اندازه استاندارد مبلمان راحت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
16:34
سه شنبه 10 اسفند 1400

انواع مبل ها چیست؟
مبل، لوست، فوتون یا روتختی (فوتون، برگرفته از نام ژاپنی تخت)، مبل های L شکل و مبل های مدرن و فانتزی انواع مختلف مبل راحتی هستند. هر یک از انواع مبل های فوق را برای شما بررسی می کنیم و بیان می کنیم که چه محیط هایی برای استفاده از این مبل ها مناسب است.

کاناپه
مبل هایی که عموما جزئی از ست مبلمان هستند به صورت تکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مبل های دو نفره و سه نفره در فضاهای کوچک، منازل با تردد کم یا زیاد و همچنین در سالن انتظار ادارات، مدارس و ادارات استفاده می شود. . مبل ها فضای اختصاصی ندارند و بیشتر جلوی تلویزیون در خانه قرار می گیرند. مبل ها به دلیل فضای کناری، محبوبیت بیشتری در بین اکثر افراد دارند و راحتی آن ها، آن ها را در راس مبل های محبوب قرار می دهد. همانطور که در چیدمان مبل 7 نفره گفته شد، مبل نقش اصلی را در چیدمان مبل های خانه دارد.

 

سایت حقوقی
مبل های دو نفره که به معنای واقعی کلمه به معنای دوست داشتنی است، اما به صورت اصلاح شده، مبل های دو نفره جمع و جور است که فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کند و چون افراد را هنگام نشستن به هم نزدیک می کند، به آنها مکانی برای نشستن می دهد. به نام Loveseat. لاوها در دکوراسیون مدرن جای خود را پیدا کرده اند اما هنوز در کشور ما شناخته شده و رایج نیستند. اگرچه مردم آنها را به عنوان مبل می خرند و در چیدمان خود قرار می دهند، اما تا حدودی از دلیل ساختار و کارایی آن بی اطلاع هستند. مبل معمولاً جلوی تلویزیون قرار می گیرد تا زوج های جوان بتوانند لحظات عاشقانه ای را در کنار هم سپری کنند. در زیر دو نمونه از این مبل ها را مشاهده می کنید.

 

 

فوتون یا مبل تخت خواب شو:
این نوع مبل ها که بهترین گزینه برای افراد مجرد یا خوابگاه های دانشجویی و حتی سالن ها یا سرویس های بهداشتی اداری هستند، در سال های اخیر با استقبال خوبی از سوی ایرانی ها مواجه شده اند. مبل های راحتی که در حالت عادی مبل راحتی و دلپذیری هستند و حتی اثری از تخت در آنها نیست، با چند حرکت ساده تبدیل به نرم ترین و راحت ترین وسیله خواب می شوند. این مبل ها که در قسمت اقتصادی یا اقتصادی طبقه بندی می شوند با کاهش هزینه های خانوارهای تک خانواده علاوه بر کارآمد و کاربردی بودن فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از مدل های مبل تختخواب شو مبل خود را انتخاب کنید که در آینده با چیدمان سایر مبل ها هماهنگی داشته باشد.

 

مبل ال شکل
مبل های L شکل در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته اند. هم از نظر تولید و هم تقاضای عمومی. دلیل این امر تغییر ذائقه افراد و حرکت به سمت سبک های مدرن است. مبل های ال با توجه به ساختاری که دارند به فضای نسبتاً کافی نیاز دارند و باید در محل مناسبی برای خودنمایی در خانه قرار گیرند. در چیدمان مبل ال شکل جای صحیح این مدل مبل در گوشه نشیمن یا گوشه های اتاق است و مکان هایی که L شکل این مبل به درستی در ساختار خانه

مبل ال به دلیل شکل خاص خود از تنوع بالایی برخوردار است. در برخی دیگر از مدل های این مبل امکان تخت خواب نیز وجود دارد. همچنین امکان حذف قطعه L در مواقع نیاز وجود دارد که باعث فروش بیشتر این اقلام شده است.

 

مبل مدرن و فانتزی
مبل هایی با چهره های خاص و رنگ های عجیب; در راحتی این مبل ها نباید شک کرد، اما بخشی که مردم را از خرید آنها منصرف می کند، چهره عجیبی است که به چیدمان و دکوراسیون خانه می دهند. البته توجه داشته باشید که این عجیب بودن ممکن است به معنای زیبا نبودن چیدمان نباشد و کاملا سلیقه ای است. مبل های بلند و پف دار، رنگ های عجیب و غریب و همچنین ساختاری به ظاهر بدون ساختار که عموم مردم هنوز به خوبی با آن ارتباط برقرار نکرده اند از ویژگی های یک مبل مدرن و فانتزی است. بنابراین می توان گفت که این نوع مبل ها اولین راهی هستند که سبک مبل های ال چیدمان خانه ها را طی کرده و اکنون جزئی از چیدمان و دکوراسیون بسیاری از خانه ها هستند.

 

اما اگر می خواهید مبل های فانتزی و مدرن را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، بهتر است قبل از قرار دادن آن ها در فضای خانه، هماهنگی های لازم را ایجاد کنید. از تزیینات و ست پرده های خاص استفاده کنید و فرش های فانتزی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید، با این اتفاقات عجیب بودن این مبل ها در چشم مهمانان کمتر دیده می شود و تعادل فضا را به مخاطب اعلام می کند.

اندازه استاندارد مبلمان راحت
اندازه های استاندارد این مبل ها بر اساس استانداردهای مناطق مختلف بوده و با توجه به میانگین قد افراد و همچنین نوع محیط کاربری مبل تهیه و نصب می شوند. اما در حالت استاندارد، فضای نشیمن مبل دارای ابعاد زیر است: هر قسمت از بالش نشیمن مبل سه نفره 70 سانتی متر طول و 70 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع بالش بین 20 تا 35 سانتی متر متغیر است. اندازه دسته ها بسته به نوع مبل متفاوت است اما در کل بین 15 تا 35 سانتی متر است.

 

Www.royal-furniture.ir



تعداد بازدید از این مطلب: 127
بازدید : 127

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر