعتراف می کنند که کفش هایی که به صورت روزانه می پوشند اصلا راحت نیستند. و فقط به خاطر ظاهر کفش آن را می خرند و استفاده می کنند. متأسفانه، هفتاد و پنج درصد از زنان آمریکایی از نوعی آسیب ناشی از کفش رنج می برند.

این موضوع باعث شده افرادی که نگران سلامتی خود و اطرافیان خود هستند به تحقیق در مورد انواع کفش های پاشنه بلند، تخت و پاشنه بلند بپردازند، نتایج این تحقیق جدید نشان می دهد که رابطه مستقیمی بین استفاده از کفش پاشنه بلند وجود دارد. و اسکیزوفرنی در زنان .

ویژگی های یک کفش با کیفیت:
در این قسمت می خواهیم ویژگی های اصلی کفش تبریز عمده فروشان مرغوب را نام برده و بررسی کنیم:

1- کفش های مرغوب، کفش هایی هستند که از تعریق افراد جلوگیری می کنند
2- كفش مناسب بايد نرم بوده و به ساق پا و كمر فشار وارد نكند.
3- دقیقا به اندازه پای افراد باشد (یعنی بزرگ یا کوچک نباشد)
4- پا باید به راحتی در کفش حرکت کند و حرکت کند (یعنی فضا برای پا کمی آزاد باشد)
5- کفش های باکیفیت باید پاها را از گرما و سرمای بیرون و سایر عوامل مانند سنگریزه و ... محافظت کند.
6- کف کفش باید قوس مناسبی با کف پا داشته باشد.
7- رویه کفش تبریز باید نرم و منعطف باشد و بهترین ماده برای رویه چرمی، محافظت از پا در برابر سرما و گرمای بیرون است.
8- پاشنه کفش استاندارد تبریز حالت برگشتی داشته باشد و در بهترین شرایط اندازه آن بین دو تا چهار سانتی متر باشد.
9_ جلوی کفش راحت باشد تا به انگشتان پا فشار نیاید زیرا سفت بودن پا باعث آسیب به پا می شود.
10_ پنجه کفش در حالت استاندارد گرد باشد.
11_کف کفش تبریز قابل تعویض است.
12_ در نهایت اگر مشکل کمر، ستون فقرات و ساق پا دارید باید از کفش طبی تبریز استفاده کنید.
تمامی موارد فوق در ساخت و عرضه کفش تبریز به عمده فروشان به طور کامل رعایت می شود و همین امر باعث افزایش فروش کفش تبریز شده است.

مزایای عمده خرید کفش
خریداران می توانند از طریق تخفیفی که به دلیل خرید زیاد کالا دریافت می کنند، کفش تبریز باکیفیت را با قیمتی کمتر از خرید تکی خریداری کنند که در نهایت به نفع خریداران است زیرا باعث صرفه جویی می شود و باعث صرفه جویی در سرمایه آنها می شود. مراحل پیشرفت بزرگ

یکی دیگر از ویژگی های مثبت عمده فروشی کفش تبریز این است که شرکت های عمده فروشی کفش با خرید و فروش انواع مدل کفش در زمینه کفش متخصص می شوند که در آینده می توانند مشاوره درستی به خریداران ارائه دهند. این امر باعث افزایش اعتماد مشتریان به فروشندگان می شود.

 

https://www.madoshoe.com/news/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af%d8%9f/

تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
میلاد نعمتی
20:26
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401

به دلیل وزن زیاد پایه های فلزی، به ندرت برای چیدن تعداد زیادی گل در سه لایه استفاده می شود. علاوه بر این، پایه های چوبی ارزان تر از تاج هایی با پایه های فرفورژه هستند.

تاج گل نمایشگاهی با پایه شطرنجی

این نوع تاج پایه چوبی دارد و ورق های چوبی بافت شطرنجی روی سطح ایجاد می کند. از این پایه ها در انواع یک، دو و سه طبقه استفاده می شود و قسمتی از سطح آنها بدون گل در نظر گرفته می شود تا ظاهر پایه در کنار گل ها دیده شود.


جدیدترین مدل های تاج گل به نمایش گذاشته شده است

علاوه بر تفاوت در تعداد کلاس های گل آرایی، نحوه تزیین تاج نیز متفاوت است و مدل های زیادی توسط افراد مختلف ارائه می شود. یکی از جدیدترین مدل های تاج گل نمایشگاهی تاج گل اروپایی است که جلوه بسیار زیبایی دارد. این تاج ها ساختار حلقه ای توخالی دارند و کمی برآمده هستند. البته در این مدل تاج ها نیز خلاقیت نقش بسزایی دارد و ترکیبی از مدل های اروپایی و طرح های فانتزی را نیز می توان روی آن ها اجرا کرد. از دیگر مدل های رایج می توان به چیدمان گل های ساقه کوتاه در مرکز و قرار دادن گل و برگ با ساقه های بلندتر در اطراف آن اشاره کرد. این مدل ها بر روی تاج های یک، دو و سه طبقه قابل اجرا هستند.

تزئین تاج گل نمایشگاه

برای تزیین تاج فاکتورهای مهم زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها انتخاب گل های مناسب و شاداب است. پس از انتخاب گل و مدل چیدمان مراحل زیر برای تزیین تاج انجام می شود:

  • اسفنج های مرطوب با سیم های قوی به پایه متصل می شوند.
  • روی اسفنج از ورق های فویل آلومینیومی استفاده می شود تا مقاومت خوبی داشته باشد.
  • گل ها بر اساس مدل مورد نظر روی اسفنج نصب می شوند و در نهایت برگ ها قرار می گیرند.

توجه داشته باشید که اتصال گل و اسفنج به پایه باید محکم باشد در غیر این صورت با جابجایی آنها چینش به هم می خورد و ظاهر خوبی پیدا نمی کند. علاوه بر این، یک اسفنج مرطوب برای تازه ماندن گل ها برای چند روز ضروری است که نباید از آن غافل شد.

قیمت گل های نمایشگاهی

قیمت های ارائه شده برای هر نوع تاج گل نمایشگاهی بسیار متنوع است و بسته به نوع و تعداد گل های استفاده شده و همچنین متریال پایه متفاوت خواهد بود. استفاده از برخی گل ها برای تزیین تاج گل نمایشگاهی باعث افزایش قیمت آن ها می شود مانند آنتوریوم، گل رز و ارکیده که همگی گل های گران قیمتی هستند.


سفارش تاج گل نمایشگاهی

تزیین و چیدمان گل ها روی پایه نیاز به مهارت بالایی دارد و گل هایی که روی آن قرار می گیرند باید بسیار شاداب باشند. به همین دلیل بهترین راه در این شرایط سفارش آنلاین تاج گل نمایشگاهی از گل فروشی های معتبر است. گل فروشی آنلاین تاج گل آماده ارائه چنین خدماتی بوده و سفارشات را به هر نقطه از تهران به صورت رایگان ارسال می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
میلاد نعمتی
15:53
دو شنبه 5 ارديبهشت 1401

آموزش گام به گام قفل سی دی، دی وی دی، سی دی و دی وی دی با نرم افزار

Idoo Secure Disc Creator بهترین نرم افزار برای قفل کردن سی دی و دی وی دی است.

این برنامه قفل یک DVD یا CD را به دو قسمت تقسیم می کند:

منطقه امن و منطقه عمومی که اندازه آن را می توانید بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

با استفاده از الگوریتم رمزگذاری 256 بیتی AES، منطقه امن فقط با رمز عبور شما قابل دسترسی است.

باز است، در حالی که منطقه عمومی به آن نیاز ندارد.

*** ارائه دهنده دائمی تبلت خدمات قفل سی دی و دی وی دی به صورت کاملا تخصصی

قفل سخت افزاری ضد کپی رایت، قفل نرم افزاری ضد کپی رایت و قفل فعال سازی

برای یک سیستم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید. ***

شما می توانید سی دی های قفل شده توسط رایانه خود را بدون نصب نرم افزار اضافی باز و قفل کنید.

در این آموزش نحوه قفل کردن DVD یا CD را به شما نشان خواهیم داد. برای جلوگیری

در صورت از دست دادن اطلاعات خود، لطفا رمز عبوری را که تعیین کرده اید به خاطر بسپارید

زیرا هیچ کس نمی تواند رمز عبور را هک کند.

1. نوع دیسکی را که می خواهید ایجاد کنید از سمت راست انتخاب کنید.

2 - یک سی دی یا دی وی دی خالی یا قابل پاک شدن را در رایتر خود قرار دهید!

آموزش گام به گام قفل کردن دی وی دی و سی دی
3- بر روی گزینه "افزودن فایل ها" کلیک کنید. (آموزش گام به گام قفل کردن سی دی و دی وی دی)
4. فایل ها را به یک منطقه امن یا منطقه عمومی اضافه کنید و شروع کنید

سی دی و دی وی دی خود را رایت کنید روی دکمه "نوشتن" کلیک کنید. آموزش گام به گام قفل کردن دی وی دی و سی دی


به گفته زکوریون، در سال 2011، 819 مورد نشت اطلاعات در سراسر جهان ثبت شده است.

و مجموع ضرر 20 میلیارد دلاری. این خبر به ما اهمیت امنیت داده ها را می دهد

یادآور دستگاه های ذخیره سازی قابل جابجایی، مانند سی دی یا دی وی دی، درایوهای فلش USB

و ممکن است عواقب فاجعه باری داشته باشد. چاپ سی دی

نحوه قفل کردن دی وی دی با رمز عبور دیسک قفل شده قابل حمل یا آسان برای استفاده است.

بله قابل حمل است و نیازی به نصب برنامه اضافی ندارید و فقط پسورد خود را وارد کرده و سپس

شما به راحتی می توانید از دیسک رمزگذاری شده در هر کامپیوتری استفاده کنید. چاپ روی سی دی

آموزش گام به گام قفل کردن دی وی دی و سی دی

بدون رمز عبور شما، منطقه امن قابل دسترسی نیست، اما داده ها در منطقه عمومی ذخیره می شوند

برای هر کسی قابل خواندن است. اگر رمز عبور را فراموش کنید، هیچکس نمی تواند رانندگی کند

برای شما باز است. نرم افزار چه نوع فایل هایی را می توان قفل کرد:

هر فایلی برای مثال، عکس‌ها، ویدیوهای خصوصی و هر چیز دیگری که برای رمزگذاری نیاز دارید.

تعداد بازدید از این مطلب: 97
بازدید : 97
میلاد نعمتی
17:57
سه شنبه 30 فروردين 1401

 شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا استفاده از کرم پودری که از ترکیبات گیاهی تهیه می شود اهمیت دارد یا وقتی می توانم نمونه مشابهی از این تونر را با قیمتی بسیار کمتر خریداری کنم؟ به نمایندگی می رود و محصول گران تر است. خریدن؟ اینها سوالاتی است که هر لحظه برای هر یک از ما پیش خواهد آمد. برای پاسخ به این گونه سوالات باید گفت که لوازم آرایشی در تماس مستقیم با نواحی حساس بدن مانند پوست، چشم ها، لب ها و غیره است که مراقبت و نگهداری از این اندام ها در عین سادگی بسیار حائز اهمیت است که اگر این کار را نکنید. یک نکته کوچک را دنبال کنید، ممکن است با مشکلی روبرو شوید که جبران آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن است. بنابراین کیفیت این محصولات بسیار مهم است. آرایشی و بهداشتی میس اند مستر با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و با ضمانت بازگشت شما را در مسیر مراقبت از پوست یاری خواهد کرد.

 

همانطور که قبلا ذکر شد توجه به کیفیت لوازم آرایشی به دلیل ارتباط مستقیم آنها با نواحی حساس مانند پوست ضروری است. بنابراین برای خرید انواع لوازم آرایشی باید به چند نکته توجه کنیم. اولین نکته تاریخ انقضای محصول است. با توجه به اینکه این محصولات از ترکیب چند ماده گیاهی و شیمیایی تولید می شوند و اثربخشی آنها به دلیل واکنش شیمیایی این مواد می باشد. پس از اتمام دوره انقضا، واکنش های شیمیایی ممکن است تغییر کند و اثر معکوس داشته باشد که می تواند باعث انواع آلرژی ها و بیماری های پوستی شود. بنابراین توجه به تاریخ انقضا بسیار مهم است.

نکته دوم اطمینان از اصالت کالا است. همانطور که مستحضر هستید در بازار امروز تولید اجناس تقلبی رواج زیادی پیدا کرده است. در موارد دیگر، می توان از این امر اجتناب کرد، اما در مورد محصولات پوستی، کوچکترین ناهماهنگی در ترکیب محصول می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.
نکته سوم این است که محصولاتی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. به طور کلی پشت هر محصول اطلاعات کلی، ترکیبات و موارد منع مصرف و ... نوشته شده است. قبل از خرید حتما این موارد را مطالعه کرده و سپس اقدام کنید.
نکته 4: نمونه های مشابه را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حتما نمونه برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید و تفاوت هر کدام را مطالعه کنید. به این ترتیب می توانید بهترین محصول را متناسب با نوع پوست و بودجه خود انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند تا نمونه‌های گران‌تری را بخرید، مثلاً محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات ارگانیک و گیاهی هستند و پوست شما را تغذیه می‌کنند.
نکته 5: مواد تشکیل دهنده محصول را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناک نیست. به عنوان مثال پارابن یک نگهدارنده شیمیایی بسیار قوی است که می تواند از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و عمر محصول را افزایش دهد. در لوازم آرایشی این ماده می تواند از طریق پوست از طریق پوست جذب شود و باعث بیماری ها یا حساسیت های مختلف شود. بنابراین، حتما توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما حاوی این ماده شیمیایی نیست. این اطلاعات را تنها می توان با مطالعه ترکیبات محصول که به طور معمول در پست بسته بندی قرار می گیرد به دست آورد.


سخت به نظر می رسد، درست است؟ برای رعایت تمامی اصول بالا باید یک روز کامل را به خرید ضد آفتاب اختصاص دهید. به بازار بروید و تمام فروشگاه هایی که ضد آفتاب دارند را ببینید، نمونه های مشابه از برندهای مختلف را بخوانید، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت خرید کنید. منطقی نیست که در زندگی پرمشغله امروزی این همه وقت و انرژی صرف خرید فقط یک کرم ضد آفتاب کنید! ما راه حل بهتری برای شما داریم، خرید اینترنتی. فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master مانند یک فروشگاه بسیار بزرگ است که تمامی برندها و مدل های مختلف یک محصول خاص را در خود جای داده و اطلاعات کاملی در مورد هر محصول در اختیار شما قرار می دهد. در این فروشگاه اینترنتی می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود از اطلاعات محصول گرفته تا اطلاعات انواع پوست را به دست آورید. ضمناً با توجه به اینکه تمامی برندهای یک محصول (مثلا ضدآفتاب) را در خود دارد و می توانید با مقایسه کامل بهترین گزینه را انتخاب کنید و حتما کالای اصلی را دریافت کنید در غیر این صورت کالا را مرجوع کنید و وجه خود را کامل دریافت کنید. . همه این‌ها می‌توانند زمانی اتفاق بیفتند که در خانه روی تخت دراز کشیده‌اید و به صفحه گوشی خود نگاه می‌کنید یا در محل کار، پشت رایانه در حال وبگردی هستید.

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/

تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
میلاد نعمتی
17:18
دو شنبه 29 فروردين 1401

شاید بپرسید مزایا و ویژگی های استخدام رسمی چیست؟ در مقاله پیش رو به ذکر این مزایا و ویژگی ها می پردازیم.

الف) موقعیت شغلی انعطاف پذیر

در استخدام رسمی، موقعیت شغلی کارمند بسیار انعطاف پذیر است. وقتی رسماً در یک سازمان دولتی استخدام می شوید کارمند آن اداره محسوب می شوید و موظف هستید در بخشی از آن اداره خدمت کنید و برای آن اداره خدمت شما مهم است نه سمت. شغلی. بنابراین می توانید به راحتی برای موقعیت شغلی دیگری در آن دفتر اقدام کنید و همچنین ساعات کاری شما در دفتر مشخص است و این امر باعث نظم و هماهنگی بین فعالیت های روزانه و کار شما می شود.

ب) داشتن امنیت شغلی

یکی از ویژگی هایی که دغدغه بسیاری از افراد به ویژه زنان جویای کار برای کار گروهی است، امنیت شغلی است. در استخدام رسمی مانند حقوق، حقوق افراد از بودجه عمومی کل کشور پرداخت می شود و بودجه شخصی و سود مدیرعامل شامل نمی شود. معمولاً هیچ تهدیدی برای کاهش حقوق مدیران عامل برای کارکنان وجود ندارد. اما در شرکت های خصوصی اغلب دیده می شود که اگر مدیر عامل با کارمند مشکلی داشته باشد، اولین هشداری که به کارمند داده می شود در مورد کسری حقوق است که می تواند بار روانی منفی بر دوش کارمند وارد کند. با توجه به امنیت شغلی بالا در شرایط استخدام رسمی، کارمندان حدود سی سال است که در یک موقعیت شغلی خوب کار می کنند و ترجیحی برای ترک گروه ندارند. اما در شرکت های خصوصی به ندرت پیش می آید که یک کارمند سی سال در یک موقعیت شغلی باشد.

ج) زمان های خاص کار و ایجاد نظم روانی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از زمانی که بیدار می شوند برای تمام فعالیت های شخصی و حرفه ای خود زمان مشخصی را تعیین کنند، بنابراین استخدام رسمی این مزیت را دارد که دقیقاً می دانید ساعت چند است. چقدر تلاش خواهید کرد و این باعث نظم و آرامش روحی شما می شود. زیرا می دانید که بعد از ساعت اداری به راحتی می توانید در کنار خانواده به تفریح ​​و استراحت بپردازید.

استخدام

معایب استخدام رسمی

اگر چه استخدام رسمی فواید بسیاری دارد که در بالا به برخی از مهمترین آنها اشاره کردیم. اما برای تصمیم گیری در مورد آینده شغلی خود، باید واقع بین باشید و از مزایا و معایب استخدام رسمی آگاه باشید.

الف) محدود کردن آزادی افراد

با این حال، داشتن ساعات کاری خاص منجر به نظم و انضباط بیشتر می شود. اما معمولاً مشاغلی که در قالب استخدام رسمی هستند به گونه ای هستند که محدودیت هایی مانند; رفتن به مسافرت در هر زمان در کنار کار دائمی یک تجارت ایجاد می کند و برای یافتن وقت آزاد باید مرخصی بگیرید.

ب) حقوق کم

معمولا مشاغلی که به صورت رسمی استخدام می شوند، زیرا منبع تامین مالی حقوق آنها بودجه عمومی کل کشور است. حقوق به برخی از کارکنان بسیار کمتر از برخی شرکت های خصوصی پرداخت می شود و افزایش حقوق در ابتدای هر سال محدود می شود. ممکن است یک بازنشسته دولتی در اطراف خود داشته باشید تا با شما درباره حقوق کم شما صحبت کند.

استخدام

استخدام قراردادی

برای درک بهتر استخدام پیمانی می توانید به قانون وزارت کار مراجعه کنید که مشاغل را مشاغل خدماتی معرفی می کند تا افراد به صورت قراردادی در این مشاغل مشغول به کار شوند. این مشاغل عبارتند از: نظافت، آشپزی، آرایشگری و … البته لازم به ذکر است که در ادارات و ارگان های دولتی نیز مشاغلی وجود دارد که افراد می توانند به صورت قراردادی در آنها کار کنند. این افراد از نظر برخورداری از مزایای بیمه و از نظر روابط کار از نظر روابط کار مشمول قانون تامین اجتماعی هستند.

استخدام قراردادی در ادارات دولتی

میزان استخدام پیمانکاران در دستگاه های دولتی در بند (ه) قانون برنامه پنجم توسعه و شرایط دقیق تر آن در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده است. طبق این قانون، هیچ یک از شرکت ها و ادارات دولتی نمی توانند بیش از 10 درصد از کل پست های سازمانی خود را استخدام کنند.

انواع استخدام پیمانی

کارگران قراردادی از نظر مزایای شغلی مشمول قانون کار هستند. طبق ماده 7 قانون کار، قرارداد کار قراردادی است کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت مزد برای مدت موقت یا غیر موقت برای کارفرما کار انجام می دهد. طبق این ماده قانونی استخدام پیمانی به دو صورت موقت و غیر موقت تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

1. قرارداد موقت

در قراردادهای کار موقت همانطور که از نام آن پیداست ابتدا و انتهای قرارداد و میزان دستمزد توافقی و ساعات کار کارگر به وضوح مشخص می شود. این قراردادها به گونه ای است که پس از پایان مدت قرارداد، وظیفه و فعالیت کارگر خاتمه یافته و برای ادامه کار، تمدید و تمدید قرارداد ضروری است.

 

https://asanestekhdam.com/company/

تعداد بازدید از این مطلب: 102
بازدید : 102
میلاد نعمتی
10:47
جمعه 12 فروردين 1401

فیلرها موادی هستند که برای پرکردن و حجم دهی استفاده می شوند. اسیدهای هیالورونیک که ساختاری ژل مانند دارند. در بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران مهمترین کاربرد آنها; از بین بردن خطوط صورت یا پر کردن چین و چروک؛ همچنین برای حجیم و زیباسازی گونه ها و لب ها بسیار مفید است. زیرا تزریق ژل توسط بهترین انژکتورهای ژل لب در تهران در مقایسه با جراحی بسیار ارزان تر و ایمن تر است. از طرفی خبری از درد و خونریزی نیست و در مدت زمان کوتاهی در مطب انجام می شود، نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیست؛ باعث کاربرد بیشتر در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران برای ایجاد تقارن لب و حجم دهی آن برای زیباسازی شده است.

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران در سایت

برای جوانسازی پوست نیز توجه داشته باشید که ایجاد رطوبت در داخل و بالای تزریق ژل و بوتاکس و شکل دادن به ناحیه مورد نظر باعث پایین آمدن کیفیت نیز می شود. ژل هایی که توسط پزشک زیبایی زیر پوست تزریق می شوند مورد تایید آمریکا هستند و روی پوست اعمال می شوند.

چه مقدار ژل لب نیاز داریم؟
چند سی سی ژل برای تزریق به لب لازم است؟ بسیاری از مردم می پرسند چند سی سی ژل برای رسیدن به میزان رشد لب هایم لازم است. برای مشاوره رایگان با پزشک تزریق ژل خود در تهران صحبت کنید. تو کمک کنی


اگر نمی خواهید صنعتی به نظر برسید و لب هایی مانند اردک داشته باشید، حتما از تزریق زیاد ژل خودداری کنید. در مورد ژل لب تصمیم بگیرید
برای داشتن ظاهری بهتر، معمولا هر چه ژل تهران کمتر تزریق شود، زیباتر است. همیشه می توانید به عقب برگردید و ژل بیشتری به لب های خود اضافه کنید. اما اگر با مقدار زیادی شروع کنید، ممکن است مجبور شوید آن را تخلیه کنید (اگر اسید هیالورونیک باشد). در غیر این صورت باید منتظر ناپدید شدن این محصول باشید که بسته به نوع آن از چند ماه تا حتی یک سال طول می کشد.

تزریق ژل در تهران چگونه انجام می شود؟
پزشک پس از یافتن بهترین پزشک تزریق فیلر در تهران و یک جلسه مشاوره، بسته به نوع و محل تزریق ژل، ابتدا محل را با استفاده از پماد بی حس کننده، لیدوکائین یا تزریقی بی حس کرده و ژل را زیر پوست تزریق می کند. برای شما انجام می دهد.


تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

انواع تزریق ژل در تهران
بسته به اینکه در چه ناحیه ای از صورت خود ژل را در تهران تزریق می کنید، متفاوت است، اما انواع مختلفی از ژل فیلر-هیالورونیک اسید، ژل ژئودرم، ژل ریستیلن، فیلر کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی ال لاکتیک اسید و پلی متیل متاکریلات در بازار است. پس از مشاوره با دکتر فیلر تزریقی در تهران می توانید از هر یک از این موارد استفاده کنید


معرفی برندهای معتبر ژل تزریقی
در بازار فعلی تهران ژل های متنوعی از تقلبی گرفته تا اصل وجود دارد. معرفی این برندها و خرید آنها مستلزم اصل بودن آنهاست. با بررسی جودرم یا رستیلین، ریولاکس هیالورونیک اسید، برند مونالیزا یکی از بهترین هاست. حتما از پزشک تزریق ژل خود بپرسید که مارک ژل استفاده شده چیست.

 

http://darichesalamat.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 103
بازدید : 103
میلاد نعمتی
16:56
پنج شنبه 4 فروردين 1401

پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی وب سایت شامل Active Star Active Star Active Star Passive Star می باشد


پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین یک سرویس پشتیبانی است که به صورت آنلاین از طریق اینترنت ارائه می شود. اما پشتیبانی سایت برای حفظ و اطمینان از عملکرد صحیح یک وب سایت است.

کسب و کارها روز به روز بیشتر به صورت آنلاین و آنلاین می شوند. وب سایت شرکتی است که مشتریان و کاربران انتظار دارند در هر زمانی از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های ثابتی که دارای صفحات ثابت هستند نسبت به وب سایت های پویا مانند فروشگاه های آنلاین نیاز به پشتیبانی و نگهداری کمتری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری مانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد، یک سایت ممکن است ویژگی های محدودی داشته باشد، در طول زمان بیشتر روی آن انجام دهید، ترافیک و تعداد کاربران را افزایش دهید. در طول مسیر، سایت به عنوان یک تجارت تبلیغ می شود، مشتریان دائمی ایجاد می شوند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و کارکرد صحیح وب سایت شرط اول است. این است.

متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، غرق شویم. هنگام سفارش وب سایت به دلیل تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ عنصری برای سفارش و ارزیابی محصول نهایی که یک سایت است ندارند. از این رو، بسیاری از مردم به دنبال یک محصول ارزان هستند. محصولاتی که اغلب توسط افراد غیرحرفه ای و بدون پشتیبانی مناسب و طولانی مدت ارائه می شوند. یک محصول ارزان و بدون پشتیبانی حتی می تواند مانعی برای توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده از تکنیک هایی برای ارائه محصول ضعیف و حداقلی به کارفرما استفاده می کند که در آینده مشکلات زیادی برای توسعه و بهبود آن وجود خواهد داشت.

یک توسعه دهنده وب را تصور کنید که از یک قالب آماده و رمزگذاری شده استفاده می کند. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم می گیرد بدون آسیب رساندن به لینک ها و محتوای سایت فعلی و کارهای انجام شده برای سئوی آن، طراحی آن سایت را تغییر دهد. اما این قفل یا رمزگذاری می تواند یک محدودیت جدی برای صاحب وب سایت برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این صورت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و در صورتی که طراح به رمزگذاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. طراحی باید بر روی یک الگوی جدید انجام شود که از ابتدا دوباره توسعه یافته است.

یا متاسفانه اغلب اتفاق می افتد که مشتریانی که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند با ما تماس می گیرند. اما سازنده وب سایت مقاومتی غیراخلاقی می کند و رمزهای عبور مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و در این انتقال مشکل ایجاد نمی کند.

همه اینها به این دلیل است که ما باید اولین قدم را در توسعه وب سایت برداریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که سابقه روشنی در این زمینه داشته باشد، در صورت بروز مشکل پاسخگوی قانون باشد و ضامن حضور مستمر شرکت توسعه وب سایت در پشتیبانی طولانی مدت وب سایت باشد.

 

اهمیت حمایت
ما در دارکوب مانند سایر همکارانمان معتقدیم که یک محصول بدون پشتیبانی ارزشی ندارد. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

مهمتر از همه در زمینه نرم افزار و وب سایت، یک وب سایت از هزاران یا حتی میلیون ها خط و ساعت تجزیه و تحلیل دقیق تشکیل شده است، هر متخصص نرم افزار حرفه ای نیاز به حل مشکل سایتی دارد که کدها و ساختار آن قادر به حل مشکل است. مشکل سایت بنابراین درک کد یک وب سایت برای پشتیبانی زمان بر است، در غیر این صورت سرعت عمل و زمان پاسخگویی و رفع مشکل سایت افزایش می یابد.

نگهداری وب سایت نیاز به دانش و تجربه تخصصی دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود. از طرفی نیاز به واکنش سریع دارد. افرادی که مسئولیت نگهداری وب سایت را بر عهده دارند می توانند با کمک ابزارها به سرعت به مشکل پی ببرند و حتی قبل از وقوع از آن جلوگیری کنند تا سایت کمتر غیرفعال شود و زمان کمتری برای رفع مشکلات صرف شود.

امروزه عملکرد صحیح و سریع یک وب سایت عامل بسیار مهمی برای سئو (رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو) و تجربه کاربری و محبوبیت یک سایت است. بنابراین عملکرد ضعیف وب سایت شما تصویری منفی از یک کسب و کار برای کاربران ایجاد می کند. بنابراین وب سایت شما باید همیشه سالم باشد و در صورت بروز مشکل سریعاً رفع شود در غیر این صورت هزینه هایی برای کسب و کار و سئو سایت ایجاد می کند.

 

چه چیزی شامل پشتیبانی می شود؟
پس از توسعه وب سایت توسط طراحان و تحویل به مشتری، مرحله پشتیبانی سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی از سایت شامل طراحی و تغییرات سایت نمی شود. در عوض، پشتیبانی به معنای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت است. البته پشتیبانی سایت را می توان به شکل دیگری نیز تعریف کرد، یعنی کارهای دیگری مانند درج و ویرایش c به وظایف شرکت پشتیبانی سایت اضافه شود.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 163
بازدید : 163
میلاد نعمتی
17:29
چهار شنبه 3 فروردين 1401

برای افزایش تراکم ابروها چه روشی را انتخاب کنیم؟ یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مراجعه کنندگان را به خود مشغول می کند تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو است، اما بهتر است بدانید برای افزایش تراکم ابرو، کاشت ابرو روی تاتو نیز گزینه مناسبی است.

برخلاف آنچه در گذشته دیده ایم، دنیای امروز طرفدار سادگی و چهره های طبیعی است; این بدان معناست که هرچه ابروهای شما پهن تر و پرپشت تر باشد، زیباتر خواهید بود. اما عوامل مختلفی می توانند باعث ریزش و نازک شدن ابروها شوند. به عنوان مثال، افزایش سن، بیماری و عوامل ارثی تاثیر زیادی بر حجم ابروها دارند.

اگر می خواهید ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید با کلینیک کاخ سفید همراه باشید. ما اطلاعات جامعی در مورد امکان کاشت و ترمیم ابرو روی تاتو ارائه می دهیم.

کاشت ابرو روی تاتو؛ بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ
با افزایش سن، ابروهای ما شروع به ریزش و نازک شدن می کنند و این ممکن است باعث شود که ما پیرتر به نظر برسیم. در مقابل، ابروهای پرپشت تر، ما را جوان تر، شاداب تر و زیباتر نشان می دهند. راه های زیادی برای دستیابی به ابروهایی حجیم و زیبا وجود دارد. اما کدام روش مناسب است؟

انتخاب از بین روش های موجود بستگی به این دارد که آیا شما به دنبال نتایج بلند مدت هستید یا نتایج کوتاه مدت. انتخاب هر یک از روش های زیر باید پس از انجام آزمایشات لازم و مشورت با متخصص انجام شود.

به یاد داشته باشید که در دنیای امروز داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت بسیار محبوب است و کاشت ابرو روی تاتو یک گزینه ایده آل است. اما برای درک اینکه تفاوت های اصلی بین کاشت ابرو، تاتو و میکروبلیدینگ چیست، به توضیح مختصری در مورد هر یک می پردازیم.

کاشت ابرو چیست؟
یکی از روش های مناسب که نتایج دائمی دارد و دوره نقاهت کوتاهی دارد، کاشت و کاشت ابرو طبیعی است. با کمک کاشت ابرو می توانید تراکم و حجم ابروهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهید.

برای انجام کاشت ابرو به جراحی مجرب و ماهر نیاز دارید. در ترمیم ابرو به 250 تا 400 تار مو نیاز خواهید داشت که اغلب از بانک موهای پشت یا پشت گوش برداشته می شود. پس از برداشتن گرافت ها، موها یکی یکی در ناحیه ابرو قرار می گیرند. این فرآیند بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

توجه داشته باشید که کاشت ابرو از بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی حین جراحی استفاده می کند. با این حال، پس از جراحی و از دست دادن بیهوشی، بیماران ممکن است کمی قرمزی، تورم، درد و پوسته پوسته شدن در محل جراحی را تجربه کنند. به طور کلی برای رسیدن به نتیجه نهایی باید بین 6 ماه تا 1 سال صبر کنید. در این دوره شاهد ریزش و رشد مجدد مو خواهید بود.

تاتو ابرو چیست؟
تاتو ابرو یکی از قدیمی ترین روش ها برای نشان دادن تراکم ابروها است. در این روش که نوعی تاتو است، رنگدانه ها به زیر پوست تزریق می شود. این باعث می شود که ابروها پررنگ نشان داده شوند. به همین دلیل دیگر فضاهای خالی مو دیده نمی شود و ابروهای پهن تری خواهید داشت.

ناگفته نماند که به دلیل تیرگی و یکنواختی که در ابروها به دلیل تاتو ایجاد می شود، کاشت ابرو تاثیر فوق العاده ای در تاتو دارد. زیرا در صورت ریزش برخی از فولیکول های مو، دیگر فضای خالی آنها قابل مشاهده نخواهد بود.

میکروبلیدینگ چیست؟
یکی از انواع روش های تاتو که از رنگدانه های بهتری استفاده می کند میکروبلیدینگ است. در این روش به جای استفاده از دستگاه تاتو، تاتو با دست انجام می شود. برای این منظور به کمک سوزن های مخصوص خطوط ظریفی شبیه موهای طبیعی بین ابروهای فرد کشیده می شود. در این روش از بی حسی موضعی نیز استفاده خواهد شد.

میکروبلیدینگ یک تکنیک تخصصی نیست و اغلب در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش کمی تورم و قرمزی در ابروها و بالای چشم ها دیده می شود که این علائم در عرض یک هفته کاهش می یابد. میکروبلیدینگ نسبت به کاشت ابرو زمان کمتر و هزینه کمتری دارد، اما به اندازه تاتوهای سنتی دوام ندارد و بیش از 40 درصد رنگدانه ها به مرور زمان محو می شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 126
بازدید : 126
میلاد نعمتی
17:52
سه شنبه 2 فروردين 1401

آرملات یا ملات سخت لایه ای از کف بتنی با مقاومت بالا به ضخامت ۱ تا ۲ سانتی متر است. کفپوش آرملات در برابر سایش بسیار مقاوم است. آرملات نیز مانند بتن رنگی باید روی بتن تازه اعمال شود. اگر می خواهید در محلی که بتن کمی قدیمی است، آرملات انجام دهید، ابتدا باید 8 تا 10 سانتی متر بتن تازه را روی آن سطح بریزید و سپس کف سازی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر 12 ساعت از بتن ریزی گذشته باشد، دیگر نمی توان کفپوش آرملات را اجرا کرد.

این کفپوش را می توان در چندین رنگ خاکستری، قرمز، قهوه ای، دودی، شیری، زرد، نارنجی، سبز، آبی و عاجی اجرا کرد.

کف در نظر گرفته شده برای آرملات باید عاری از هرگونه گرد و غبار، روغن، روغن و مواد مشابه باشد، به همین دلیل نمی توان آرملات را روی آسفالت و موزاییک اجرا کرد. کفپوش آرملات نیاز به مکانی دارد که عاری از هرگونه آلودگی باشد زیرا پس از مدتی کفپوش آرملات حالت اولیه خود را از دست داده و عمر کوتاهی خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از اجرای کفپوش آرملات محل اجرا را کاملا تمیز کنید. این کفپوش نیز مانند سایر کفپوش ها نیاز به نگهداری مناسب پس از اجرا دارد. کفپوش آرملات هر چقدر هم محکم باشد به مرور زمان آسیب می بیند پس باید توجه داشت که این کفپوش نیز نیاز به مراقبت دارد.

آرملات بیشتر در انبارها، کارخانه ها، تعمیرگاه ها و مکان های مشابه استفاده می شود. دلیل آن این است که کفپوش آرملات نوعی بتن با مقاومت مکانیکی، فشاری و سایش زیاد است که دلیل استفاده از آرملات در این مکان ها می باشد. و از آنجایی که کفپوش مورد استفاده از مصالح پایه سیمانی می باشد، سازگاری کامل با کف بتنی دارد و حداقل عمر کفپوش 20 سال می باشد و این حداقل عمر کفپوش آرملات برای تمامی مکان ها حتی مکان های دارای ترافیک سنگین و ماشین آلات سنگین ثابت می باشد. . سفر می کنند.

 

ملات مسلح یا بتن سخت

شرایط اجرا و نگهداری آرملات
کف در نظر گرفته شده برای آرملات باید عاری از هرگونه گرد و غبار، روغن، روغن و مواد مشابه باشد، به همین دلیل نمی توان آرملات را روی آسفالت و موزاییک اجرا کرد. کفپوش آرملات نیاز به مکانی دارد که عاری از هرگونه آلودگی باشد زیرا پس از مدتی کفپوش آرملات حالت اولیه خود را از دست داده و عمر کوتاهی خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از اجرای کفپوش آرملات محل اجرا را کاملا تمیز کنید. این کفپوش نیز مانند سایر کفپوش ها نیاز به نگهداری مناسب پس از اجرا دارد. کفپوش آرملات هر چقدر هم محکم باشد به مرور زمان آسیب می بیند پس باید توجه داشت که این کفپوش نیز نیاز به مراقبت دارد.

از کفپوش آرملات با استفاده از اشکال هندسی و رنگ های مختلف می توان به عنوان کفپوش تزئینی نیز استفاده کرد. در نظر داشته باشید که کفپوش آرملات همانند کفپوش اپوکسی نیست، بلکه به دلیل درزهای انبساط و انقباض است که یکی از الزامات کفپوش آرملات است. گاهی اوقات درزهای اجرایی که مودار هستند اجتناب ناپذیر است. این درزهای انبساط و انقباض که توسط کاتر انجام می شود فاصله این درزها بستگی به فاصله دال بتنی دارد و بین 24 تا 35 برابر ضخامت بتن است و حداکثر فاصله بین درزهای انبساط کف 5 متر است. .

دمای کفپوش آرملات باید بین 5 تا 35 درجه باشد که تا 2 روز پس از اجرای آرملات باید ثابت باشد. استفاده از ضد یخ در زمستان برای کفپوش توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش استحکام کفپوش آرملات می شود.

این کفپوش باید هر 6 ماه یکبار شسته شود و سالی یکبار توسط مهندسان مجرب بازرسی شود. استفاده از افزودنی های ضد انقباض بتن در آرملات از ترک خوردن بتن جلوگیری می کند و در نتیجه باعث کاهش ترک خوردگی کفپوش آرملات می شود. علت بیشتر ترک خوردگی کف این است که به دلیل محدودیت های داخلی، تنش های موجود در یک نقطه از تنش های مجاز فراتر رفته و در نتیجه کف ترک می خورد و بیشتر درزهای انبساط در کف مربع قرار می گیرد.

اتصالات انقباض باید 5 سانتی متر کمتر از سطح تمام شده آرملات باشد و همچنین عمق درزها 5 سانتی متر و عرض آن 1 تا 1.5 سانتی متر باشد. قبل از اجرای آرملات، بهتر است 10 سانتی متر بتن تازه اجرا شود و سپس کف پوش شود. . شما نمی توانید این کفپوش را جایگزین بتن سازه ای کنید، اما می توانید به اندازه ای که ضخامت بتن سازه ای را کاهش می دهد از آرملات استفاده کنید و همچنین با افزایش نسبت آب به سیمان، جمع شدگی افزایش می یابد و به صورت یک تکه و در همزمان بتن کف به عنوان پوشش نهایی با ضخامت 1 تا 2 سانتی متر اجرا می شود.

 

http://polishbeton.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 122
بازدید : 122
میلاد نعمتی
11:32
یک شنبه 29 اسفند 1400

بیکسبی به شما کمک میکند تا تجربه بهتری در هنگام کار با رابط کاربری ONE UI داشته باشید و به سرعت به درخواستهای برسید. اگر میخواهید گوشی سامسونگ بخرید میتوانید مطمئن باشید به اندروید بعدی اپدیت خواهید شد و به روز رسانی رابط کاربری ONE UI و اپدیتهای امنیتی را برای چند سال خواهید گرفت. به هیچ وجه نگران نباشید که گوشی شما ساخت کدام کشور یا کدام کارخانه سامسونگ است. در پاسخ باید بگوییم تفاوتی ندارد گوشی شما در کارخانه چین، ویتنام، کره جنوبی، هند، اندونزی یا برزیل سامسونگ ساخته شده باشد، تمامی محصولات سامسونگ از کیفیت یکسان و فوقالعاده برخوردار هستند. سامسونگ در قلب گوشی موبایلهای خود از پردازنده Exynos استفاده میکنند. از شرکتی که محصولات معیوب یا با نقص فنی خود را میسوزاند، باید بالاترین کیفیت را انتظار داشت. اگر چند دقیقه ای با هر دوی این گوشی ها کار کنید متوجه خواهید شد که نوشتن با نوت 4 بسیار بهتر و لذت بخش تر از نوت 3 است.

به خاطر نتیجه ی خوب در استقامت حالت آماده به کار و عملکرد عالی در تست های مذکور باتری سامسونگ گلگسی نوت 3 توانست استقامت کلی 75 ساعت را برای خود ثبت نماید. گوشیهای سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون که قدرت و کیفیت خوبی دارند در بازار ایران موجود نیستند، اما اصلا نگران نباشید چون پردازنده Exynos نیز به خوبی از پس تمام کارهای سنگین شما برخواهد آمد. با خرید باتری اصلی نوت 4 کارایی دستگاه شما متحوا میشود. مثلا در صورتی که یک باتری اصلی برای گوشی گلکسی نوت 5 بخرید، روی بدنه اصلی آن اسم برند سامسونگ به عنوان تولیدکننده باتری درج شده، ولی در صورتی که باتریت تقلبی باشد و بوسیله شرکت گمنامی ساخته شود روی بدنه اصلی آن هیچ اسم و نمادی نمی یابید. بعد از چند سال عذاب هواداران سامسونگ از طراحی و ظاهر یکسان برای سالهای متوالی، سامسونگ اکنون از پیشروهای ظراهری ظاهری گوشی است. گوشیهای مستطیلی که با پشتی شیشهای و فلزی طراحی شدند تا حس لوکس بودن و داشتن گوشی مقاوم را منتقل کنند. دوربین جلو معمولا به صورت ناچ یا حفره استفاده شدند و دوربین پشتی طراحی مستطیلی دارند.

از گوشیهای خاص و حرفهای سامسونگ که بگذریم، طراحی مستطیلی گوشی با صفحه نمایشی که در گوشههای خود خمیده است از مشخصات ظاهری گوشیهای سامسونگ هستند. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است یک پنل بزرگ و 5.7 اینچی است. در حال حاضر نیز سونی اکسپریا Z5 از نظر باتری ۲۹۰۰ میلیآمپر ظرفیت دارد که با توجه به صفحه نمایش ۵/۲ اینچی آن معقول به نظر میرسد. ظرفیت این باتری، نسبت به نسل قبل، ۵٠٠ میلی آمپرساعت از نسل قبل بیشتر است. این باتری با ظرفیت ۳۲۲۰ میلی امپر - ساعت و ولتاژ ۳٫۸ ولت دارای NFC می باشد. سامسونگ گلکسی نوت 8 بالاخره در آگوست سال 2017 میلادی رونمایی شد که دقیقا یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه شد و کاربران توانستند به این پرچم دار دسترسی پیدا کنند. بعد از ان محبوبیت سری نوت بسیار پایین آمد و در سال 2021 سامسونگ تصمیم گرفت تا خط تولید گوشی نوت سامسونگ را برای همیشه تعطیل کند.

برنامه های از پیش نصب شده زیادی بر روی نوت 4 دیده می شوند، یکی از این برنامه ها Smart Remote است که توسط این برنامه به کمک درگاه اینفرارد می توانید تمام دستگاه های خانگی خود را که کنترل از راه دور دارند، توسط گوشی مدیریت کنید. گوشی گلکسی Z FLIP که یک گوشی تاشو است در تمام جهان سر و صدای زیادی به پا کرد. همچنین در بازار ایران تمام قطعات مورد نیاز برای تعمیر گوشی سامسونگ موجود است و به راحتی میتوانید تمام قطعات هر مدل گوشی سامسونگ را پیدا کنید. اما زمانی که نیاز است باتری گوشی مان را عوض کنیم نمی دانیم تعمیرکار گوشی واقعا باتری اصل سامسونگ به گوشی ما میاندازد یا نه. شارژ کردن باتری صدمه ای به آن نمی رساند اما همواره سعی کنید که شارژ آن زیر 5 درصد نرسد، چرا که امکان آسیب به باتری افزایش می یابد. چرا که خالی شدن یکباره شارژ گوشی گواه از فشار بیش از حدی بر روی باتری است. همچنین دیگر نیازی نیست برای باز کردن صفحه گوشی خود گوشی را از روی زمین یا میز بردارید.

 

https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-note-3-kufeng-battery/

تعداد بازدید از این مطلب: 121
بازدید : 121
میلاد نعمتی
18:18
دو شنبه 23 اسفند 1400


موثرترین و ساده ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن لیزر آنهاست که فقط در کلینیک زیبایی پوست و مو قابل انجام است زیرا نیاز به مهارت و تجربه تخصصی دارد.
راکس اندرسون آمریکایی در سال 1996 با استفاده از مطالعات و آزمایشات خود دریافت که می تواند از انواع لیزرها و اکستنشن های دقیق لیزری مو برای هدف قرار دادن فولیکول های مو یا ساقه های مو بدون ترک سلول های پوست و مو استفاده کند. اطرافیان تحت تاثیر قرار نگیرید.
حتی آقای اندرسون هم فکر نمی کرد که روش لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف و بعدها با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن به زودی به یکی از بهترین و موثرترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن تبدیل شود.
لیزر موهای زائد بدن به این صورت است که دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد امواج خاصی را با طول موج مشخص به پوست بدن ساطع می کنند و حتی بدون آسیب رساندن به پوست و موهای اطراف ناحیه مورد نظر باعث تخریب مو می شوند.
البته برای این منظور دستگاه های مختلفی اختراع شده است که هر کدام دارای عملکردها و کاربردهای متفاوت و خاصی می باشند و همچنین هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با تمامی دستگاه های لیزر مو و همچنین بهترین موها بیشتر آشنا خواهید شد. دستگاه لیزر

 

بهترین دستگاه لیزر
دستگاه لیزر مو بهتر است

لیزر هنوز بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد است، اما به شرطی که از بهترین دستگاه لیزر برای این کار استفاده شود تا بتواند تمام موهای کرکی، ضخیم و سایر موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد.

تمام دستگاه های لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد سراسر بدن استفاده می شود و نمی توان گفت که دستگاه فقط برای رفع موهای زائد صورت است.
هم اکنون با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر مو می توانید از خدمات لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد سینه، لیزر موهای زائد صورت و همچنین لیزر موهای زائد اطراف بیکینی و ... برای از بین بردن تمام یا اکثر قسمت های بدن استفاده کنید. از موهای زائد بدن خلاص شد.
یکی دیگر از مزایای لیزر مو توسط دستگاه های لیزر مو این است که این کار را سریعتر از اپیلاسیون یا اصلاح انجام می دهد.
موضوع دیگر ماندگاری بسیار بالاتر این روش است. اگر موهای بدن خود را بتراشید یا اپیلاسیون کنید مانند قبل دوباره رشد می کنند اما با روش لیزر رشد مو کاهش می یابد و با رشد موها نازکتر و همچنین متراکم تر می شوند. کمتر از قبل دارند.

دستگاهی به نام دستگاه لیزر چند کاره وجود دارد که یکی از ویژگی های آن استفاده از سیستم SHR است که بسیار سریع عمل می کند و دردی ندارد و همچنین نتیجه فوق العاده آن را همگان می بینند و این دستگاه در حال رقابت با سایر دستگاه ها است. دستگاه های شناخته شده بوده است.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به خوبی توسط رنگدانه ها جذب می شود.
در ملانین، مو به خوبی و با نفوذ بیشتر جذب می شود.
از سیستم خنک کننده استفاده می کند که در نهایت درد و سوختگی را کاهش می دهد.
قابل استفاده در نواحی بزرگتر پوست (برای از بین بردن موهای زائد)
سرعت تکرار بالایی دارد و می تواند 10 عکس در ثانیه ارسال کند.

چگونه بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد بدن را انتخاب کنیم؟
حتما شما عزیزان تمام تحقیقات خود را در زمینه رفع موهای زائد بدن انجام داده اید و به این نتیجه رسیده اید که بهترین راه برای این کار خدمات لیزر مو می باشد.
حال نکته بسیار مهم این است که چگونه بهترین مراکز لیزر مو و بهترین دستگاه لیزر مو را انتخاب کنید تا هم از نظر قیمت و هم عدم رویش مجدد مو برای شما به صرفه و بی عیب باشد.
برای آگاهی بیشتر شما، یک سری مطالعات در مورد مزایا و معایب دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد و از همه مهمتر روی پوست و موی همه افراد انجام دادیم که به 6 گروه تقسیم می شوند. در این مقاله به مقایسه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می پردازیم. پوست و موهای خود را می شناسید زیرا نمی توانید دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر بدن و صدا انتخاب کنید زیرا پوست و موی افراد با یکدیگر متفاوت است.

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

تعداد بازدید از این مطلب: 111
بازدید : 111
میلاد نعمتی
18:28
چهار شنبه 18 اسفند 1400

طراحی و ساخت کلبه چوبی
کلبه های ساخته شده در طبیعت، اگر با سازه های چوبی ساخته شوند، قطعا برای مردم بسیار جذاب هستند. کلبه ای در دل طبیعت با موادی هماهنگ و سازگار به طوری که حتی زیست تخریب پذیر باشند.
خانه های چوبی کوچک می توانند مکانی رویایی برای گذراندن تعطیلات به دور از هیاهوی زندگی شهری باشند. طراحی و ساخت خانه ها و کلبه های چوبی از تخصص های مهندسان مشاور دکتر سرور می باشد. در ادامه نمونه هایی از این کلبه های چوبی با توضیحات آورده شده است.


مساحت یک خانه چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، ابتدا تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند و همچنین بودجه ای که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
کلبه های چوبی را می توان در انواع مختلف طراحی کرد و با توجه به جدیدترین نوآوری ها در تکنولوژی ساخت و ساز، اجرای آنها امکان پذیر است. توپوگرافی سایتی که قرار است خانه چوبی در آن ساخته شود، پلان خانه چوبی را مشخص می کند که منجر به ایده ها و طرح های غیرمنتظره می شود. طراحی سقف، تعداد طبقات و ورودی نیز به آب و هوا، توپوگرافی و موقعیت سایت بستگی دارد.

اجرا و ساخت خانه چوبی
ساخت کلبه های چوبی هزینه نسبتا بالایی دارد، زیرا چوب یکی از گران ترین مصالح ساختمانی در ایران است. با این حال، نتیجه کار بسیار رضایت بخش است. دلیل کوچک بودن این خانه های چوبی نیز همین است.
نکته مهم این سازه ها سرعت ساخت آنها نسبت به سازه های دیگر است. همچنین حجم کمی که این خانه های چوبی اشغال می کنند برای افرادی مناسب است که می خواهند مساحت کمی از زمین خود را به خانه اختصاص دهند.
چوب نسبت به سایر مصالح مقاومت بالایی دارد و برای بارگیری کاملاً مناسب است. برای ساخت خانه های چوبی می توان از انواع چوب استفاده کرد که استحکام آن در آزمایشگاه های تخصصی اندازه گیری شده است که در نهایت با توجه به طرح و میزان بودجه در نظر گرفته شده انتخاب می شود. انتخاب چوب مناسب می تواند زیبایی یک خانه چوبی را چند برابر کند به طوری که حتی کلبه های کوچک را نیز می توان به میزان قابل توجهی زیبا کرد.

منبع تغذیه خانه چوبی
برای اینکه بتوان در تمام فصول از کلبه یا خانه چوبی استفاده کرد باید در معماری آن فضایی برای نصب تاسیسات در نظر گرفته شود. این فضا می تواند داخل یک زیرزمین کوچک یا در یک فضای خالی اتاق زیر شیروانی باشد. اما باید با مهندسین مشاور مشورت کرد تا از نظر ایمنی و ساختار با مشکلی مواجه نشوند زیرا یکی از دغدغه های اصلی سازه های چوبی اشتعال پذیری آنهاست. اما از نظر مصرف انرژی کاملا مقرون به صرفه هستند که به دلیل ابعاد کوچک و عایق بودن بسیار خوب است.

انواع خانه های چوبی
خانه های چوبی را می توان به عنوان خانه درختی روی درخت طراحی کرد. این خانه های درختی برای کاربران حس ماجراجویی دارد. اکثر کودکان از این کلبه های درختی استقبال می کنند. این کلبه ها را می توان برای کودکان در مقیاس کوچک در حیاط طراحی کرد.
این خانه ها را می توان به عنوان خانه هایی برای سفر نیز طراحی کرد. کلبه های چوبی کوچک قابل حمل یکی از خاص ترین انواع این کلبه ها می باشد. در تصویر، کلبه سیار (قابل حمل) در پایین به گونه ای طراحی شده است که با بکسل کلبه با وسیله نقلیه می توان آن را جابجا کرد، بنابراین کلبه به عنوان مثال برای حمل و نقل به سه قسمت اصلی تقسیم می شود. بخشی از کلبه روی چرخ واقع شده است.

 

گروه صنعتی آذر

تعداد بازدید از این مطلب: 125
بازدید : 125
میلاد نعمتی
16:34
سه شنبه 10 اسفند 1400

انواع مبل ها چیست؟
مبل، لوست، فوتون یا روتختی (فوتون، برگرفته از نام ژاپنی تخت)، مبل های L شکل و مبل های مدرن و فانتزی انواع مختلف مبل راحتی هستند. هر یک از انواع مبل های فوق را برای شما بررسی می کنیم و بیان می کنیم که چه محیط هایی برای استفاده از این مبل ها مناسب است.

کاناپه
مبل هایی که عموما جزئی از ست مبلمان هستند به صورت تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مبل های دو نفره و سه نفره در فضاهای کوچک، منازل با تردد کم یا زیاد و همچنین در سالن انتظار ادارات، مدارس و ادارات استفاده می شود. . مبل ها فضای اختصاصی ندارند و بیشتر جلوی تلویزیون در خانه قرار می گیرند. مبل ها به دلیل فضای کناری، محبوبیت بیشتری در بین اکثر افراد دارند و راحتی آن ها، آن ها را در راس مبل های محبوب قرار می دهد. همانطور که در چیدمان مبل 7 نفره گفته شد، مبل نقش اصلی را در چیدمان مبل های خانه دارد.

 

سایت حقوقی
مبل های دو نفره که به معنای واقعی کلمه به معنای دوست داشتنی است، اما به صورت اصلاح شده، مبل های دو نفره جمع و جور است که فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کند و چون افراد را هنگام نشستن به هم نزدیک می کند، به آنها مکانی برای نشستن می دهد. به نام Loveseat. لاوها در دکوراسیون مدرن جای خود را پیدا کرده اند اما هنوز در کشور ما شناخته شده و رایج نیستند. اگرچه مردم آنها را به عنوان مبل می خرند و در چیدمان خود قرار می دهند، اما تا حدودی از دلیل ساختار و کارایی آن بی اطلاع هستند. مبل معمولاً جلوی تلویزیون قرار می گیرد تا زوج های جوان بتوانند لحظات عاشقانه ای را در کنار هم سپری کنند. در زیر دو نمونه از این مبل ها را مشاهده می کنید.

 

 

فوتون یا مبل تخت خواب شو:
این نوع مبل ها که بهترین گزینه برای افراد مجرد یا خوابگاه های دانشجویی و حتی سالن ها یا سرویس های بهداشتی اداری هستند، در سال های اخیر با استقبال خوبی از سوی ایرانی ها مواجه شده اند. مبل های راحتی که در حالت عادی مبل راحتی و دلپذیری هستند و حتی اثری از تخت در آنها نیست، با چند حرکت ساده تبدیل به نرم ترین و راحت ترین وسیله خواب می شوند. این مبل ها که در قسمت اقتصادی یا اقتصادی طبقه بندی می شوند با کاهش هزینه های خانوارهای تک خانواده علاوه بر کارآمد و کاربردی بودن فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از مدل های مبل تختخواب شو مبل خود را انتخاب کنید که در آینده با چیدمان سایر مبل ها هماهنگی داشته باشد.

 

مبل ال شکل
مبل های L شکل در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته اند. هم از نظر تولید و هم تقاضای عمومی. دلیل این امر تغییر ذائقه افراد و حرکت به سمت سبک های مدرن است. مبل های ال با توجه به ساختاری که دارند به فضای نسبتاً کافی نیاز دارند و باید در محل مناسبی برای خودنمایی در خانه قرار گیرند. در چیدمان مبل ال شکل جای صحیح این مدل مبل در گوشه نشیمن یا گوشه های اتاق است و مکان هایی که L شکل این مبل به درستی در ساختار خانه

مبل ال به دلیل شکل خاص خود از تنوع بالایی برخوردار است. در برخی دیگر از مدل های این مبل امکان تخت خواب نیز وجود دارد. همچنین امکان حذف قطعه L در مواقع نیاز وجود دارد که باعث فروش بیشتر این اقلام شده است.

 

مبل مدرن و فانتزی
مبل هایی با چهره های خاص و رنگ های عجیب; در راحتی این مبل ها نباید شک کرد، اما بخشی که مردم را از خرید آنها منصرف می کند، چهره عجیبی است که به چیدمان و دکوراسیون خانه می دهند. البته توجه داشته باشید که این عجیب بودن ممکن است به معنای زیبا نبودن چیدمان نباشد و کاملا سلیقه ای است. مبل های بلند و پف دار، رنگ های عجیب و غریب و همچنین ساختاری به ظاهر بدون ساختار که عموم مردم هنوز به خوبی با آن ارتباط برقرار نکرده اند از ویژگی های یک مبل مدرن و فانتزی است. بنابراین می توان گفت که این نوع مبل ها اولین راهی هستند که سبک مبل های ال چیدمان خانه ها را طی کرده و اکنون جزئی از چیدمان و دکوراسیون بسیاری از خانه ها هستند.

 

اما اگر می خواهید مبل های فانتزی و مدرن را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، بهتر است قبل از قرار دادن آن ها در فضای خانه، هماهنگی های لازم را ایجاد کنید. از تزیینات و ست پرده های خاص استفاده کنید و فرش های فانتزی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید، با این اتفاقات عجیب بودن این مبل ها در چشم مهمانان کمتر دیده می شود و تعادل فضا را به مخاطب اعلام می کند.

اندازه استاندارد مبلمان راحت
اندازه های استاندارد این مبل ها بر اساس استانداردهای مناطق مختلف بوده و با توجه به میانگین قد افراد و همچنین نوع محیط کاربری مبل تهیه و نصب می شوند. اما در حالت استاندارد، فضای نشیمن مبل دارای ابعاد زیر است: هر قسمت از بالش نشیمن مبل سه نفره 70 سانتی متر طول و 70 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع بالش بین 20 تا 35 سانتی متر متغیر است. اندازه دسته ها بسته به نوع مبل متفاوت است اما در کل بین 15 تا 35 سانتی متر است.

 

Www.royal-furniture.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 122
بازدید : 122
میلاد نعمتی
19:11
سه شنبه 3 اسفند 1400

بازسازی ساختمان کاری مسئولانه، تخصصی و مهم است. خانه ای که نیاز به بازسازی دارد، اجزای مختلف آن باید پوسیده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین باید بر اساس اصول مهندسی بازسازی شود. اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، یک حرکت جالب برای زیباسازی و تغییر روحیه و ایمن سازی ساختمان انجام می دهید. یا اگر قصد فروش آن را دارید، یک بازسازی خانه زیبا و دکوراسیون داخلی می تواند قیمت ملک شما را بالا ببرد. آیا فکر می کنید با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید خودتان شروع کنید؟ اما در حین کار با هزار جزئیات مختلف و هزینه های پیش بینی نشده مواجه می شوید که کار را پیچیده می کند و همه اینها به دلیل بی تجربگی شماست.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون آن نیازمند متخصص در حرفه خود است. مانند هر کار دیگری که انجام می دهید، به سراغ کسی می روید که در آن مهارت دارد.

بازسازی ساختمان باید اصولی باشد
واضح است که بازسازی خانه زمان بر و پرهزینه است. بنابراین لازم است قبل از شروع کار برنامه ریزی صحیح و جامعی برای آن تنظیم شود. تاکید می کنیم ابتدا تعمیر تمامی قطعات در برنامه مد نظر قرار گیرد. هر مرحله از کار بازسازی ساختمان دارای یک سری پیش نیازها و پیشینه هایی است که باید در برنامه با زمان و هزینه شناخته شود. زیرا بدون تعمیر و پیش نیاز، علاوه بر خطر آسیب دیدن برخی از قطعات، کیفیت کار پایین می آید، کار به درستی انجام نمی شود و بعداً باید دوباره برای بازسازی ساختمان هزینه کنید.

مثلاً فرض کنید لوله کشی سرویس بهداشتی پوسیده است و می خواهید بدون توجه به آن دیوارپوشی روی آن نصب کنید. یک روز نشت رطوبت یا ترکیدگی لوله ها می تواند به پوشش دیوار آسیب برساند. یا قسمتی از کف خانه شما ناهموار است و کفی که می خواهید برای آن اجرا کنید به برخی نقاط متصل نمی شود و درست روی زمین نمی رود. یا سنگ ها شکسته و با یک کارگروه ساده بدون مشورت با طراح داخلی حرفه ای آن را اجرا کنید. مطمئن باشید بعد از مدتی این کفپوش به راحتی بالا می آید و ظاهر کف را زشت می کند و باید برای آن فکر کنید و هزینه کنید.

بازسازی ساختمان

با یک تیم بازسازی و طراحی داخلی مشورت کنید
بنابراین با یک تیم بازسازی و طراحی داخلی خانه مشورت کنید. تمام تغییراتی که دوست دارید در پلان و دکوراسیون داخلی خانه مشاهده کنید را به آنها بگویید. البته بدون رضایت شما کاری انجام نمی دهند. ایده ها و طرح های جدیدی در حرفه دکوراسیون داخلی وجود دارد که می توانید برای منزل خود با آنها مشورت کنید. کار کنید. به عنوان مثال، شما حق دارید دکوراسیونی مدرن و شیک داشته باشید، خانه شما کوچک است و دوست دارید طوری طراحی شود که ضمن استفاده بهینه از فضا، بخشی برای پرورش گل و گیاه نیز داشته باشید. . برخی از گروه های بازسازی و طراحی داخلی با اجرای روف گاردن زیبا طبیعت را به خانه شما می آورند.

توجه داشته باشید که استفاده از متریال با کیفیت برای تاسیسات و دکوراسیون داخلی علاوه بر شیک و مجلل ساختن منزل شما باعث افزایش طول عمر ساختمان و استفاده طولانی تری می شود. اگر از مواد بی کیفیت استفاده می کنید، باید به زودی آنها را تعویض کنید. نکته دیگر این است که مطمئن شوید برای هزینه های پیش بینی نشده بودجه دارید. در حین کار، به هر دلیلی، ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که مجبور به پرداخت هزینه باشید.

پیشنهاد دوستانه برای شما
با توضیحاتی که دادیم حتما متوجه شده اید که باید به سراغ گروه های بازسازی و طراحی داخلی خانه یا ساختمان بروید و همه چیز را به آنها بسپارید. از طریق جستجو و تحقیق در اینترنت می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید، آلبوم های کاری آنها را مشاهده کنید، نحوه انجام پروژه را از آنها بپرسید و در نهایت یک گروه حرفه ای را انتخاب کنید.

 

بازسازی ساختمان مهیا دکور

تعداد بازدید از این مطلب: 118
بازدید : 118
میلاد نعمتی
18:43
یک شنبه 1 اسفند 1400

خرید باتری آیفون X با 6 ماه گارانتی معتبر با امکان تعویض بی قید و شرط و ارسال از طریق پست را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری خریداری شده توسط شما نیاز به تعویض توسط تعمیرکار دارد. اگر می خواهید آن را در محل خود تعویض کنید، این کار را به تعمیرکار ما بسپارید. اما اگر با تعمیرات آیفون آشنایی دارید و ابزار تعمیر موبایل کافی دارید، می توانید باتری را تعویض کنید، چه بهتر که باتری ارزان قیمت خود را بخرید و باتری را در خانه یا محل کار تعویض کنید.

خرید باتری آیفون X اورجینال در بازار با کیفیت عالی و ارزان ترین قیمت ممکن و تعویض آن می تواند قدرت آیفون شما را به سطح سابق بازگرداند. با خرید و تعویض این باتری توسط کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای ما تضمین می کنید که از دیر شارژ شدن و تخلیه زودهنگام باتری به دلیل مشکلات ناشی از خرابی باتری شکایتی نداشته باشید.

خرید باتری آیفون X اپل با قیمتی مقرون به صرفه و کف بازار می تواند تجربه ای شیرین برای هر کاربری باشد. برای اطلاع از لیست قیمت به سایت فروشگاه مراجعه کنید و یا با شماره 02167319 تماس بگیرید.قیمت باتری آیفون به دلیل نوسانات ارز در بازار روزانه به روز می شود. همچنین باتری اصلی آیفون X اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

خرید اینترنتی باتری آیفون X اپل و قیمت انواع باتری موبایل آیفون از فروشگاه مرکز تعمیرات موبایل کوک با برچسب اصالت و ارزانترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن با اطمینان کامل و پرداخت. از یک درگاه بانکی امن .

تعویض باتری آیفون X اپل.
تعویض باتری موبایل آیفون ایکس مرکز تعمیرات موبایل کوک توسط کارشناسان زبده و متخصصین تعمیرات آیفون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی اپل با دقت بالا و لوازم جانبی تعمیرات حرفه ای موبایل انجام می شود. با مراجعه به این مرکز در تهران، باتری موبایل آیفون X خود را در کمتر از 30 دقیقه تعویض کنید.

توجه: باتری آیفون X قابل تعویض نیست و برای تعویض آن باید به تعمیرگاه مجاز آیفون مراجعه کنید. همچنین توصیه می کنیم همیشه باتری اصلی را خریداری کنید.

پیش از این در مقاله نحوه تعویض باتری آیفون X را به شما آموزش دادیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید آن را بخوانید. قبل از شروع، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و تمام ابزارها و اجزای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در فیلم زیر مراحل تعویض باتری آیفون X را مشاهده می کنید که توسط یکی از کارشناسان تعمیرات آیفون در کوک موبایل انجام می شود.


ویژگی های باتری آیفون X
باتری آیفون X اپل که برای تعویض باتری های معیوب و معیوب گوشی شما مناسب است، از مواد درجه یک با درجه A+ ساخته شده است، وزن سبک، ذخیره انرژی خوب و ایمنی بالا دارد.

برخی از ویژگی های این باتری به شرح زیر است:

باتری لیتیوم یونی با کیفیت بالا، وزن سبک و ظرفیت بالا
باتری سیکل شارژ صفر (یعنی باتری هرگز شارژ یا دشارژ نشده است)
باتری درجه یک با استاندارد UN 38.3 تست های سختی را مطابق با سخت ترین استانداردهای UN DOT 38.3 UN پشت سر گذاشته است.
در برابر سایش و پارگی و همچنین لرزش، شوک، اتصال کوتاه خارجی، شرایط گرمای شدید، فشار، شارژ و تخلیه اجباری بسیار بادوام و مقاوم است.
اگر احساس می کنید چند روزی است که باتری آیفون X شما آسیب دیده و طبق معمول شارژ را نگه نمی دارد. یا اینکه دیر شارژ می شود و همچنین اگر باتری آیفون شما هنگام شارژ شدن خیلی داغ شود. به احتمال زیاد باتری گوشی شما از کار افتاده است و باید به فکر تعویض آن باشید. نگران نباشید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره لازم را بدهند.

تعویض باتری آیفون ایکس باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود تا باتری آیفون شما با دقت تعویض شود زیرا هرگونه سهل انگاری و بی دقتی در تعویض باتری به سخت افزار آن آسیب وارد می کند.

همچنین توصیه می شود از باتری اصلی استفاده کنید. کوک موبایل اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات تلفن در ایران با فروش قطعات اصلی آیفون توانسته رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

سوالات متداول در مورد خرید باتری آیفون X
1- قیمت باتری آیفون X چقدر است؟
همانطور که در بالا ذکر شد باتری گوشی موبایل اپل آیفون X حتی در فروشگاه های بزرگ نیز قیمت های متفاوتی دارد. اما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این صفحه خریداری کنید.

2- چگونه باتری آیفون X اپل را ارسال کنیم؟
باتری آیفون X در همان روزی که سفارش خود را ثبت می کنید به پست تحویل داده می شود و می توانید از طریق قسمت پیگیری سفارش از کد ارسالی که برای شما ارسال می کنیم برای پیگیری وضعیت خرید خود استفاده کنید. زمانی که بسته شما را دریافت می کنید با توجه به موقعیت مکانی شما مشخص می شود.

3- آیا امکان خرید اقساطی باتری موبایل آیفون X وجود دارد؟
شرایط اقساط باتری آیفون X در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده در وب سایت ما امکان پذیر باشد. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید.

سایت منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 128
بازدید : 128
میلاد نعمتی
18:43
یک شنبه 1 اسفند 1400

خرید باتری آیفون X با 6 ماه گارانتی معتبر با امکان تعویض بی قید و شرط و ارسال از طریق پست را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری خریداری شده توسط شما نیاز به تعویض توسط تعمیرکار دارد. اگر می خواهید آن را در محل خود تعویض کنید، این کار را به تعمیرکار ما بسپارید. اما اگر با تعمیرات آیفون آشنایی دارید و ابزار تعمیر موبایل کافی دارید، می توانید باتری را تعویض کنید، چه بهتر که باتری ارزان قیمت خود را بخرید و باتری را در خانه یا محل کار تعویض کنید.

خرید باتری آیفون X اورجینال در بازار با کیفیت عالی و ارزان ترین قیمت ممکن و تعویض آن می تواند قدرت آیفون شما را به سطح سابق بازگرداند. با خرید و تعویض این باتری توسط کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای ما تضمین می کنید که از دیر شارژ شدن و تخلیه زودهنگام باتری به دلیل مشکلات ناشی از خرابی باتری شکایتی نداشته باشید.

خرید باتری آیفون X اپل با قیمتی مقرون به صرفه و کف بازار می تواند تجربه ای شیرین برای هر کاربری باشد. برای اطلاع از لیست قیمت به سایت فروشگاه مراجعه کنید و یا با شماره 02167319 تماس بگیرید.قیمت باتری آیفون به دلیل نوسانات ارز در بازار روزانه به روز می شود. همچنین باتری اصلی آیفون X اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

خرید اینترنتی باتری آیفون X اپل و قیمت انواع باتری موبایل آیفون از فروشگاه مرکز تعمیرات موبایل کوک با برچسب اصالت و ارزانترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن با اطمینان کامل و پرداخت. از یک درگاه بانکی امن .

تعویض باتری آیفون X اپل.
تعویض باتری موبایل آیفون ایکس مرکز تعمیرات موبایل کوک توسط کارشناسان زبده و متخصصین تعمیرات آیفون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی اپل با دقت بالا و لوازم جانبی تعمیرات حرفه ای موبایل انجام می شود. با مراجعه به این مرکز در تهران، باتری موبایل آیفون X خود را در کمتر از 30 دقیقه تعویض کنید.

توجه: باتری آیفون X قابل تعویض نیست و برای تعویض آن باید به تعمیرگاه مجاز آیفون مراجعه کنید. همچنین توصیه می کنیم همیشه باتری اصلی را خریداری کنید.

پیش از این در مقاله نحوه تعویض باتری آیفون X را به شما آموزش دادیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید آن را بخوانید. قبل از شروع، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و تمام ابزارها و اجزای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در فیلم زیر مراحل تعویض باتری آیفون X را مشاهده می کنید که توسط یکی از کارشناسان تعمیرات آیفون در کوک موبایل انجام می شود.


ویژگی های باتری آیفون X
باتری آیفون X اپل که برای تعویض باتری های معیوب و معیوب گوشی شما مناسب است، از مواد درجه یک با درجه A+ ساخته شده است، وزن سبک، ذخیره انرژی خوب و ایمنی بالا دارد.

برخی از ویژگی های این باتری به شرح زیر است:

باتری لیتیوم یونی با کیفیت بالا، وزن سبک و ظرفیت بالا
باتری سیکل شارژ صفر (یعنی باتری هرگز شارژ یا دشارژ نشده است)
باتری درجه یک با استاندارد UN 38.3 تست های سختی را مطابق با سخت ترین استانداردهای UN DOT 38.3 UN پشت سر گذاشته است.
در برابر سایش و پارگی و همچنین لرزش، شوک، اتصال کوتاه خارجی، شرایط گرمای شدید، فشار، شارژ و تخلیه اجباری بسیار بادوام و مقاوم است.
اگر احساس می کنید چند روزی است که باتری آیفون X شما آسیب دیده و طبق معمول شارژ را نگه نمی دارد. یا اینکه دیر شارژ می شود و همچنین اگر باتری آیفون شما هنگام شارژ شدن خیلی داغ شود. به احتمال زیاد باتری گوشی شما از کار افتاده است و باید به فکر تعویض آن باشید. نگران نباشید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره لازم را بدهند.

تعویض باتری آیفون ایکس باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود تا باتری آیفون شما با دقت تعویض شود زیرا هرگونه سهل انگاری و بی دقتی در تعویض باتری به سخت افزار آن آسیب وارد می کند.

همچنین توصیه می شود از باتری اصلی استفاده کنید. کوک موبایل اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات تلفن در ایران با فروش قطعات اصلی آیفون توانسته رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

سوالات متداول در مورد خرید باتری آیفون X
1- قیمت باتری آیفون X چقدر است؟
همانطور که در بالا ذکر شد باتری گوشی موبایل اپل آیفون X حتی در فروشگاه های بزرگ نیز قیمت های متفاوتی دارد. اما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این صفحه خریداری کنید.

2- چگونه باتری آیفون X اپل را ارسال کنیم؟
باتری آیفون X در همان روزی که سفارش خود را ثبت می کنید به پست تحویل داده می شود و می توانید از طریق قسمت پیگیری سفارش از کد ارسالی که برای شما ارسال می کنیم برای پیگیری وضعیت خرید خود استفاده کنید. زمانی که بسته شما را دریافت می کنید با توجه به موقعیت مکانی شما مشخص می شود.

3- آیا امکان خرید اقساطی باتری موبایل آیفون X وجود دارد؟
شرایط اقساط باتری آیفون X در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده در وب سایت ما امکان پذیر باشد. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید.

سایت منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 135
بازدید : 135
میلاد نعمتی
15:34
جمعه 29 بهمن 1400

قوانین بازی پوکر آنلاین


بیایید نگاهی کوتاه به قوانین ساختار شرط بندی ثابت در مقابل نامحدود بیندازیم.

 یک پوکر با محدودیت ثابت با یک محدودیت ثابت از یک شرط کوچک و یک مقدار شرط بزرگ استفاده می کند.

 شرط‌های کوچک در توصیف ریسک معادل با کرکره بزرگ هستند.

 "بنابراین، در یک بازی 1/2 دلاری با محدودیت ثابت، شرط کوچک 2 دلار است."

 شرط کوچک در دورهای شرط بندی قبلی استفاده می شود، در حالی که شرط بزرگ در دورهای شرط بندی بعدی استفاده می شود.

 در Hold'em، مقدار شرط بزرگ از نوبت استفاده می شود، در حالی که شرط کوچک قبل از فلاپ و در فلاپ استفاده می شود. بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معناست؟

بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معنا هستند؟
تمام شرط‌ها و افزایش‌ها مطابق با شرط‌بندی برای یک خیابان خاص خواهد بود. در بازی 1/2 دلاری ما، اولین شرط بر روی فلاپ باید همیشه 2 دلار باشد. هر افزایش بعدی باید 2 دلار به 4 دلار، سپس 6 دلار و غیره باشد.

 

پس از یک شرط و سه افزایش، هیچ افزایش دیگری مجاز نخواهد بود. این به عنوان سقف افزایش شناخته می شود.

 

قوانین شرط بندی نامحدود قوانین شرط بندی نامحدود

بازیکنان می توانند هر مقدار از تراشه ها را در هر زمان شرط بندی کنند، اگرچه هنوز قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد:

یک بازیکن نمی تواند کمتر از یک بیگ بلایند در هر جایی شرط بندی کند.

یک بازیکن نمی تواند بیشتر از آنچه در پشته خود دارد تراشه جمع کند. این محدودیت به عنوان قانون شرط بندی روی میز شناخته می شود.

 

افزایش در هر خیابان معین باید حداقل به اندازه افزایش قبلی در آن خیابان باشد.

 

ویژگی های بازیکنان جانشین در پوکر
بیایید برخی از ویژگی های کلیدی استراتژی محدودیت ثابت را در نظر بگیریم. اگر برخی از اصطلاحات فورا طنین انداز نشدند، نگران نباشید. در بخش توضیح مفاهیم کلیدی در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد. بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معنا هستند؟

بازی های با محدودیت ثابت در خیابان های قبلی به شدت مبتنی بر سهام هستند. گروه‌های قوی‌تر شرط می‌بندند و افزایش می‌دهند در حالی که گروه‌های ضعیف‌تر چک می‌کنند، تماس می‌گیرند یا فولد می‌کنند.

 

مفاهیمی مانند تسلط و شانس ضمنی در معکوس مشکل بزرگی در بازی هایی با محدودیت های ثابت نیستند. تیم‌های تحت سلطه می‌توانند به‌طور مؤثری اندازه پات را در یک بازی با محدودیت ثابت محدود کنند و فقط با کال پایین انجام دهند.

 

از نظر فنی می توان در دور نهایی شرط بندی با مقداری فرکانس بلوف زد. اما فرکانس بلوف از نظر تئوری بسیار کم است مگر اینکه ظرف کوچک باشد.

 

از آنجایی که ساخت سریع گلدان در محدودیت های ثابت دشوار است، بازی آهسته به ندرت صحیح است. بنابراین، استفاده از اندازه های بزرگ در خیابان ها که این امکان را می دهد بسیار مهم است. بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معنا هستند؟

بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معنا هستند؟
اگرچه برابری هنوز ضروری است، مفاهیمی مانند قابلیت بازی شروع به تبدیل شدن به یک منطقه کلیدی برای تمرکز کرده است. به عنوان مثال، ممکن است یک دست ارزش سهام زیادی داشته باشد، اما در یک گلدان بزرگ به دلیل عدم توانایی در پخش شدن، عملکرد ضعیفی دارد.

 

تسلط ضمنی معکوس و شانس مفاهیم مهمی در بازی های نامحدود هستند، زیرا گلدان به طور بالقوه می تواند یک گلوله برفی داشته باشد. دانستن زمان فولد کردن یک دست تحت سلطه بخش مهمی از استراتژی است زیرا حریف ما می تواند تمام پشته خود را در هر جایی وارد کند.

 

به دلیل امکان شرط بندی های بزرگ، بلوف در بازی های بدون محدودیت در مقایسه با بازی های با محدودیت های ثابت نقش پررنگ تری دارد. در بسیاری از موقعیت ها در بازی های نامحدود، درست است که کل پشته خود را روی بلوف شرط بندی کنیم.

 

در حالی که بازی آهسته هنوز در بسیاری از موقعیت‌ها اشتباه است، اما در بازی‌های نامحدود ارزش استراتژیک بیشتری دارد. پس از باخت یک دور شرط بندی، همچنان می توانید در خیابان های بعدی وارد پشته ها شوید.

 

محدودیت های بازی پوکر
شرط بندی با افزایش های ثابت انجام می شود. بازیکنان می توانند هر مبلغی را شرط بندی کنند. محدودیتی برای تعداد دفعاتی که بازیکنان می توانند افزایش دهند وجود دارد. بازیکنان می توانند هر چند بار که بخواهند Raise کنند. ?

بلوف زدن اهمیت کمتری دارد بلوف اهمیت بیشتری دارد. شانس معکوس و تسلط ضمنی نقشی ندارند شانس معکوس و تسلط ضمنی بخش مهمی از بازی هستند.

 

بازی آهسته به ندرت درست است بازی آهسته ممکن است گاهی اوقات درست باشد بیشترین استفاده برای Stud، Omaha Hi/Lo و برخی از بازی های Draw بیشترین استفاده برای Hold'em "شامل Hold'em 6 plus"

 

مفاهیم کلیدی توضیح داده شده است. ما به مفاهیم پوکر کمی پیشرفته تر از محدودیت های ثابت و نامحدود اشاره کرده ایم. در اینجا یک تفکیک از اصطلاحات کلیدی است.

 

بازیکنان پیشنهادی در پوکر به چه معنا هستند؟
یک دست تحت سلطه احتمالاً پس از تهاجمی در زمان مواجهه در رتبه دوم قرار دارد. تصور کنید که فلاش ضعیفی را در نگه دارید. "شاید چیزی شبیه فلش 8 روی یک جفت تخته." در Fixed-Limit Hold’em، این مسئله مهمی نیست، زیرا می‌توانیم به سادگی با فراخوانی شرط‌های حریف، پات را کوچک نگه داریم.

 

در No-Limit Hold’em وضعیت بسیار پیچیده تر است. اینکه آیا می‌توانیم کال داون کنیم به اندازه حریفمان بستگی دارد.

 

دستی که در واقع برای تماس در خیابان فعلی قیمت بدتری می گیرد. این خطر از دست دادن تراشه های بیشتری را در خیابان به همراه دارد

تعداد بازدید از این مطلب: 127
بازدید : 127
میلاد نعمتی
16:53
چهار شنبه 27 بهمن 1400

یکی از کارآفرینان صنعت ساختمان استان مرکزی نیز بیان کرد: کیفیت زندگی مردم اراک رتبه دوم کشوری نسبت به قیمت مسکن و رتبه سوم یا چهارم را در قیمت عمومی مسکن دارد.

افشین حمزه لو ادامه داد: میانگین قیمت مسکن در اراک بهتر از شهرهای دیگر مانند شیراز و حدود 60 درصد تهران است و به دلایل مختلف از جمله مختصات جغرافیایی با چنین مناطقی رقابت می کند.

وی افزود: البته طرح جامع شهرسازی در این شهر وجود دارد که بر اساس شرایط اراک طراحی نشده است. عوامل محدود کننده این طرح اجازه بلندمرتبه سازی در شهر را نمی دهد و درصد اشغال زمین پایین است، بنابراین مساحت تولید آپارتمان نسبت به سایر شهرها کمتر است.

این کارآفرین صنعت ساختمان استان مرکزی گفت: در حال حاضر ضوابط شهرسازی و طرح جامع در حال تغییر است اما به طور کلی تراکم در بسیاری از مناطق شهری باید کاهش یابد که هنوز اعلام نشده است، دیده می شود.

حمزه لو تاکید کرد: قوانین و مقررات دست و پا گیر اداری در شهر بیداد می کند که می توان به مشکلات سازندگان شهر اراک برای اخذ پروانه ساخت و پایان کار در این حوزه اشاره کرد. برای ساختمان در تهران 2 ناظر وجود دارد اما در اراک 6 ناظر.

وی در خصوص عوارض صدور مجوز از سوی شهرداری گفت: در بسیاری از نقاط تهران مبلغی را که در اراک بابت عوارض صدور مجوز از سوی شهرداری اخذ می شود دریافت نمی کنند. در دو سال اخیر قیمت این عوارض در اراک بیش از 300 تا 400 درصد افزایش داشته است.

این کارآفرین صنعت ساختمان استان مرکزی تصریح کرد: خریداران مسکن دو دسته مصرف کننده و سرمایه گذار هستند. رونق مسکن و رکود ناشی از ورود و خروج سوداگران این حوزه است. در شرایط رکود تورمی، خریداران و دلالان قادر به خرید مسکن نیستند. با این وضعیت قیمت تولیدات خانگی افزایش می یابد و قطعا به معنای کاهش قیمت مسکن نیست.

حمزه لو بیان کرد: در این مدت قیمت برخی از اقلام مربوط به ساخت مسکن 10 برابر و قیمت مسکن 2.5 برابر شده است.

وی گفت: مسکن تنها صنعت نیمه کارآمد در کشور است و تا زمانی که پروژه هایی مانند مسکن مهر، مسکن اقتصادی، طرح ملی مسکن و وام مسکن به نتیجه نرسد، نمی توانیم شاهد رونق در بازار مسکن باشیم.

افزایش شدید قیمت مسکن در سال گذشته یکی از دغدغه های اصلی مردم بوده و کنترل افزایش قیمت مسکن به هدف اصلی سیاست گذاران تبدیل شده است. کنترل قیمت مسکن مستلزم شناسایی عوامل موثر بر آن است. بدیهی است با کنترل نرخ تورم و اعمال سیاست های پولی مناسب می توان تا حدود زیادی از افزایش قیمت مصالح ساختمانی جلوگیری کرد تا قیمت مسکن افزایش بیشتری پیدا نکند و به تدریج بتوانیم از این وضعیت خارج شویم. رکود در این بازار

 

https://region22.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 149
بازدید : 149

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر