پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
16:56
پنج شنبه 4 فروردين 1401

پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی وب سایت شامل Active Star Active Star Active Star Passive Star می باشد


پشتیبانی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین یک سرویس پشتیبانی است که به صورت آنلاین از طریق اینترنت ارائه می شود. اما پشتیبانی سایت برای حفظ و اطمینان از عملکرد صحیح یک وب سایت است.

کسب و کارها روز به روز بیشتر به صورت آنلاین و آنلاین می شوند. وب سایت شرکتی است که مشتریان و کاربران انتظار دارند در هر زمانی از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های ثابتی که دارای صفحات ثابت هستند نسبت به وب سایت های پویا مانند فروشگاه های آنلاین نیاز به پشتیبانی و نگهداری کمتری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری مانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد، یک سایت ممکن است ویژگی های محدودی داشته باشد، در طول زمان بیشتر روی آن انجام دهید، ترافیک و تعداد کاربران را افزایش دهید. در طول مسیر، سایت به عنوان یک تجارت تبلیغ می شود، مشتریان دائمی ایجاد می شوند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و کارکرد صحیح وب سایت شرط اول است. این است.

متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، غرق شویم. هنگام سفارش وب سایت به دلیل تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ عنصری برای سفارش و ارزیابی محصول نهایی که یک سایت است ندارند. از این رو، بسیاری از مردم به دنبال یک محصول ارزان هستند. محصولاتی که اغلب توسط افراد غیرحرفه ای و بدون پشتیبانی مناسب و طولانی مدت ارائه می شوند. یک محصول ارزان و بدون پشتیبانی حتی می تواند مانعی برای توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده از تکنیک هایی برای ارائه محصول ضعیف و حداقلی به کارفرما استفاده می کند که در آینده مشکلات زیادی برای توسعه و بهبود آن وجود خواهد داشت.

یک توسعه دهنده وب را تصور کنید که از یک قالب آماده و رمزگذاری شده استفاده می کند. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم می گیرد بدون آسیب رساندن به لینک ها و محتوای سایت فعلی و کارهای انجام شده برای سئوی آن، طراحی آن سایت را تغییر دهد. اما این قفل یا رمزگذاری می تواند یک محدودیت جدی برای صاحب وب سایت برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این صورت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و در صورتی که طراح به رمزگذاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. طراحی باید بر روی یک الگوی جدید انجام شود که از ابتدا دوباره توسعه یافته است.

یا متاسفانه اغلب اتفاق می افتد که مشتریانی که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند با ما تماس می گیرند. اما سازنده وب سایت مقاومتی غیراخلاقی می کند و رمزهای عبور مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و در این انتقال مشکل ایجاد نمی کند.

همه اینها به این دلیل است که ما باید اولین قدم را در توسعه وب سایت برداریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که سابقه روشنی در این زمینه داشته باشد، در صورت بروز مشکل پاسخگوی قانون باشد و ضامن حضور مستمر شرکت توسعه وب سایت در پشتیبانی طولانی مدت وب سایت باشد.

 

اهمیت حمایت
ما در دارکوب مانند سایر همکارانمان معتقدیم که یک محصول بدون پشتیبانی ارزشی ندارد. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

مهمتر از همه در زمینه نرم افزار و وب سایت، یک وب سایت از هزاران یا حتی میلیون ها خط و ساعت تجزیه و تحلیل دقیق تشکیل شده است، هر متخصص نرم افزار حرفه ای نیاز به حل مشکل سایتی دارد که کدها و ساختار آن قادر به حل مشکل است. مشکل سایت بنابراین درک کد یک وب سایت برای پشتیبانی زمان بر است، در غیر این صورت سرعت عمل و زمان پاسخگویی و رفع مشکل سایت افزایش می یابد.

نگهداری وب سایت نیاز به دانش و تجربه تخصصی دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود. از طرفی نیاز به واکنش سریع دارد. افرادی که مسئولیت نگهداری وب سایت را بر عهده دارند می توانند با کمک ابزارها به سرعت به مشکل پی ببرند و حتی قبل از وقوع از آن جلوگیری کنند تا سایت کمتر غیرفعال شود و زمان کمتری برای رفع مشکلات صرف شود.

امروزه عملکرد صحیح و سریع یک وب سایت عامل بسیار مهمی برای سئو (رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو) و تجربه کاربری و محبوبیت یک سایت است. بنابراین عملکرد ضعیف وب سایت شما تصویری منفی از یک کسب و کار برای کاربران ایجاد می کند. بنابراین وب سایت شما باید همیشه سالم باشد و در صورت بروز مشکل سریعاً رفع شود در غیر این صورت هزینه هایی برای کسب و کار و سئو سایت ایجاد می کند.

 

چه چیزی شامل پشتیبانی می شود؟
پس از توسعه وب سایت توسط طراحان و تحویل به مشتری، مرحله پشتیبانی سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی از سایت شامل طراحی و تغییرات سایت نمی شود. در عوض، پشتیبانی به معنای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت است. البته پشتیبانی سایت را می توان به شکل دیگری نیز تعریف کرد، یعنی کارهای دیگری مانند درج و ویرایش c به وظایف شرکت پشتیبانی سایت اضافه شود.

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 166
بازدید : 166

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر