بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
11:32
یک شنبه 29 اسفند 1400

بیکسبی به شما کمک میکند تا تجربه بهتری در هنگام کار با رابط کاربری ONE UI داشته باشید و به سرعت به درخواستهای برسید. اگر میخواهید گوشی سامسونگ بخرید میتوانید مطمئن باشید به اندروید بعدی اپدیت خواهید شد و به روز رسانی رابط کاربری ONE UI و اپدیتهای امنیتی را برای چند سال خواهید گرفت. به هیچ وجه نگران نباشید که گوشی شما ساخت کدام کشور یا کدام کارخانه سامسونگ است. در پاسخ باید بگوییم تفاوتی ندارد گوشی شما در کارخانه چین، ویتنام، کره جنوبی، هند، اندونزی یا برزیل سامسونگ ساخته شده باشد، تمامی محصولات سامسونگ از کیفیت یکسان و فوقالعاده برخوردار هستند. سامسونگ در قلب گوشی موبایلهای خود از پردازنده Exynos استفاده میکنند. از شرکتی که محصولات معیوب یا با نقص فنی خود را میسوزاند، باید بالاترین کیفیت را انتظار داشت. اگر چند دقیقه ای با هر دوی این گوشی ها کار کنید متوجه خواهید شد که نوشتن با نوت 4 بسیار بهتر و لذت بخش تر از نوت 3 است.

به خاطر نتیجه ی خوب در استقامت حالت آماده به کار و عملکرد عالی در تست های مذکور باتری سامسونگ گلگسی نوت 3 توانست استقامت کلی 75 ساعت را برای خود ثبت نماید. گوشیهای سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون که قدرت و کیفیت خوبی دارند در بازار ایران موجود نیستند، اما اصلا نگران نباشید چون پردازنده Exynos نیز به خوبی از پس تمام کارهای سنگین شما برخواهد آمد. با خرید باتری اصلی نوت 4 کارایی دستگاه شما متحوا میشود. مثلا در صورتی که یک باتری اصلی برای گوشی گلکسی نوت 5 بخرید، روی بدنه اصلی آن اسم برند سامسونگ به عنوان تولیدکننده باتری درج شده، ولی در صورتی که باتریت تقلبی باشد و بوسیله شرکت گمنامی ساخته شود روی بدنه اصلی آن هیچ اسم و نمادی نمی یابید. بعد از چند سال عذاب هواداران سامسونگ از طراحی و ظاهر یکسان برای سالهای متوالی، سامسونگ اکنون از پیشروهای ظراهری ظاهری گوشی است. گوشیهای مستطیلی که با پشتی شیشهای و فلزی طراحی شدند تا حس لوکس بودن و داشتن گوشی مقاوم را منتقل کنند. دوربین جلو معمولا به صورت ناچ یا حفره استفاده شدند و دوربین پشتی طراحی مستطیلی دارند.

از گوشیهای خاص و حرفهای سامسونگ که بگذریم، طراحی مستطیلی گوشی با صفحه نمایشی که در گوشههای خود خمیده است از مشخصات ظاهری گوشیهای سامسونگ هستند. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است یک پنل بزرگ و 5.7 اینچی است. در حال حاضر نیز سونی اکسپریا Z5 از نظر باتری ۲۹۰۰ میلیآمپر ظرفیت دارد که با توجه به صفحه نمایش ۵/۲ اینچی آن معقول به نظر میرسد. ظرفیت این باتری، نسبت به نسل قبل، ۵٠٠ میلی آمپرساعت از نسل قبل بیشتر است. این باتری با ظرفیت ۳۲۲۰ میلی امپر - ساعت و ولتاژ ۳٫۸ ولت دارای NFC می باشد. سامسونگ گلکسی نوت 8 بالاخره در آگوست سال 2017 میلادی رونمایی شد که دقیقا یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه شد و کاربران توانستند به این پرچم دار دسترسی پیدا کنند. بعد از ان محبوبیت سری نوت بسیار پایین آمد و در سال 2021 سامسونگ تصمیم گرفت تا خط تولید گوشی نوت سامسونگ را برای همیشه تعطیل کند.

برنامه های از پیش نصب شده زیادی بر روی نوت 4 دیده می شوند، یکی از این برنامه ها Smart Remote است که توسط این برنامه به کمک درگاه اینفرارد می توانید تمام دستگاه های خانگی خود را که کنترل از راه دور دارند، توسط گوشی مدیریت کنید. گوشی گلکسی Z FLIP که یک گوشی تاشو است در تمام جهان سر و صدای زیادی به پا کرد. همچنین در بازار ایران تمام قطعات مورد نیاز برای تعمیر گوشی سامسونگ موجود است و به راحتی میتوانید تمام قطعات هر مدل گوشی سامسونگ را پیدا کنید. اما زمانی که نیاز است باتری گوشی مان را عوض کنیم نمی دانیم تعمیرکار گوشی واقعا باتری اصل سامسونگ به گوشی ما میاندازد یا نه. شارژ کردن باتری صدمه ای به آن نمی رساند اما همواره سعی کنید که شارژ آن زیر 5 درصد نرسد، چرا که امکان آسیب به باتری افزایش می یابد. چرا که خالی شدن یکباره شارژ گوشی گواه از فشار بیش از حدی بر روی باتری است. همچنین دیگر نیازی نیست برای باز کردن صفحه گوشی خود گوشی را از روی زمین یا میز بردارید.

 

https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-note-3-kufeng-battery/

تعداد بازدید از این مطلب: 121
بازدید : 121
میلاد نعمتی
18:18
دو شنبه 23 اسفند 1400


موثرترین و ساده ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن لیزر آنهاست که فقط در کلینیک زیبایی پوست و مو قابل انجام است زیرا نیاز به مهارت و تجربه تخصصی دارد.
راکس اندرسون آمریکایی در سال 1996 با استفاده از مطالعات و آزمایشات خود دریافت که می تواند از انواع لیزرها و اکستنشن های دقیق لیزری مو برای هدف قرار دادن فولیکول های مو یا ساقه های مو بدون ترک سلول های پوست و مو استفاده کند. اطرافیان تحت تاثیر قرار نگیرید.
حتی آقای اندرسون هم فکر نمی کرد که روش لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف و بعدها با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن به زودی به یکی از بهترین و موثرترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن تبدیل شود.
لیزر موهای زائد بدن به این صورت است که دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد امواج خاصی را با طول موج مشخص به پوست بدن ساطع می کنند و حتی بدون آسیب رساندن به پوست و موهای اطراف ناحیه مورد نظر باعث تخریب مو می شوند.
البته برای این منظور دستگاه های مختلفی اختراع شده است که هر کدام دارای عملکردها و کاربردهای متفاوت و خاصی می باشند و همچنین هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با تمامی دستگاه های لیزر مو و همچنین بهترین موها بیشتر آشنا خواهید شد. دستگاه لیزر

 

بهترین دستگاه لیزر
دستگاه لیزر مو بهتر است

لیزر هنوز بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد است، اما به شرطی که از بهترین دستگاه لیزر برای این کار استفاده شود تا بتواند تمام موهای کرکی، ضخیم و سایر موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد.

تمام دستگاه های لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد سراسر بدن استفاده می شود و نمی توان گفت که دستگاه فقط برای رفع موهای زائد صورت است.
هم اکنون با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر مو می توانید از خدمات لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد سینه، لیزر موهای زائد صورت و همچنین لیزر موهای زائد اطراف بیکینی و ... برای از بین بردن تمام یا اکثر قسمت های بدن استفاده کنید. از موهای زائد بدن خلاص شد.
یکی دیگر از مزایای لیزر مو توسط دستگاه های لیزر مو این است که این کار را سریعتر از اپیلاسیون یا اصلاح انجام می دهد.
موضوع دیگر ماندگاری بسیار بالاتر این روش است. اگر موهای بدن خود را بتراشید یا اپیلاسیون کنید مانند قبل دوباره رشد می کنند اما با روش لیزر رشد مو کاهش می یابد و با رشد موها نازکتر و همچنین متراکم تر می شوند. کمتر از قبل دارند.

دستگاهی به نام دستگاه لیزر چند کاره وجود دارد که یکی از ویژگی های آن استفاده از سیستم SHR است که بسیار سریع عمل می کند و دردی ندارد و همچنین نتیجه فوق العاده آن را همگان می بینند و این دستگاه در حال رقابت با سایر دستگاه ها است. دستگاه های شناخته شده بوده است.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به خوبی توسط رنگدانه ها جذب می شود.
در ملانین، مو به خوبی و با نفوذ بیشتر جذب می شود.
از سیستم خنک کننده استفاده می کند که در نهایت درد و سوختگی را کاهش می دهد.
قابل استفاده در نواحی بزرگتر پوست (برای از بین بردن موهای زائد)
سرعت تکرار بالایی دارد و می تواند 10 عکس در ثانیه ارسال کند.

چگونه بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد بدن را انتخاب کنیم؟
حتما شما عزیزان تمام تحقیقات خود را در زمینه رفع موهای زائد بدن انجام داده اید و به این نتیجه رسیده اید که بهترین راه برای این کار خدمات لیزر مو می باشد.
حال نکته بسیار مهم این است که چگونه بهترین مراکز لیزر مو و بهترین دستگاه لیزر مو را انتخاب کنید تا هم از نظر قیمت و هم عدم رویش مجدد مو برای شما به صرفه و بی عیب باشد.
برای آگاهی بیشتر شما، یک سری مطالعات در مورد مزایا و معایب دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد و از همه مهمتر روی پوست و موی همه افراد انجام دادیم که به 6 گروه تقسیم می شوند. در این مقاله به مقایسه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می پردازیم. پوست و موهای خود را می شناسید زیرا نمی توانید دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر بدن و صدا انتخاب کنید زیرا پوست و موی افراد با یکدیگر متفاوت است.

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

تعداد بازدید از این مطلب: 111
بازدید : 111
میلاد نعمتی
18:28
چهار شنبه 18 اسفند 1400

طراحی و ساخت کلبه چوبی
کلبه های ساخته شده در طبیعت، اگر با سازه های چوبی ساخته شوند، قطعا برای مردم بسیار جذاب هستند. کلبه ای در دل طبیعت با موادی هماهنگ و سازگار به طوری که حتی زیست تخریب پذیر باشند.
خانه های چوبی کوچک می توانند مکانی رویایی برای گذراندن تعطیلات به دور از هیاهوی زندگی شهری باشند. طراحی و ساخت خانه ها و کلبه های چوبی از تخصص های مهندسان مشاور دکتر سرور می باشد. در ادامه نمونه هایی از این کلبه های چوبی با توضیحات آورده شده است.


مساحت یک خانه چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، ابتدا تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند و همچنین بودجه ای که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
کلبه های چوبی را می توان در انواع مختلف طراحی کرد و با توجه به جدیدترین نوآوری ها در تکنولوژی ساخت و ساز، اجرای آنها امکان پذیر است. توپوگرافی سایتی که قرار است خانه چوبی در آن ساخته شود، پلان خانه چوبی را مشخص می کند که منجر به ایده ها و طرح های غیرمنتظره می شود. طراحی سقف، تعداد طبقات و ورودی نیز به آب و هوا، توپوگرافی و موقعیت سایت بستگی دارد.

اجرا و ساخت خانه چوبی
ساخت کلبه های چوبی هزینه نسبتا بالایی دارد، زیرا چوب یکی از گران ترین مصالح ساختمانی در ایران است. با این حال، نتیجه کار بسیار رضایت بخش است. دلیل کوچک بودن این خانه های چوبی نیز همین است.
نکته مهم این سازه ها سرعت ساخت آنها نسبت به سازه های دیگر است. همچنین حجم کمی که این خانه های چوبی اشغال می کنند برای افرادی مناسب است که می خواهند مساحت کمی از زمین خود را به خانه اختصاص دهند.
چوب نسبت به سایر مصالح مقاومت بالایی دارد و برای بارگیری کاملاً مناسب است. برای ساخت خانه های چوبی می توان از انواع چوب استفاده کرد که استحکام آن در آزمایشگاه های تخصصی اندازه گیری شده است که در نهایت با توجه به طرح و میزان بودجه در نظر گرفته شده انتخاب می شود. انتخاب چوب مناسب می تواند زیبایی یک خانه چوبی را چند برابر کند به طوری که حتی کلبه های کوچک را نیز می توان به میزان قابل توجهی زیبا کرد.

منبع تغذیه خانه چوبی
برای اینکه بتوان در تمام فصول از کلبه یا خانه چوبی استفاده کرد باید در معماری آن فضایی برای نصب تاسیسات در نظر گرفته شود. این فضا می تواند داخل یک زیرزمین کوچک یا در یک فضای خالی اتاق زیر شیروانی باشد. اما باید با مهندسین مشاور مشورت کرد تا از نظر ایمنی و ساختار با مشکلی مواجه نشوند زیرا یکی از دغدغه های اصلی سازه های چوبی اشتعال پذیری آنهاست. اما از نظر مصرف انرژی کاملا مقرون به صرفه هستند که به دلیل ابعاد کوچک و عایق بودن بسیار خوب است.

انواع خانه های چوبی
خانه های چوبی را می توان به عنوان خانه درختی روی درخت طراحی کرد. این خانه های درختی برای کاربران حس ماجراجویی دارد. اکثر کودکان از این کلبه های درختی استقبال می کنند. این کلبه ها را می توان برای کودکان در مقیاس کوچک در حیاط طراحی کرد.
این خانه ها را می توان به عنوان خانه هایی برای سفر نیز طراحی کرد. کلبه های چوبی کوچک قابل حمل یکی از خاص ترین انواع این کلبه ها می باشد. در تصویر، کلبه سیار (قابل حمل) در پایین به گونه ای طراحی شده است که با بکسل کلبه با وسیله نقلیه می توان آن را جابجا کرد، بنابراین کلبه به عنوان مثال برای حمل و نقل به سه قسمت اصلی تقسیم می شود. بخشی از کلبه روی چرخ واقع شده است.

 

گروه صنعتی آذر

تعداد بازدید از این مطلب: 125
بازدید : 125
میلاد نعمتی
16:34
سه شنبه 10 اسفند 1400

انواع مبل ها چیست؟
مبل، لوست، فوتون یا روتختی (فوتون، برگرفته از نام ژاپنی تخت)، مبل های L شکل و مبل های مدرن و فانتزی انواع مختلف مبل راحتی هستند. هر یک از انواع مبل های فوق را برای شما بررسی می کنیم و بیان می کنیم که چه محیط هایی برای استفاده از این مبل ها مناسب است.

کاناپه
مبل هایی که عموما جزئی از ست مبلمان هستند به صورت تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مبل های دو نفره و سه نفره در فضاهای کوچک، منازل با تردد کم یا زیاد و همچنین در سالن انتظار ادارات، مدارس و ادارات استفاده می شود. . مبل ها فضای اختصاصی ندارند و بیشتر جلوی تلویزیون در خانه قرار می گیرند. مبل ها به دلیل فضای کناری، محبوبیت بیشتری در بین اکثر افراد دارند و راحتی آن ها، آن ها را در راس مبل های محبوب قرار می دهد. همانطور که در چیدمان مبل 7 نفره گفته شد، مبل نقش اصلی را در چیدمان مبل های خانه دارد.

 

سایت حقوقی
مبل های دو نفره که به معنای واقعی کلمه به معنای دوست داشتنی است، اما به صورت اصلاح شده، مبل های دو نفره جمع و جور است که فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کند و چون افراد را هنگام نشستن به هم نزدیک می کند، به آنها مکانی برای نشستن می دهد. به نام Loveseat. لاوها در دکوراسیون مدرن جای خود را پیدا کرده اند اما هنوز در کشور ما شناخته شده و رایج نیستند. اگرچه مردم آنها را به عنوان مبل می خرند و در چیدمان خود قرار می دهند، اما تا حدودی از دلیل ساختار و کارایی آن بی اطلاع هستند. مبل معمولاً جلوی تلویزیون قرار می گیرد تا زوج های جوان بتوانند لحظات عاشقانه ای را در کنار هم سپری کنند. در زیر دو نمونه از این مبل ها را مشاهده می کنید.

 

 

فوتون یا مبل تخت خواب شو:
این نوع مبل ها که بهترین گزینه برای افراد مجرد یا خوابگاه های دانشجویی و حتی سالن ها یا سرویس های بهداشتی اداری هستند، در سال های اخیر با استقبال خوبی از سوی ایرانی ها مواجه شده اند. مبل های راحتی که در حالت عادی مبل راحتی و دلپذیری هستند و حتی اثری از تخت در آنها نیست، با چند حرکت ساده تبدیل به نرم ترین و راحت ترین وسیله خواب می شوند. این مبل ها که در قسمت اقتصادی یا اقتصادی طبقه بندی می شوند با کاهش هزینه های خانوارهای تک خانواده علاوه بر کارآمد و کاربردی بودن فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از مدل های مبل تختخواب شو مبل خود را انتخاب کنید که در آینده با چیدمان سایر مبل ها هماهنگی داشته باشد.

 

مبل ال شکل
مبل های L شکل در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته اند. هم از نظر تولید و هم تقاضای عمومی. دلیل این امر تغییر ذائقه افراد و حرکت به سمت سبک های مدرن است. مبل های ال با توجه به ساختاری که دارند به فضای نسبتاً کافی نیاز دارند و باید در محل مناسبی برای خودنمایی در خانه قرار گیرند. در چیدمان مبل ال شکل جای صحیح این مدل مبل در گوشه نشیمن یا گوشه های اتاق است و مکان هایی که L شکل این مبل به درستی در ساختار خانه

مبل ال به دلیل شکل خاص خود از تنوع بالایی برخوردار است. در برخی دیگر از مدل های این مبل امکان تخت خواب نیز وجود دارد. همچنین امکان حذف قطعه L در مواقع نیاز وجود دارد که باعث فروش بیشتر این اقلام شده است.

 

مبل مدرن و فانتزی
مبل هایی با چهره های خاص و رنگ های عجیب; در راحتی این مبل ها نباید شک کرد، اما بخشی که مردم را از خرید آنها منصرف می کند، چهره عجیبی است که به چیدمان و دکوراسیون خانه می دهند. البته توجه داشته باشید که این عجیب بودن ممکن است به معنای زیبا نبودن چیدمان نباشد و کاملا سلیقه ای است. مبل های بلند و پف دار، رنگ های عجیب و غریب و همچنین ساختاری به ظاهر بدون ساختار که عموم مردم هنوز به خوبی با آن ارتباط برقرار نکرده اند از ویژگی های یک مبل مدرن و فانتزی است. بنابراین می توان گفت که این نوع مبل ها اولین راهی هستند که سبک مبل های ال چیدمان خانه ها را طی کرده و اکنون جزئی از چیدمان و دکوراسیون بسیاری از خانه ها هستند.

 

اما اگر می خواهید مبل های فانتزی و مدرن را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، بهتر است قبل از قرار دادن آن ها در فضای خانه، هماهنگی های لازم را ایجاد کنید. از تزیینات و ست پرده های خاص استفاده کنید و فرش های فانتزی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید، با این اتفاقات عجیب بودن این مبل ها در چشم مهمانان کمتر دیده می شود و تعادل فضا را به مخاطب اعلام می کند.

اندازه استاندارد مبلمان راحت
اندازه های استاندارد این مبل ها بر اساس استانداردهای مناطق مختلف بوده و با توجه به میانگین قد افراد و همچنین نوع محیط کاربری مبل تهیه و نصب می شوند. اما در حالت استاندارد، فضای نشیمن مبل دارای ابعاد زیر است: هر قسمت از بالش نشیمن مبل سه نفره 70 سانتی متر طول و 70 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع بالش بین 20 تا 35 سانتی متر متغیر است. اندازه دسته ها بسته به نوع مبل متفاوت است اما در کل بین 15 تا 35 سانتی متر است.

 

Www.royal-furniture.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 122
بازدید : 122
میلاد نعمتی
19:11
سه شنبه 3 اسفند 1400

بازسازی ساختمان کاری مسئولانه، تخصصی و مهم است. خانه ای که نیاز به بازسازی دارد، اجزای مختلف آن باید پوسیده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین باید بر اساس اصول مهندسی بازسازی شود. اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، یک حرکت جالب برای زیباسازی و تغییر روحیه و ایمن سازی ساختمان انجام می دهید. یا اگر قصد فروش آن را دارید، یک بازسازی خانه زیبا و دکوراسیون داخلی می تواند قیمت ملک شما را بالا ببرد. آیا فکر می کنید با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید خودتان شروع کنید؟ اما در حین کار با هزار جزئیات مختلف و هزینه های پیش بینی نشده مواجه می شوید که کار را پیچیده می کند و همه اینها به دلیل بی تجربگی شماست.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون آن نیازمند متخصص در حرفه خود است. مانند هر کار دیگری که انجام می دهید، به سراغ کسی می روید که در آن مهارت دارد.

بازسازی ساختمان باید اصولی باشد
واضح است که بازسازی خانه زمان بر و پرهزینه است. بنابراین لازم است قبل از شروع کار برنامه ریزی صحیح و جامعی برای آن تنظیم شود. تاکید می کنیم ابتدا تعمیر تمامی قطعات در برنامه مد نظر قرار گیرد. هر مرحله از کار بازسازی ساختمان دارای یک سری پیش نیازها و پیشینه هایی است که باید در برنامه با زمان و هزینه شناخته شود. زیرا بدون تعمیر و پیش نیاز، علاوه بر خطر آسیب دیدن برخی از قطعات، کیفیت کار پایین می آید، کار به درستی انجام نمی شود و بعداً باید دوباره برای بازسازی ساختمان هزینه کنید.

مثلاً فرض کنید لوله کشی سرویس بهداشتی پوسیده است و می خواهید بدون توجه به آن دیوارپوشی روی آن نصب کنید. یک روز نشت رطوبت یا ترکیدگی لوله ها می تواند به پوشش دیوار آسیب برساند. یا قسمتی از کف خانه شما ناهموار است و کفی که می خواهید برای آن اجرا کنید به برخی نقاط متصل نمی شود و درست روی زمین نمی رود. یا سنگ ها شکسته و با یک کارگروه ساده بدون مشورت با طراح داخلی حرفه ای آن را اجرا کنید. مطمئن باشید بعد از مدتی این کفپوش به راحتی بالا می آید و ظاهر کف را زشت می کند و باید برای آن فکر کنید و هزینه کنید.

بازسازی ساختمان

با یک تیم بازسازی و طراحی داخلی مشورت کنید
بنابراین با یک تیم بازسازی و طراحی داخلی خانه مشورت کنید. تمام تغییراتی که دوست دارید در پلان و دکوراسیون داخلی خانه مشاهده کنید را به آنها بگویید. البته بدون رضایت شما کاری انجام نمی دهند. ایده ها و طرح های جدیدی در حرفه دکوراسیون داخلی وجود دارد که می توانید برای منزل خود با آنها مشورت کنید. کار کنید. به عنوان مثال، شما حق دارید دکوراسیونی مدرن و شیک داشته باشید، خانه شما کوچک است و دوست دارید طوری طراحی شود که ضمن استفاده بهینه از فضا، بخشی برای پرورش گل و گیاه نیز داشته باشید. . برخی از گروه های بازسازی و طراحی داخلی با اجرای روف گاردن زیبا طبیعت را به خانه شما می آورند.

توجه داشته باشید که استفاده از متریال با کیفیت برای تاسیسات و دکوراسیون داخلی علاوه بر شیک و مجلل ساختن منزل شما باعث افزایش طول عمر ساختمان و استفاده طولانی تری می شود. اگر از مواد بی کیفیت استفاده می کنید، باید به زودی آنها را تعویض کنید. نکته دیگر این است که مطمئن شوید برای هزینه های پیش بینی نشده بودجه دارید. در حین کار، به هر دلیلی، ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که مجبور به پرداخت هزینه باشید.

پیشنهاد دوستانه برای شما
با توضیحاتی که دادیم حتما متوجه شده اید که باید به سراغ گروه های بازسازی و طراحی داخلی خانه یا ساختمان بروید و همه چیز را به آنها بسپارید. از طریق جستجو و تحقیق در اینترنت می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید، آلبوم های کاری آنها را مشاهده کنید، نحوه انجام پروژه را از آنها بپرسید و در نهایت یک گروه حرفه ای را انتخاب کنید.

 

بازسازی ساختمان مهیا دکور

تعداد بازدید از این مطلب: 118
بازدید : 118
میلاد نعمتی
18:43
یک شنبه 1 اسفند 1400

خرید باتری آیفون X با 6 ماه گارانتی معتبر با امکان تعویض بی قید و شرط و ارسال از طریق پست را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری خریداری شده توسط شما نیاز به تعویض توسط تعمیرکار دارد. اگر می خواهید آن را در محل خود تعویض کنید، این کار را به تعمیرکار ما بسپارید. اما اگر با تعمیرات آیفون آشنایی دارید و ابزار تعمیر موبایل کافی دارید، می توانید باتری را تعویض کنید، چه بهتر که باتری ارزان قیمت خود را بخرید و باتری را در خانه یا محل کار تعویض کنید.

خرید باتری آیفون X اورجینال در بازار با کیفیت عالی و ارزان ترین قیمت ممکن و تعویض آن می تواند قدرت آیفون شما را به سطح سابق بازگرداند. با خرید و تعویض این باتری توسط کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای ما تضمین می کنید که از دیر شارژ شدن و تخلیه زودهنگام باتری به دلیل مشکلات ناشی از خرابی باتری شکایتی نداشته باشید.

خرید باتری آیفون X اپل با قیمتی مقرون به صرفه و کف بازار می تواند تجربه ای شیرین برای هر کاربری باشد. برای اطلاع از لیست قیمت به سایت فروشگاه مراجعه کنید و یا با شماره 02167319 تماس بگیرید.قیمت باتری آیفون به دلیل نوسانات ارز در بازار روزانه به روز می شود. همچنین باتری اصلی آیفون X اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

خرید اینترنتی باتری آیفون X اپل و قیمت انواع باتری موبایل آیفون از فروشگاه مرکز تعمیرات موبایل کوک با برچسب اصالت و ارزانترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن با اطمینان کامل و پرداخت. از یک درگاه بانکی امن .

تعویض باتری آیفون X اپل.
تعویض باتری موبایل آیفون ایکس مرکز تعمیرات موبایل کوک توسط کارشناسان زبده و متخصصین تعمیرات آیفون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی اپل با دقت بالا و لوازم جانبی تعمیرات حرفه ای موبایل انجام می شود. با مراجعه به این مرکز در تهران، باتری موبایل آیفون X خود را در کمتر از 30 دقیقه تعویض کنید.

توجه: باتری آیفون X قابل تعویض نیست و برای تعویض آن باید به تعمیرگاه مجاز آیفون مراجعه کنید. همچنین توصیه می کنیم همیشه باتری اصلی را خریداری کنید.

پیش از این در مقاله نحوه تعویض باتری آیفون X را به شما آموزش دادیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید آن را بخوانید. قبل از شروع، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و تمام ابزارها و اجزای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در فیلم زیر مراحل تعویض باتری آیفون X را مشاهده می کنید که توسط یکی از کارشناسان تعمیرات آیفون در کوک موبایل انجام می شود.


ویژگی های باتری آیفون X
باتری آیفون X اپل که برای تعویض باتری های معیوب و معیوب گوشی شما مناسب است، از مواد درجه یک با درجه A+ ساخته شده است، وزن سبک، ذخیره انرژی خوب و ایمنی بالا دارد.

برخی از ویژگی های این باتری به شرح زیر است:

باتری لیتیوم یونی با کیفیت بالا، وزن سبک و ظرفیت بالا
باتری سیکل شارژ صفر (یعنی باتری هرگز شارژ یا دشارژ نشده است)
باتری درجه یک با استاندارد UN 38.3 تست های سختی را مطابق با سخت ترین استانداردهای UN DOT 38.3 UN پشت سر گذاشته است.
در برابر سایش و پارگی و همچنین لرزش، شوک، اتصال کوتاه خارجی، شرایط گرمای شدید، فشار، شارژ و تخلیه اجباری بسیار بادوام و مقاوم است.
اگر احساس می کنید چند روزی است که باتری آیفون X شما آسیب دیده و طبق معمول شارژ را نگه نمی دارد. یا اینکه دیر شارژ می شود و همچنین اگر باتری آیفون شما هنگام شارژ شدن خیلی داغ شود. به احتمال زیاد باتری گوشی شما از کار افتاده است و باید به فکر تعویض آن باشید. نگران نباشید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره لازم را بدهند.

تعویض باتری آیفون ایکس باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود تا باتری آیفون شما با دقت تعویض شود زیرا هرگونه سهل انگاری و بی دقتی در تعویض باتری به سخت افزار آن آسیب وارد می کند.

همچنین توصیه می شود از باتری اصلی استفاده کنید. کوک موبایل اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات تلفن در ایران با فروش قطعات اصلی آیفون توانسته رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

سوالات متداول در مورد خرید باتری آیفون X
1- قیمت باتری آیفون X چقدر است؟
همانطور که در بالا ذکر شد باتری گوشی موبایل اپل آیفون X حتی در فروشگاه های بزرگ نیز قیمت های متفاوتی دارد. اما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این صفحه خریداری کنید.

2- چگونه باتری آیفون X اپل را ارسال کنیم؟
باتری آیفون X در همان روزی که سفارش خود را ثبت می کنید به پست تحویل داده می شود و می توانید از طریق قسمت پیگیری سفارش از کد ارسالی که برای شما ارسال می کنیم برای پیگیری وضعیت خرید خود استفاده کنید. زمانی که بسته شما را دریافت می کنید با توجه به موقعیت مکانی شما مشخص می شود.

3- آیا امکان خرید اقساطی باتری موبایل آیفون X وجود دارد؟
شرایط اقساط باتری آیفون X در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده در وب سایت ما امکان پذیر باشد. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید.

سایت منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 128
بازدید : 128
میلاد نعمتی
18:43
یک شنبه 1 اسفند 1400

خرید باتری آیفون X با 6 ماه گارانتی معتبر با امکان تعویض بی قید و شرط و ارسال از طریق پست را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری خریداری شده توسط شما نیاز به تعویض توسط تعمیرکار دارد. اگر می خواهید آن را در محل خود تعویض کنید، این کار را به تعمیرکار ما بسپارید. اما اگر با تعمیرات آیفون آشنایی دارید و ابزار تعمیر موبایل کافی دارید، می توانید باتری را تعویض کنید، چه بهتر که باتری ارزان قیمت خود را بخرید و باتری را در خانه یا محل کار تعویض کنید.

خرید باتری آیفون X اورجینال در بازار با کیفیت عالی و ارزان ترین قیمت ممکن و تعویض آن می تواند قدرت آیفون شما را به سطح سابق بازگرداند. با خرید و تعویض این باتری توسط کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای ما تضمین می کنید که از دیر شارژ شدن و تخلیه زودهنگام باتری به دلیل مشکلات ناشی از خرابی باتری شکایتی نداشته باشید.

خرید باتری آیفون X اپل با قیمتی مقرون به صرفه و کف بازار می تواند تجربه ای شیرین برای هر کاربری باشد. برای اطلاع از لیست قیمت به سایت فروشگاه مراجعه کنید و یا با شماره 02167319 تماس بگیرید.قیمت باتری آیفون به دلیل نوسانات ارز در بازار روزانه به روز می شود. همچنین باتری اصلی آیفون X اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

خرید اینترنتی باتری آیفون X اپل و قیمت انواع باتری موبایل آیفون از فروشگاه مرکز تعمیرات موبایل کوک با برچسب اصالت و ارزانترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن با اطمینان کامل و پرداخت. از یک درگاه بانکی امن .

تعویض باتری آیفون X اپل.
تعویض باتری موبایل آیفون ایکس مرکز تعمیرات موبایل کوک توسط کارشناسان زبده و متخصصین تعمیرات آیفون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی اپل با دقت بالا و لوازم جانبی تعمیرات حرفه ای موبایل انجام می شود. با مراجعه به این مرکز در تهران، باتری موبایل آیفون X خود را در کمتر از 30 دقیقه تعویض کنید.

توجه: باتری آیفون X قابل تعویض نیست و برای تعویض آن باید به تعمیرگاه مجاز آیفون مراجعه کنید. همچنین توصیه می کنیم همیشه باتری اصلی را خریداری کنید.

پیش از این در مقاله نحوه تعویض باتری آیفون X را به شما آموزش دادیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید آن را بخوانید. قبل از شروع، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و تمام ابزارها و اجزای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در فیلم زیر مراحل تعویض باتری آیفون X را مشاهده می کنید که توسط یکی از کارشناسان تعمیرات آیفون در کوک موبایل انجام می شود.


ویژگی های باتری آیفون X
باتری آیفون X اپل که برای تعویض باتری های معیوب و معیوب گوشی شما مناسب است، از مواد درجه یک با درجه A+ ساخته شده است، وزن سبک، ذخیره انرژی خوب و ایمنی بالا دارد.

برخی از ویژگی های این باتری به شرح زیر است:

باتری لیتیوم یونی با کیفیت بالا، وزن سبک و ظرفیت بالا
باتری سیکل شارژ صفر (یعنی باتری هرگز شارژ یا دشارژ نشده است)
باتری درجه یک با استاندارد UN 38.3 تست های سختی را مطابق با سخت ترین استانداردهای UN DOT 38.3 UN پشت سر گذاشته است.
در برابر سایش و پارگی و همچنین لرزش، شوک، اتصال کوتاه خارجی، شرایط گرمای شدید، فشار، شارژ و تخلیه اجباری بسیار بادوام و مقاوم است.
اگر احساس می کنید چند روزی است که باتری آیفون X شما آسیب دیده و طبق معمول شارژ را نگه نمی دارد. یا اینکه دیر شارژ می شود و همچنین اگر باتری آیفون شما هنگام شارژ شدن خیلی داغ شود. به احتمال زیاد باتری گوشی شما از کار افتاده است و باید به فکر تعویض آن باشید. نگران نباشید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره لازم را بدهند.

تعویض باتری آیفون ایکس باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود تا باتری آیفون شما با دقت تعویض شود زیرا هرگونه سهل انگاری و بی دقتی در تعویض باتری به سخت افزار آن آسیب وارد می کند.

همچنین توصیه می شود از باتری اصلی استفاده کنید. کوک موبایل اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات تلفن در ایران با فروش قطعات اصلی آیفون توانسته رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.

سوالات متداول در مورد خرید باتری آیفون X
1- قیمت باتری آیفون X چقدر است؟
همانطور که در بالا ذکر شد باتری گوشی موبایل اپل آیفون X حتی در فروشگاه های بزرگ نیز قیمت های متفاوتی دارد. اما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این صفحه خریداری کنید.

2- چگونه باتری آیفون X اپل را ارسال کنیم؟
باتری آیفون X در همان روزی که سفارش خود را ثبت می کنید به پست تحویل داده می شود و می توانید از طریق قسمت پیگیری سفارش از کد ارسالی که برای شما ارسال می کنیم برای پیگیری وضعیت خرید خود استفاده کنید. زمانی که بسته شما را دریافت می کنید با توجه به موقعیت مکانی شما مشخص می شود.

3- آیا امکان خرید اقساطی باتری موبایل آیفون X وجود دارد؟
شرایط اقساط باتری آیفون X در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده در وب سایت ما امکان پذیر باشد. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید.

سایت منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 135
بازدید : 135


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر