کیفیت لوازم آرایشی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
17:57
سه شنبه 30 فروردين 1401

 شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا استفاده از کرم پودری که از ترکیبات گیاهی تهیه می شود اهمیت دارد یا وقتی می توانم نمونه مشابهی از این تونر را با قیمتی بسیار کمتر خریداری کنم؟ به نمایندگی می رود و محصول گران تر است. خریدن؟ اینها سوالاتی است که هر لحظه برای هر یک از ما پیش خواهد آمد. برای پاسخ به این گونه سوالات باید گفت که لوازم آرایشی در تماس مستقیم با نواحی حساس بدن مانند پوست، چشم ها، لب ها و غیره است که مراقبت و نگهداری از این اندام ها در عین سادگی بسیار حائز اهمیت است که اگر این کار را نکنید. یک نکته کوچک را دنبال کنید، ممکن است با مشکلی روبرو شوید که جبران آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن است. بنابراین کیفیت این محصولات بسیار مهم است. آرایشی و بهداشتی میس اند مستر با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و با ضمانت بازگشت شما را در مسیر مراقبت از پوست یاری خواهد کرد.

 

همانطور که قبلا ذکر شد توجه به کیفیت لوازم آرایشی به دلیل ارتباط مستقیم آنها با نواحی حساس مانند پوست ضروری است. بنابراین برای خرید انواع لوازم آرایشی باید به چند نکته توجه کنیم. اولین نکته تاریخ انقضای محصول است. با توجه به اینکه این محصولات از ترکیب چند ماده گیاهی و شیمیایی تولید می شوند و اثربخشی آنها به دلیل واکنش شیمیایی این مواد می باشد. پس از اتمام دوره انقضا، واکنش های شیمیایی ممکن است تغییر کند و اثر معکوس داشته باشد که می تواند باعث انواع آلرژی ها و بیماری های پوستی شود. بنابراین توجه به تاریخ انقضا بسیار مهم است.

نکته دوم اطمینان از اصالت کالا است. همانطور که مستحضر هستید در بازار امروز تولید اجناس تقلبی رواج زیادی پیدا کرده است. در موارد دیگر، می توان از این امر اجتناب کرد، اما در مورد محصولات پوستی، کوچکترین ناهماهنگی در ترکیب محصول می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.
نکته سوم این است که محصولاتی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. به طور کلی پشت هر محصول اطلاعات کلی، ترکیبات و موارد منع مصرف و ... نوشته شده است. قبل از خرید حتما این موارد را مطالعه کرده و سپس اقدام کنید.
نکته 4: نمونه های مشابه را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حتما نمونه برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید و تفاوت هر کدام را مطالعه کنید. به این ترتیب می توانید بهترین محصول را متناسب با نوع پوست و بودجه خود انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند تا نمونه‌های گران‌تری را بخرید، مثلاً محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات ارگانیک و گیاهی هستند و پوست شما را تغذیه می‌کنند.
نکته 5: مواد تشکیل دهنده محصول را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناک نیست. به عنوان مثال پارابن یک نگهدارنده شیمیایی بسیار قوی است که می تواند از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و عمر محصول را افزایش دهد. در لوازم آرایشی این ماده می تواند از طریق پوست از طریق پوست جذب شود و باعث بیماری ها یا حساسیت های مختلف شود. بنابراین، حتما توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما حاوی این ماده شیمیایی نیست. این اطلاعات را تنها می توان با مطالعه ترکیبات محصول که به طور معمول در پست بسته بندی قرار می گیرد به دست آورد.


سخت به نظر می رسد، درست است؟ برای رعایت تمامی اصول بالا باید یک روز کامل را به خرید ضد آفتاب اختصاص دهید. به بازار بروید و تمام فروشگاه هایی که ضد آفتاب دارند را ببینید، نمونه های مشابه از برندهای مختلف را بخوانید، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت خرید کنید. منطقی نیست که در زندگی پرمشغله امروزی این همه وقت و انرژی صرف خرید فقط یک کرم ضد آفتاب کنید! ما راه حل بهتری برای شما داریم، خرید اینترنتی. فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master مانند یک فروشگاه بسیار بزرگ است که تمامی برندها و مدل های مختلف یک محصول خاص را در خود جای داده و اطلاعات کاملی در مورد هر محصول در اختیار شما قرار می دهد. در این فروشگاه اینترنتی می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود از اطلاعات محصول گرفته تا اطلاعات انواع پوست را به دست آورید. ضمناً با توجه به اینکه تمامی برندهای یک محصول (مثلا ضدآفتاب) را در خود دارد و می توانید با مقایسه کامل بهترین گزینه را انتخاب کنید و حتما کالای اصلی را دریافت کنید در غیر این صورت کالا را مرجوع کنید و وجه خود را کامل دریافت کنید. . همه این‌ها می‌توانند زمانی اتفاق بیفتند که در خانه روی تخت دراز کشیده‌اید و به صفحه گوشی خود نگاه می‌کنید یا در محل کار، پشت رایانه در حال وبگردی هستید.

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/



تعداد بازدید از این مطلب: 96
بازدید : 96

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر