عیب یابی کولر گازی اسپلیت و نحوه تعمیر آن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
11:28
جمعه 6 خرداد 1401

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی که درصد بالایی از مشتریان با ما تماس می گیرند سرریز آب از پنل داخلی کولر گازی است که نشانه مسدود شدن خروجی آب کولر گازی اسپلیت است که با سرویس کولرگازی برطرف می شود. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.

برای استفاده از خدمات کولر گازی با ما تماس بگیرید.

وجود برفک روی لوله ها

هفتمین مشکل رایج کولر گازی آب شدن لوله ها یا کندانسورهای کولر گازی نشانه کاهش شارژ گاز یا کثیف شدن فیلترها است. پس از خاموش شدن، یخ آب می شود و نشت می کند، کولر گازی را ریست نکنید. اگر تمیز کردن فیلترها کمکی نکرد، تا رفع مشکل کولر گازی را روشن نکنید. کاهش گاز شکاف باعث می شود دستگاه نتواند محیط اطراف را به خوبی خنک کند. برای استفاده از خدمات شارژ گاز کولر گازی با ما تماس بگیرید.

صدای غیرمعمول یا لرزش کولر گازی

یکی از ایرادات و عیوب کولر گازی که باعث ایجاد مشکل در راحتی می شود صدای غیر معمول کولر گازی اسپلیت است. این صدای غیرعادی ممکن است از یونیت داخلی (پانل) کولر گازی یا از واحد بیرونی کولر گازی کندانسور باشد. این صداهای نابهنجار و غیرعادی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما به طور کلی و طبق مشاهدات مکرر، این صدا می تواند به دلیل عدم تعادل یونیت اسپلیت فن خارجی یا یونیت فن داخلی کولر گازی یا شل بودن پایه های کمپرسور کولرگازی باشد. یا شل که نیاز به آچار زدن دارند.

سیستم تهویه مرکزی روشن نمی شود

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی روشن نشدن کولر گازی است. اگر سیستم کولر گازی اسپلیت مرکزی روشن نشد، ابتدا سعی کنید ترموستات و کنترل را تنظیم کنید. اگر این کار جواب نداد، برای بازدید از کولر گازی و انجام تعمیرات لازم با تکنسین های ما تماس بگیرید. انجام دادن.

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند

دهمین مشکل رایج کولرگازی ها: ابتدا فیلتر هوا را بررسی کنید. اگر مسدود شده باشد، ممکن است بتوانید خودتان آن را تعمیر کنید. اگر روی کویل خنک کننده و لوله های مبرد یخ وجود دارد، بگذارید یخ ذوب شود، سپس دوباره ببینید که آیا فن کار می کند یا خیر. اگر کار نمی کند شاید رله فن یا خود موتور فن خراب است با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید.

برای نصب، راه اندازی یا تعمیر کولر گازی خود با بیتا سرویس تماس بگیرید. گروه بیتا سرویس با تیمی متخصص در تهران و کرج آماده ارائه هرگونه خدمات فنی می باشد.

عیب یابی کولر گازی اسپلیت و نحوه تعمیر آن
تعمیر اسپلیت و کولر گازی

دلیل خنک نشدن کولر گازی عدم انتشار هوای خنک از کولر است
این مشکل ممکن است برای کولر گازی شما هم پیش بیاید، چرا کولر گازی خنک نمی شود؟!

اگر کولر گازی اسپلیت شما روشن می شود اما هوای خنک نمی دمد، بهتر است ابتدا مطمئن شوید که تمام دریچه های کولر گازی باز هستند و ترموستات به درستی تنظیم شده است. اگر مشکلی نیست، فیلتر هوای کولر گازی خود را بررسی کنید. اگر فیلتر به دلیل گرد و غبار مسدود شده باشد، جریان هوایی دریافت نمی کنید. از آنجا که مسدود کردن آن ممکن است باعث توقف سیم پیچ اواپراتور شود، یخ و سرما باعث مسدود شدن بیشتر آن می شود. در این صورت فیلتر کولر گازی را با برس و صابون تمیز کنید. با تعویض و تمیز کردن به موقع فیلتر کولر گازی می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. مشکل دیگری که ممکن است دلیل خنک نشدن کولر گازی شما باشد مربوط به فن و موتور فن کولر می باشد. اگر فن به خوبی چرخانده نشود، ممکن است منبع تغذیه موتور مشکل داشته باشد یا خط مبرد نشتی داشته باشد که در این صورت حتماً برای بررسی به تعمیرکار متخصص کولر گازی نیاز خواهید داشت.



تعداد بازدید از این مطلب: 100
بازدید : 100

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر