بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
13:6
سه شنبه 27 دی 1400

طبق گزارش بانک  مرکزی  بر پایه اطلاعات و آمار و ارقام  سامانه  املاک و مستغلات کشور در  آبان ماه گذشته ما با رشد حجمی معاملات روبرو بودیم در واقع  نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 4/4و 7/6 درصد افزایش  داشتیم. این رقم نشانه خوبی است تا بر اساس دلایل و شواهد موجود بازار مسکن را در  زمستان سرد امسال بازار گرمی بدانیم . 

اگر نیاز به اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران را دارید با املاک مشاورین در ارتباط باشید.

دلیل اول :   در کمتر از یک ماه آینده  با اجرایی شدن برجام اتفاق های خوبی  در سطح بین المللی برای ایران رخ می دهد . نوع نگاه کشورهای دیگر  به ایران با مساله برجام تغییر کرده است  و طبعا بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل اند در صنعت ساختمان سازی ایران مشارکت کنند . طبیعی است ورود حجم زیادی از سرمایه های خارجی می تواند به خارج شدن رکود بازار مسکن کمک کند.
بازار مسکن تقاضای پنهان دارد و اگر شرایط برای خرید تسهیل شود امکان رونق در زمستان نیز وجود دارد . جهش رشد حجمی نشان می دهد که این رکود نمی تواند پایدار باشد و  گویا  دو طرف عرضه و تقاضا  در انتظار  تغییرات سیاست های  داخلی و خارجی هستند . 
 از یک طرف عرضه کننده  منتظر  است تا پس از اجرای برجام بتواند واحدهای مسکونی خود را بالاتر از قیمت  موجود فعلی بفروشد و از طرف دیگر خریدار در انتظار کاهش قیمت واحد مسکونی است . 
 دلیل دوم : بازار مسکن در سه سال اخیر در  رکود به سر می برد و طبعا حجم نقدینگی در دست سازندگان بسیار تقلیل یافته است .  با توجه به  اجرایی شدن برجام  فروشندگان  می توانند تصمیم  درست تری برای تولید مازاد  خود بگیرند .  از این رو  سازندگان برای این که در بازار آینده مسکن سهمی داشته باشند بخشی از تولیدات  خود را با  کف قیمت موجود بازار عرضه می کنند .
 دلیل سوم :  بسیاری از افراد  که مدت ها در انتظار تکلیف برجام  و نتیجه نهایی آن بودند  بالاخره  یکدل می توانند تصمیم درست تری برای خرید بگیرند . این گروه از افراد منتظر  کاهش قیمت با توجه به اجرایی شدن  برجام  هستند اما وقتی  در می یابند که قیمت موجود در بازار، کف قیمت است و هیچ حبابی ندارد  طبعا تن به خرید مسکن می دهند و تقاضایی که سال ها به صورت پنهان وجود داشت  سرانجام  آشکارا به خرید منجر می شود . 
 دلیل چهارم :  وام  100 میلیونی انبوه سازان  به خریداران واحدهای مسکونی که با ضمانت بانک مسکن  برای پرداخت اقساط همراه است اگرچه به تنهایی نمی تواند عامل محرکه ای برای رونق بازار مسکن باشد اما می تواند در کنار عوامل دیگر موجب  رشد حجم فروش  واحدهای مسکونی شود . این وام طبعا برای گروه های خاصی از جامعه که توان پرداخت اقساط تا 3 میلیون تومان  را دارند  در نظر گرفته شده  اما خرید این گروه نیز می تواند به دیگر بخش های مسکن رونق  دهد .
دلیل پنجم : عرضه و تقاضا در بازار مسکن توازن ندارد . ما نمی دانیم  برای چه ساختمان هایی چه مقدار تقاضای واقعی وجود دارد .  از این رو در برخی از مناطق تهران یا حتی شهرستان ها با تراکم ساخت و کاهش تقاضا و در برخی از مناطق دیگر با افزایش تقاضا و کمبود عرضه روبروییم .  به همین دلیل با توجه به آمار و ارقام کلی موجود  تقاضا در حال حاضر بیشتر به سمت  آپارتمان های کم متراژ تا 80 متر مربع  وجود دارد. ما نمی دانیم چه میزان تقاضا برای آپارتمان های کم متراژ در سطح شهر تهران وجود دارد . به همین دلیل  با احتمال می توان پیش بینی کرد که  با توجه به تقاضای پراکنده  ای که در  مناطق مختلف  طبق آمار وجود دارد ، آپارتمان های کوچک در زمستان با استقبال بهتری روبرو شود .
بازار مسکن در زمستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد نسبی خواهد بود و آرام  آرام  ازرکود موجود خارج خواهد شد  اما انتظار  اتفاق شگفتی سازی در بازار مسکن تا پایان نیمه اول سال آینده نخواهیم بود

تعداد بازدید از این مطلب: 159
بازدید : 159
میلاد نعمتی
10:43
پنج شنبه 18 دی 1400

اکثر مردم امنیت را جنبه حیاتی تداوم کسب و کار می دانند. در آن زمان، کرکره های غلتکی به دلیل استفاده در گاراژها برای مهر و موم کردن ورودی خانه ها شناخته شده بودند. با این حال، امروزه بسیاری از مشاغل از آن به عنوان یک اقدام امنیتی برای محافظت از اقلام تجاری ارزشمند استفاده می کنند.

در زمان های اخیر، کرکره های غلتکی مزایای متعددی را برای بسیاری از مشاغل استرالیایی ارائه کرده اند. این اقدامات امنیتی حفاظتی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. در اینجا برخی از مزایای قابل توجهی که کرکره های غلتکی می توانند به کسب و کار شما ارائه دهند آورده شده است.

1. امنیت پیشرفته
کرکره های تجاری

کرکره های کرکره ای معمولا از آلومینیوم ساخته می شوند و به راحتی نمی توان آنها را شکست یا دستکاری کرد. آلومینیوم فلزی است که به دلیل استحکام و وزن سبک خود مشهور است، بنابراین، کیفیت محافظتی آن از بسیاری جهات بی بدیل است. توجه به این نکته مهم است که اندازه مغازه یا انبار شما تعیین کننده نوع کرکره ای است که برای کسب و کار شما مناسب تر است.

2. دوام
یافتن سیستم امنیتی که در هزینه ها صرفه جویی کند و نسبت به کرکره های غلتکی دوام بیشتری داشته باشد دشوار است. در صورت نگهداری مناسب، کرکره های غلتکی می توانند به اندازه اکثر ساختمان ها دوام بیاورند. همچنین نیاز به نگهداری زیادی ندارد و هزینه های آن بسیار مقرون به صرفه است.

3. حفاظت در برابر آتش
شیوع آتش سوزی یک فاجعه رایج است که امروزه مشاغل در سراسر جهان با آن روبرو هستند. در بیشتر موارد، آتش‌های خارجی از طریق درها و پنجره‌های چوبی وارد فروشگاه‌های تجاری و انبارها می‌شوند. با این حال، با کرکره‌های نسوز که از ورودی شما محافظت می‌کنند، می‌توانید هر آتشی را قبل از اینکه راهی به فروشگاه یا انبار پیدا کند خاموش کنید. بسیاری از کرکره های نسوز معروف هستند که می توانند در دمای 12000 درجه سانتیگراد سالم بمانند.

4. زیبایی شناسی جذاب
کرکره های داخلی

در زمان‌های اخیر، کرکره‌های تجاری و خانگی برای افزودن کیفیت‌های زیبایی به ساختمان‌هایی که در آن نصب می‌شوند، بهبود یافته‌اند. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که کرکره های غلتکی بسته به ترجیح شما می توانند به صورت دستی یا خودکار کار کنند.

شات فراق

کرکره های کرکره ای ثابت کرده اند که منابع ارزشمندی برای تضمین امنیت مشاغل در سراسر جهان هستند. همانطور که اولویت بیشتر بر روی اقدامات امنیتی قرار می گیرد، زمانی که کرکره های غلتکی خسته کننده و غیرجذاب تلقی می شدند به تدریج به پایان می رسد. امروزه کرکره های غلتکی توانسته اند ویژگی های زیبایی شناختی را با ظرفیت بی نظیری برای امنیت ترکیب کنند. این چیزی نیست که بسیاری از انواع دیگر ورودی ها بتوانند آن را تضمین کنند. کرکره های سنگین، توری ها و محفظه های تاشو تحت پوشش 12 ماه گارانتی گسترده ما هستند که شامل قطعات و کار می شود.

فروشگاه دُرفا  تولید کنندگان پیشرو در کرکره های غلتکی آلومینیومی، توری ها و محفظه های تاشو در ایران هستند. 

https://www.doorfa.ir/%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 162
بازدید : 162
میلاد نعمتی
18:34
چهار شنبه 17 دی 1400

با این همه شلوغی زندگی، ممکن است تعجب کنید که آیا داشتن دوستان ضروری است؟ علاوه بر این، اگر با ایجاد ارتباط مشکل دارید، ممکن است شک کنید که آیا دوستی ارزش تلاش را دارد یا خیر.

تهرانچتروم یک چتروم عالی برای پیدا کردن چتروم عالی می باشد که می توانید با ثبت نام در این سایت کلی دوست پیدا کنید.

بالاخره آیا داشتن روابط معنادار با خانواده یا شریک زندگی کافی است؟ اگر دوستان در گذشته شما را ناامید کرده‌اند، آیا باید همچنان خود را بیرون بیاورید؟

همانطور که مشخص است، دوستی ها بخش مهمی از رفاه ما هستند - حتی اگر اضطراب یا عزت نفس پایینی دارید، اما دقیقا چه چیزی این روابط را تا این حد ارزشمند می کند؟ بیایید وارد آن شویم.

همه ما به حمایت نیاز داریم
مهم نیست شرایط فردی شما، زندگی گاهی اوقات می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. ما تراژدی و تروما، دلشکستگی و از دست دادن را تجربه می کنیم. در این دوران تاریک، داشتن یک سیستم پشتیبانی بسیار مهم است. حمایت می تواند به شما انگیزه ادامه دهد - حتی اگر احساس دلسردی کنید.

اگر یکی از اقوام نزدیک یا اعضای خانواده دارید، ممکن است از خود بپرسید چرا داشتن دوستان مهم است؟ ممکن است کار بیشتری به نظر برسد، به خصوص اگر قبلاً با شخص دیگری ارتباط اجتماعی دارید.

با در نظر گرفتن این موضوع، تکیه بر یک فرد برای ارضای هر نیاز اجتماعی غیرممکن است. همچنین ناسالم و مخاطره آمیز است زیرا این انتظار می تواند منجر به همبستگی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد همبستگی، این راهنما را بررسی کنید.

در حالت ایده آل، داشتن چند نفر که می توانند به شما کمک کنند احساس ارتباط و درک داشته باشید، ایده خوبی است.

وقتی احساس ترس یا ناامیدی می کنید، این احساسات مثبت می توانند به طرز باورنکردنی آرامش بخش باشند.

دوستان می توانند آنچه را که اعضای خانواده سمی نمی توانند به شما بدهند
آیا در خانواده ای بدسرپرست بزرگ شده اید؟ آیا اعضای خانواده ای دارید که نمی توانند به مرزهای شما احترام بگذارند؟ آیا از والدین یا خواهر و برادر یا فرزندان خود بیگانه هستید؟

بسیاری از ما آرزو می کنیم که بتوانیم بخشی از خانواده خود را تغییر دهیم. با این حال، در حالی که نمی توانید خویشاوندان خونی خود را انتخاب کنید، می توانید خانواده ای را که ایجاد می کنید انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب دوستان حامی که برای شما ارزش قائل هستند، یک خانواده موقت ایجاد کنید.

البته قرار نیست دوستان به معنای واقعی کلمه جایگزینی برای خانواده باشند. آنها نمی توانند پدر و مادر یا خواهر و برادر را تکرار کنند. با این حال، آنها می توانند امنیت و نزدیکی را برای شما فراهم کنند که ما از عزیزان خود می خواهیم. و حتی اگر خانواده ای دوست داشتنی دارید، دوستان می توانند حمایت و راهنمایی بیشتری ارائه دهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 152
بازدید : 152
میلاد نعمتی
11:55
چهار شنبه 17 دی 1400

مدل‌ها و ابعاد متنوع موجود میز ناهارخوری در بازار سبب شده، افراد دیگر کمتر دغدغه فضای محدود خود را داشته باشند و بتوانند به‌راحتی حتی برای کوچک‌ترین ساختمان‌ها نیز یک نمونه مناسب و ایدئال خود را یافته و خریداری نمایند. مسلماً آپارتمان‌های کوچک امروزی به میز ناهارخوری کوچک بیشتر نیاز دارند، زیرا این ابزارها چنان کارآمد و زیبا هستند که حتی افرادی که منازلی با وسعت بالا نیز دارند، از نقلی و لوکس بودن آنها استقبال نموده و ترجیح می‌دهند، به‌جای نمونه‌هایی با ابعاد بزرگ به میز ناهارخوری کم جا اکتفا کنند و فضای باقی‌مانده را در جهت دیزاین با وسایل دیگر به کار ببرند. درگذشته افراد ناچار بودند از خرید میز نهارخوری به علت کوچک بودن محیط زندگی‌شان صرف‌نظر نمایند اما امروزه طراحان با ارائه مدل‌هایی خاص که برای هر فضایی کاربردی است، افراد را برای رسیدن به نمونه‌ای باب میلشان یاری می‌رسانند.

در حال حاضر بیشتر طراحی‌ها به سمت میز نهارخوری نقلی تمایل دارد، زیرا این نمونه‌ها می‌توانند در هر مکان بزرگ و کوچکی برازندگی داشته و بدون اشغال فضای اضافی کاربری محیط را ارتقا دهند، ازاین‌جهت با انتخاب آنها می‌توان از فضا نهایت استفاده را برد.

میز ناهارخوری کوچک و فضای محدود موردنیاز برای آن

بسیاری بدون در نظر آوردن تناسب با محیط، یک میز ناهارخوری را تهیه نموده و آن را به‌ناچار در فضای محدود خود جای می‌دهند، بدین ترتیب دائماً باید دردسرهای کمبود جا را در کنار این ابزار احساس کنند و تجربه‌ای ناخوشایند را به دست آورند.

Required space for a small dining table - میز ناهار خوری کوچک – میز ناهار خوری کم جا – میز ناهار خوری نقلی

فضای مورد نیاز میز ناهار خوری کوچک

حال‌آنکه باکمی درایت و تیزنگری می‌شود، مدل‌هایی را یافت که در محیط‌های کوچک نیز به صورتی اصولی و درست جانمایی می‌شوند و چنان خارق‌العاده در دیزاین جای می‌گیرند که گویی اصلاً وجود خارجی ندارند. تا حال فکر کرده‌اید که می‌شود، یک میز ناهارخوری نقلی را برای محل کار یا منزل خود خریداری نمایید که به‌اندازه نمونه‌های بزرگ کارایی داشته و به‌قدر آنها در دیزاین جلوه گری کند اما در مقابل قانع به متراژ کمی از مساحت بنا باشد و در گوشه‌ای دنج بدون ایجاد مزاحمت سکنی گزیند.

انتخاب یک میز ناهارخوری کوچک شمارا به‌تمامی خواسته‌تان از این ابزار می‌رساند، پس نگران کارآمد نبودن این وسیله به علت ابعاد کوچکش نباشید. رنگ‌بندی‌های متنوع این محصول به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید فضای باب میل خود را بسازید. این میزها پتانسیل این رادارند که به یک نقطه کانونی بسیار زیبا تبدیل شوند و گوشه‌های ساختمان شمارا که تا چندی پیش ناکارآمد بوده و به حال خود رهاشده بودند را به مکانی دلربا و دنج برای خلوت اعضای خانواده تبدیل نمایند.

البته بسیاری رنگ‌های خنثی و کم‌رنگ را ترجیح می‌دهند، زیرا گمان می‌کنند این رنگ‌ها کمتر در چشم بوده و فضا را بازتر از حد معمول نشان می‌دهند، ازاین‌رو اغلب میز ناهارخوری بارنگ خنثی را برای اتاق‌های کوچک خود گزینش می‌نمایند.

Photo 1612114487346 300x300 - میز ناهار خوری کوچک – میز ناهار خوری کم جا – میز ناهار خوری نقلی

چگونگی گزینش میز ناهارخوری نقلی مناسب

اگر ساختمان شما به حدی است که همیشه مشکل کمبود جا را در آن به‌کرات احساس می‌کنید، زمان آن رسیده که میز ناهارخوری بزرگ خود را با میز ناهارخوری کم جا تعویض نمایید، زیرا این نمونه‌ها پارامترها و امتیازات ویژه‌ای را به فضای شما می‌بخشند و برای افراد مشکل‌پسند نیز انتخاب‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند. نمونه‌های رایج موجود در بازار راه طولانی انتخاب را در مقابل دیدگان خریداران ترسیم می‌کنند و یافتن نمونه‌ای مناسب و موردپسند را سخت می‌نمایند. حال‌آنکه اگر به سراغ میز ناهارخوری نقلی بروید تمامی طرح‌هایش دلربا و چشم‌نواز هستند، به‌گونه‌ای که فقط با مشاهده چند مدل به‌سرعت ایدئال خود را یافته و در کمترین زمان گزینه موردپسند خود را می‌یابید.

البته هرچه میزی مطابق با معیارهای خود را یافته باشید اما درهرصورت نوع دکوراسیون و متراژ بنای شما انتخاب‌هایتان را محدود نموده و دایره آن را تنگ‌تر می‌نماید. میزهای کوچک اگرچه شاید در هر مکانی به کار آیند اما گاهی فضای در اختیار شما فقط یک سه‌گوشی کوچک است یا یک مربع یا مستطیل که این‌ها حتماً در هنگام خرید به‌عنوان نکاتی مهم باید لحاظ گردند.

میز ناهارخوری کم جا و تأثیر آن در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های کوچک

امروزه فنگ شویی و معماری داخلی، مناسب با محیط‌ها و نوع کارایی آنها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و مهندسان این حوزه می‌کوشند تا با ارائه چیدمان‌های خاص به کالبد بی‌جان بناها روحی تازه بدمند و از فضاهای پرت بهترین استفاده را ببرند. در این میان وسایل نقش کلیدی ایفا کرده که البته تأثیر بسزای رنگ‌های به‌کاررفته در آنها نیز غیرقابل‌انکار است. میز ناهارخوری‌ها اغلب برای آشپزخانه‌ها انتخاب می‌شوند اگرچه اتاق‌های پذیرایی نیز مکان مستعدی برای جولان این عناصر هستند، اما به حال هنگامی‌که سخن از ساختمان‌های نقلی به میان آیند انتخاب میز ناهارخوری کم جا که نمادی از مدرنیته را به همراه داشته باشد و مناسب زندگی‌های متجدد امروزی باشد و فضای زیادی را خودخواهانه به خود اختصاص ندهد، در رأس توجه است.

اکنون زیباترین و مدرن‌ترین میزهای ناهارخوری در سبک‌های مختلف راهی را به روی افرادی که در منازل کوچک و کم جا زندگی می‌کنند، گشوده‌اند و بسیاری از آنها در گوشه‌های زاویه‌دار خانه‌ها و به صورتی منظم تصویرگری از زیبایی‌ها هستند. اشکال گوناگون مربع، مستطیل، دایره، بیضی و … این میزها پدیدآوردن انواع دکورسازی‌ها را امکان‌پذیر نموده‌اند و توانسته‌اند با فضا بیشترین هارمونی را ایجاد نموده و با اشغال مکانی محدود در گوشه‌های خالی سالن نشیمن، پذیرایی و … به‌عنوان رکنی از دیزاین خوش بدرخشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 138
بازدید : 138
میلاد نعمتی
9:20
سه شنبه 6 دی 1400

در هر شرایطی امکان خراشیده شدن صفحه نمایش گوشی وجود دارد. از این رو هنگام استفاده از گلس به عنوان محافظ، آسیبی به صفحه نمایش گوشی وارد نخواهد شد.

در صورت خراشیده شدن خود گلس نیز می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. البته تنها مسئله خراشیده شدن و آسیب ناشی از ضربه نیست؛ در بعضی موارد گلس ها تا حدودی از اشعه های مضر ساطع شده از صفحه نمایش گوشی نیز جلوگیری می کنند.

گلس سرامیکی

برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است.

گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.

مزایا و معایب گلس های سرامیکی

انعطاف پذیری و عدم شکستگی

مهمترین نکته در مورد گلس سرامیکی انعطاف پذیری بالای آن است؛ همین قابلیت ارتجاع پذیری بالا سبب تمایز آن با سایر انواع محافظ های صفحه نمایش می شود.

برخلاف باور بعضی افراد، انعطاف بالا از شکستگی در این گلس جلوگیری کرده و استحکام آن را افزایش می دهد. بر اساس تست های صورت گرفته نیز گلس سرامیکی جزو بهترین گلس ها در زمینه استحکام عنوان شده است.

در یک تست ویژه حتی میزان مقاومت آن در سطح برخی فلزهای سخت ارزیابی شده است.

چند لایه بودن این گلس در کنار ضد ضربه بودن لایه ها با وجود افزایش ضخامت، احتمال شکستن آن را به میزان زیادی کاهش داده است.

به همین دلیل شکستگی های پی در پی در این گلس مشاهده نمی شود و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

کیفیت تصویر صفحه نمایش

تا چند سال قبل یکی از نکات منفی که در مورد گلس و محافظ های صفحه نمایش وجود داشت، کاهش کیفیت تصویر بود. در سال های اخیر نیز کیفیت تصویر صفحه نمایش جزو مسائل پیشرو در طراحی گوشی ها بوده است؛ از این رو گلس نیز نباید تاثیر منفی در این مورد داشته باشد.

ضخامت گلس های سرامیکی در مقایسه با سایرین تا حدودی زیاد است؛ ولی فناوری بکاررفته در طراحی آن به کلی از این اتفاق جلوگیری به عمل آورده و نمی توان آن را جزو معایب این گلس به شمار آورد.

چسبندگی

چسبندگی بالای این گلس سرامیکی نیز سبب می شود تا به آسانی از گوشه ها جدا نشود و هوا و حباب وارد آن نشود.

نکته ای که وجود دارد این است که نباید در صورت جدا کردن آن دوباره بکار گرفته می شود؛ زیرا چسبندگی آن پس از جداسازی کمتر می شود اما در استفاده اول چسبندگی بالایی دارد.

علاوه بر آن این گلس ها بصورتی طراحی شده اند که تمامی بخش های صفحه نمایش را پوشش دهند.

خرید گلس سرامیکی

با توجه به تفاوت های جزئی ولی مهم موجود در طراحی گوشی های مختلف، برای هر گوشی گلس سرامیکی ویژه ای ساخته شده است.

تنوع بالایی نیز از این گلس ها در بازار موجود است. از این جهت باید مطابق با گوشی خود گلس سرامیکی را تهیه کنید تا مشکلی پیش نیاید.

مزایای مختلف این گلس که در بالا ذکر شد، قیمت آن را توجیه می کند. از این رو خرید گلس های سرامیکی برای افراد مختلف با سلایق متفاوت توصیه می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 143
بازدید : 143
میلاد نعمتی
16:21
سه شنبه 7 دی 1400


http://www.tehran21chat.ir/ یک برنامه چت محلی رایگان است که به شما امکان می‌دهد در چت زنده با کاربران مختلف دیگری که علایق مشترکی مانند شما دارند مشارکت کنید. شما می توانید بدون نیاز به دانلود یا گذراندن مراحل ثبت نام مزاحم به صورت رایگان چت کنید و از آزمایش رایگان چت لذت ببرید. YesIChat سعی می کند در میان گزینه های مورد علاقه شما برای سایت های چت رایگان باشد. می‌توانید از اتاق‌های گفتگوی آنلاین ما برای اتصال، ملاقات و یافتن دوستان جدید در هر زمان که بخواهید استفاده کنید. اتاق‌های چت رایگان آنلاین یکی از بهترین مکان‌ها برای از بین بردن اوقات فراغت شما است، زیرا راه را برای برخی از مشتاق‌ترین مکالمات که شامل موضوعات مرتبط با زندگی روزمره ما می‌شود، باز می‌کند. تعداد زیادی چت رایگان در اینترنت وجود دارد، اما همه آنها گزینه های کافی برای جذب کاربران در هنگام بی حوصلگی ندارند، در حالی که ما در تهران چتروم کارهای مختلفی را برای کاربران خود داریم که می توانند در کنار ارسال پیامک انجام دهند. کاربران نه تنها می‌توانند به اتاق‌های گفتگوی مختلف بپیوندند، بلکه می‌توانند در چت ویدیویی و صوتی با کاربران بین‌المللی و محلی شرکت کنند، زیرا هر دو شریک رضایت یکدیگر را دارند که ما را به یک پلتفرم چت رایگان آنلاین قابل اعتماد تبدیل می‌کند. از پلتفرم ما برای چت در تلفن خود استفاده کنید. ما یکی از بهترین سایت‌ها را می‌سازیم که مستقیماً بدون نیاز به دانلود برنامه در تلفن شما از آن استفاده کنید.

ویژگی های تماس تصویری و صوتی
ما اتاق های گفتگو را با ویژگی های تماس صوتی برای شما آورده ایم. مهمترین ویژگی افزوده شده به هر محیط چت، امکان تعامل نه تنها از طریق متن، بلکه از طریق ابزارهای بصری یعنی از طریق تماس های ویدیویی و صوتی است. با آخرین به‌روزرسانی تهران چتروم، کاربران اکنون می‌توانند از ویژگی‌های تماس ویدیویی و صوتی با دوستان خود در چت با تعدیل موجود لذت ببرند. تعدیل از کاربران می‌خواهد که یا در لیست دوستان یکدیگر باشند یا مکالمه هر دوی آنها باز باشد. تعدیل فقط برای مورد اجتناب از تماس‌های ناخواسته تصادفی است. ویژگی‌های تماس ویدیویی و صوتی دقیقاً مانند مواردی است که در پلتفرم اصلی خود استفاده می‌کنید، مانند تماس‌های هر دستگاه اندروید یا iOS. با شباهت در اکثر پیام‌رسان‌های محبوب موجود، ویژگی‌های تماس تهران چتروم تجربه اتاق چت شما را به سطح جدیدی می‌برد. ویژگی ها از هر قیمتی معاف هستند، اما همچنان اگر هر کاربری بخواهد حمایت خود را نشان دهد، می تواند به شبکه حامی ما بپیوندد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در اسرع وقت امکان تماس های ویدیویی گروهی را فراهم کنیم. ویژگی‌های تماس ویدیویی و صوتی به هیچ کانالی محدود نمی‌شود و می‌تواند در اتاق‌های تولید شده توسط کاربر یا فقط با باز کردن یک مکالمه موجود استفاده شود. در چت تصویری با مردم آسیایی، اروپایی، آمریکایی و دیگر افراد صحبت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 148
بازدید : 148


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر